Kerron tämän koska Raisa Räsästä ei ole tähän päivään mennessä löydetty.
Osa uskoo näkyihin osa ei. Minulla on tällainen kyky mitä en mainosta. Koen olevani Raisa Räsäsele kiitoksen velkaa.
Minua harmittaa etten osaa nähdä hyvin.
Näin vuosia sitten näyn. Näyssä oli yö ja kesä! Raisa Räsäsen tappaja tuli noutamaan tämän ruumiin vedestä missä tämä oli kuolleena. Näyssä oli ranta jossa oli erittäin paljon pensaita ja puita oli paljon lähellä. Rehevä maasto siis. Tappaja tunsi näyssä suurta katumusta teostaan. Hän nosti ruumiin pois vedestä. Näyssä tappaja oli pitkä ja lihaksikas musta mies. Tämä on siis näkyni ei muuta. En syytä ketään.
Seuraavaksi näin hautausmaan minne Raisa Räsänen oli haudattu vanhaan hautaan vanhojen hautakivien keskellä. Hänen hautansa oli syvällä.
Näky Raisa Räsäsestä
13
72
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyni mukaan siis Raisa Räsäsen ruumis siirrettiin aikana jossa puissa oli lehdet
- Anonyymi
Ja hänet siirrettiin vanhaan hautausmaahan jonkun vanhaan hautaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänet siirrettiin vanhaan hautausmaahan jonkun vanhaan hautaan.
Siis en tiedä vieläkään oliko tuo joku outo houre. Mutta minulla on se jälkeen ollut näky jonka ihan todistettavasti voin kertoa olevan totta. Näin erään tuntemattoman ihmisen kuoleman ja myöhemmin saavuin kuolemanpaikalle...
Kerran kuollut iha kuin otti minuun yhteyttä.. Se on oikeasti näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en tiedä vieläkään oliko tuo joku outo houre. Mutta minulla on se jälkeen ollut näky jonka ihan todistettavasti voin kertoa olevan totta. Näin erään tuntemattoman ihmisen kuoleman ja myöhemmin saavuin kuolemanpaikalle...
Kerran kuollut iha kuin otti minuun yhteyttä.. Se on oikeasti näin.Olen nähnyt myös rikosten näyssä jonka sitten myöhemmin luin lehdestä. En siis mitenkään tunne henkilöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt myös rikosten näyssä jonka sitten myöhemmin luin lehdestä. En siis mitenkään tunne henkilöitä
Luin lehdestä sen saman rikoksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin lehdestä sen saman rikoksen...
Kyse on valveilla nähdystä "unesta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on valveilla nähdystä "unesta".
Kyse on jo tapahtuneista asioista ei tulevasta tai ehkä tapahtumasta joka juuri käynnistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on jo tapahtuneista asioista ei tulevasta tai ehkä tapahtumasta joka juuri käynnistyy.
Voisin elättää itseäni selvä näkijänä, mutta en pysty. Vihaan kaikkea huuhaata..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin elättää itseäni selvä näkijänä, mutta en pysty. Vihaan kaikkea huuhaata..
Jossakin ulkomailla saisi avoimesti puhua näitä.
En koskaan kerro tätä kenellekään Huomio!
Olen vain normaali enkä taatusti kerro mitään julkisesti. Olen vain Raisa Räsäselle velkaa koska hän auttoi minua välillisesti.
En halua auttaa ketään!!!!!!
Tämä oli vihje jotta joku voi tarkistaa vanhoja hautausmaita jos joku olisi käyttänyt ovelaa piilotusta vaikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran kuollut iha kuin otti minuun yhteyttä.. Se on oikeasti näin.Kuolleiden kanssa ei elävät seurustele . Ristiinaulitussa kyllä tavataan sitten Jeesus kuoleman jälkeen. Meillä on usko että poliisit etsi ihan oikein ja vedessä meni on ajateltu hänen olevan . Ja toivotaan että pojat ottaa huomioon hiusväri peruukit kuin irtohius lisäkkeet mitä käytetään juhlissa ja muuten usein. Ei nyt tiedetä oliko se huono löytö minkä kalastajat löysi kun löytyi irtohius lisäke puoliperuukki peruukki . Kyllä se hyvin voi olla kuitenkin jonkun. Monet naiset on kovin väkivaltaisia myös . Miehet toki useimmin. Jääkö Raisan ruumis sen jäänteet rakennustyömaan alle . On myös sukellusta harrastavia jotka tekee rikoksia kuin niitä jotka ei tee ja auttaa.
- Anonyymi
Miten paljon mahtaa vaikuttaa vauvaan kun äiti syö doping huumeita ja huumeita ? Niin paljon epämuodostumia syntyy. Google kadonnut Raisa .
- Anonyymi
Jeesus on herrojen herra jumalien Jumala.
Raisa Räsäsestä 😹👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820