Yläkerran naapurini on metelöinyt vuosikausia yöllä. Sieltä kuuluu laulamista, ihme huutamista ja muuuta TODELLA KOVAA kolistelua klo 23-04 aikaan. Kyseessä on ehkä hieman häiriintynyt henkilö joka käyttää myös huumeita, usein polttelee kannabista pihalla.
Aluksi yritin vain hammasta purren sietää sitä, yrittää arvioida milloin hän aloittaa metelöinnin ja mennä ennen sitä tai sen jälkeen nukkumaan jne.
Mutta se on mahdotonta.
Olen laittanut lappua postiluukusta ja myös ilmoittanut isännöitsijälle asiasta. Ovelle en mene, koska henkilö on tosiaan vähän kyseenalainen.
Isännöitsijä ei tee mitään asialle, koska meteli on sellaista mikä nimenomaan kuuluu lattian läpi alakerran naapurille (eli minulle), eli muut asukkaat eivät ole valittaneet tästä metelistä.
Sanoi että lähettää postissa huomautuksen naapurille, mutta koska muutosta ei ole tullut en usko että sitä koskaan lähetti.
Mitä voin enää tehdä?
Muuttaminen on todella vaikeaa koska asunto on suht halpa ja vaikeaa löytää yhtä halpaa asuntoa.
Pitäisikö vain soittaa poliisit kun kerta huumeitakin käyttää? Ehkä se säikäyttäisi tarpeeksi.
Yläkerran naapuri metelöi yöllä
Anonyymi-ap
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos kokeilisit ribuloida hänen postiluukustaan sisään?
T: Sontaseppo - Anonyymi
Soita vaan. Yleensä kyllä ei auta. Noi narkkarit huutaa aikansa. Sitten alkaa tulla vaikea olo, kun kaikki inhoavat heitä. Asuvat yleensä 4-5 vuotta, sitten tulee se päivä, kun lähtevät pois.
Kannattaa käyttää sukeltajankorvatulppia ja pieni radio yöllä päällä. - Anonyymi
Ja kyllä ne naapurit kuulee. Eivät vaan halua sekaantua. Minulla kun vaihtu naapurit, tuli häirikölle lähtö nopsasti. Nyt rauhallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697