!!!!!!!!!!!!
Elämme lopun aikoja kun palvotaan rikollisia ja murhamiehiä.
Näitä Immuja löytyy esim. vapaaseurakunnassa ja helluntailaisuudessa pääpuhujina.
Lahkopiireissä ei verikostoakaan kielletä ja pienten lasten tappamista äidin kohtuun.
Murhaajat pääsevät puhumaan mutta tavalliset uudestikastetut
eivät.
"Älä tapa" Jumalan käsky lahko-opeissa
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ei KD ainakaan Jumalan sanasta välitä pätkääkään . Nimi krististillis pilkkaa jumalaa .
- Anonyymi
Punavihreä vasemmistolla on omat ilmastonmuutos jumalansa.
Jotkut vetää rahaa sodista ja ilmasto ahdistuksesta.- Anonyymi
palstan aihe on helluntailaisuus
- Anonyymi
Lahkosaarnaajat aloittavat yleensä puheen kehumalla linnavuosiaan ja rikoksiaan. Näin luodaan pelon ilmapiiria.
Tatuoidut linnakundit lahkoissa laitetaan keräämään niitä vapaaehtoisia uhrilahjoja, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita.- Anonyymi
Mark. 2:
16. Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"
17. Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Hes. 34:16; Matt. 18:11; Luuk. 19:10; 1Tim. 1:15
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut pyytävät anteeksi myös saamelaisilta pahojatekojaan!!!!
- Anonyymi
Mielenhäiriö vain pahenee..
- Anonyymi
Ei tietenkään ole hyvä jos ei kunnnioita lakeja ja palvoo sotarikosten nimeen, mutta ei siksi silti ole tarpeen herjata ihmisiä, koska ei silläkään synnillä voi taivaaseen ratsastaa.
- Anonyymi
Hes. 34:
16. Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa; mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.
Sef. 3:19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820