Työsuhde polkupyörä etuus päättymässä

Anonyymi-ap

Minua ei haittaa jos polkupyörän hankitaan etuus päättyy onkohan turha etuus. minulta aikoinaan varastettiin yli 20 vuotta sitten polkupyörä kävin sosiaalitoimistossa hakemassa toimeentulotukea sitä ei annettu perustelu lyhyt matka kauppaan, kirjastoon asuin Partalan mäellä ei ole nytkään polkupyörää olen kansaneläkkeellä en kaipaa enää polkupyörää eläkeläisellä aikaa kävellä. yhteiskunta on eriarvoinen toisille myönnetään etuja työtön ei saa mitään edes aktivointitoimenpiteisiin tuijotetaan matkan lyhyyteen

19

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi etu työsuhde ruostefillari työkyri sukeltaa sen ensin joen pohjasta ja kitkuttaa sillä töihin

• Anonyymi

Oikeistohallitus lanseeraa

• Anonyymi

Työttömät ei tarvitse polkupyöriä jos joutuu maksamaan toimeentulotukea olen samaa mieltä että kyseiselle henkilö ei saanut toimeentulotukea ruosteromu riittää jos on varastettu eipä auta valittaa

• Anonyymi

Nyt tulee työttömyysetu fillarit! Sossu laittaa kaikille 7000 eken sähköpyörät. Näin työtön kerkii ja jaksaa ajella hakemaan töitä 🚴‍♀️

• Anonyymi

Kuntoutujan ruostepolkupyörä ei keuli Partamäen ylämäkeen, jos ei vaihda välityksiä.Isompi ratas taakse nii jaksaa kitkuttaa eturengas ykhäällä ei kulu rengas Pirkkaolut ostos/polku reissulla.

• Anonyymi

Köyhälle ilmaisia harrastuksia voi kävellä kulttuurikeskukseen katsomaan mitä elokuvia siellä on. Heti säästää elokuvalipun verran kun ei mene katsomaan vaan katsoo vain mitä on

• Anonyymi

Kirjastosta saa ilmaista lukemista elokuvia ei voi kyllä lainata jos ei ole telkkaria eikä soitinta

• Anonyymi

Kesätori alkaa kohta voi kuunnella laulu esityksiä voi käydä haistelemassa paistetun makkaran tuoksua

• Anonyymi

Työttömän ruostepolkupyörän pelti lokasuoja rämisee ketjusuoja kolisee tiistaitorilla kuntoutuja poistetaan karkeloalueelta kolistelemasta kuuma peruna saa rauhassa hoilata Lieskan kermalle

• Anonyymi

Nälkäinen työtön yrittää pihistää makkaran saa näpeilleen vain maksaville asiakkaille audijuppi sytyttää marlboro King sizen ja kuuntelee tyytyväisenä kuumia Perunoita kesäillassa

• Anonyymi

Lieksa kuntoutujan osa ei helppo Reunatille pitää kitkuttaa kantatie sillan kautta.Renkaat kuluu enempi ruostepolkupyörästä ja sillalla rekat pöllyttää diiselin katkua ja hiekkaa ketjuihin rahisee muskotin kohdalla,mummot kiljuu parvekkeelta toihin siitä vätys

• Anonyymi

Hallitus on ehdottanut työttömille, että jos jostain löytävät poökupyörän vanhan päällysrenkaan ja sitä pyörittävät kepillä,kun juoksevat töitä kyselemässä, niin työnantajat näkee, että virtaa riittää. Kauppa ostokset kulkee selkärepussa. Se ei juoksua haittaa. Kela ei ole luvannut maksaa ylinopeus sakkoja, että juoskaa rajoitusten mukaan.

• Anonyymi

LL. zoomaa Canon objektiivilla kuntoutujia toimistosta kun nilkuttavat kantatiesillan kautta sossuun. Ympyräkuvia työttömistä kysyvät kallupissa mitä töitä haet. Kaarisillan kautta ei voi luikerrella enää kuntoutuja sosiaalirahaa hakemaan. Bonus-sätkästä nousee musta savu...ei myönnetä tukia

• Anonyymi

Minulla on vain suhdepyörä, ruosteinen jopo jolla poljen kauppaan hakemaan pirggaa ja serkkulikan luo saunaan...

• Anonyymi

Loppuuko pyörällä huruuttelu virman piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuuko pyörällä huruuttelu virman piikkiin.

Vain johtajat saa.. pyörällä hurauttaa.. verovapaasti firman piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain johtajat saa.. pyörällä hurauttaa.. verovapaasti firman piikkiin.

Saako hurauttaa firman piikkiin serkkulikalle...?

• Anonyymi

wttu mun öögländiä ettei vie!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe