Moni koulukiusaaja lienee tietämättään osallissena jonkun koulukiusatun itsemurhaan/mielisairaaksi (riiavustilaan ahdistaneeksi ).
Jos olet kristitty niin mieti miltä koulukiusaamaltasi tuntui kun häntä koulukiusattiin ties mistä keksimästänne syystä syyttömänä, koska koulukiusaamiseen ei oikeuta Herran edessä mikään.
Pyytäkää nääkin syntinne anteeksi jos on jäänyt pyytämättä jos teisä koulukiusaaja ihmismurhaajissa on katuvia.
Kaikille koulukiusanneille
10
119
Vastaukset
- Anonyymi
HomoHavisto on Israelin kiusaaja - valehtelija.
- Anonyymi
Ei amerikan homoherjoista tarvitse tehdä parannusta.
Jos haluaa tappaa naapurinsa, siitä voi tehdä parannusta. - Anonyymi
Minua on kiusattu alasteelta asti ja jatkui melkein 25 vuotiaaksi asti koko ajan tuli uusia kiusaajia tilalle kun vanhat unohtivat minut. Sairastuin lopulta paniikki ja ahdistus häiriöön ja julkisten ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon jatkuvan kiusaamisen takia muutuin myös hiljaiseksi ja ujoksi. Syntymästä asti minulla on ollut psykoosi aloittamaan mutta viimeisimmän kiusaamisen jälkeen sairastuin skitsofreniaan joka tuhosi koko elämäni. Minulla on myös laaja alaiset oppimisen vaikeudet ja kehitys viivästymä. Kiusaaminen vai patentoi elämääni. Olen työkyvyttömyys eläkkeellä enkä voi lennä enää töihin. Kusaaminen on vain pahentanut ja aiheuttanut sairauksia
- Anonyymi
Lopetin kristinusko harjoittamisen myös koska siitä tuli psykoosi oireita ja skitsofrenian oireet paheni.
- Anonyymi
Koulukiusaaja on murhaaja. Uhrina lapsi.
Kiusaajan oma ikä ei ole puolustus, vaan todiste, että hän oli mätä jo lapsesta asti.- Anonyymi
Koulukiusaaja, pihakiusaaja, laumakiusaaja, työpaikkakiusaaja... Sama kiusaaja, Kiusaajan hengessä.
- Anonyymi
Amerikan homoherjat todistavat, että olemme sisäsyntyisesti kiusaajia.
- Anonyymi
Puhu vain itsestäsi ja omista hengenheimolaisistasi. "Me" kaikki emme ole kiusaajia. Kyseessä on valinta.
- Anonyymi
Minua yksi pahiten kiusanneista oli uskovan perheen lapsi, joka käsittääkseni eli myös uskovana vapaissa suunnissa. Ikävää oli myös se, että vaikka siitä tiedettiin heidän seurakunnan taholla, minua pyydettiin tapahtuma salaamaan ettei hyvä kuva ihmisestä vioittuisi tämän ystäville...niin minä tein, koska niin pyydettiin erään ihmisen ja uskovan taholta...onko kiusaaja koskaan pyytänyt edes anteeksi...ei....mutta ei se sillä tavoin vuosien jälkeen ole jäänyt vaivaamaan... menneet on menneitä.
Kyllä asioiden kanssa oppii elämään ja pääsee jollakin tavalla ylitse. Toki jotain arpia ihmiseen voi jäädä. Paljolti riippunee kokemuksista mitä tulee myöhemmin vastaan.
Lightning - Anonyymi
Suomessa on ollut koulussakäynti pakko ja samalla pikkupennut ovat koulukiusanneet koulussa väkipakolla kiusattavina pidettyjä mielenvikaisiksi ja kuolleiksi.
Tiedän erään 80-luvulla kouukiusauksen takia itsemurhan tehneen pojan ja toisen pojan, joka koulukiusattiin täysin terveestä pojasta n.3 -4 v aikana terveestä lapsesta mielisairaaksi nuoreksi, joka sai psykoosi määritelmän.
Myöhemmin hän tuli terveeksi, mutta hän jäi kuitenkin kouluja käymättömäksi koska hänellä jäi kauhu koulua tai ihmisiä kohtaan, joita koulussa on. En ole täysin varma miten se tarkalleen hänen kohdallaan oli. Muistan kun hän sanoi ettei saa vaimoa kun kaikki naiset halveksii häntä kun hän on köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007