Luotu valitsee elämänsä asiat alussa täysin yksilöllisesti ja minä- itsekkäästi, mutta Luoja valitsee sen, minkä itse valitsee itsejensä avulla....
Vastasyntynyt on beibe, sille kaikki ajatukset ovat omiaan - mitkä kuulee päähänsä, ja heillä on vakavia ongelmia mielenterveytensä kanssa - läpi elämänsä.
Ihminen lapsena, ymmärtää, että SINÄ OLET parempi jossakin päätelmässä ja taidossa kuin minänsä.
Monella on nuoruus ennen kypsyyttä, nuori on ylpeä ja iloinen, aina kuin joku kannattamansa ITSE voittaa.
Mutta KYPSÄ valitsee sen, missä neutraalisti valitaan - HÄN.
Vanha on hyvin passiivinen, ihan sama kuka valitsee ja mitä - ei sillä ole suurta väliä, koska kuolee ruumiistaankin jo pian pois.
Transsendenttiset sielut tekevät ihmeitä uskomuksiensa ja tietojensa avulla.
Äärettömät sielut - he havaitsevat kaiken aikaa, kaikkien 7 persoonansa valinnat, eikä täydellinen valinta ole koskaan se, jossa joku: ISÄ/POIKA/Pyhä Henki ei hyväksy jotakin muiden valinnoista, ja muista ratkaisuista. Jos joku on eri mieltä, Jumala tarkistaa aina, miksi kyseinen henkilö on eri mieltä, ja miten yhteisymmärrys saavutetaan.
Minä olen enimmäkseen kypsä sielu - ehkä, tai olen siirtymässä nuoresta kypsyyttä kohden... Koska minun ei sallittu ENÄÄ - voittaa liikaa vastustajiani omien kannattajieni ja itsekkäiden taitojeni avulla. Se lisää aina niin nöyryyttä kuin kunnioitustakin, että tajuaa ettei voi voittaa ainakaan sitä, joka oi lahjakkaampi, taitavampi ja kauemmin asiaa suorittanut.
Seuraavakin sielunikä on, sitä ei kaikki olennot koe koskaan, ja se on hyvin kiistelty ja paha koska se on aina täynnä väärää persoonallisuutta ollut. Se haluaa tappaa ja etsiä kuolemaa. Teoriassa se on persoonallisuus, jossa ei uskota kenenkään olevan hyvä ja arvokas, koska he itse eivät ole sitä... Tuo kahdeksas oli paholaisen yritys nousta korkeammaksi Jumalaa ja Oikeita Enkeleitä.
Havaitsen päässäni kahden tai kolmen olennon ajatukset kaiken aikaa... Kuviakin saatan havaita enemmänkin kuin vain kaksi todellisuutta. Pyytäkää Jumalalta ja Herralta niitä oppitunteja, jotka oppimalla voitte elää kauemminkin.... Vaikka Ihmisen täytyy yksi elämästään olla vain joku noista 7:stä, Kahdeksas => Yhdeksäs on paholaisen omaisuutta... Ei ole kyse tavallisista vuosilukemista, koska kaikki 10-kantaiset luvut vuosissakin on mahdollista ilmaista vaikkapa 7-kantaisina... 666...
Mikä ero LUODUN ja LUOJAN persoonallisuudella?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727