Kuinka moni helluntailainen katui viime kokouksessa syntiään ?
Juudas katui syntiään
20
145
Vastaukset
- Anonyymi
Juudas on tarinan sankari.
Rikollisen ilmianto on hyve. - Anonyymi
Oliko Juudas tarinan roisto?
Olisiko Juudas voinut olla kavaltamatta ja silloin Jeesusta ei olisi naulittu ristille, ei olisi tarinaa vapahtajasta ja syntien sobittajasta.
Kuka on syyllinen ennalta päätettyyn kohtaloon?
Jumala. Ja Jumala on Jeesus. Jeesus kavalsi siis itsensä.
Lightning - Anonyymi
Kuinka moni pappi ja luterilainen ovat katuneet kippokastetta ?
Ketä on Juudas?🤔
- Anonyymi
Ovatko helluntailaiset tosiaan synnittömiä ?
- Anonyymi
Judas oli rahanahne verrattavissa susiin lampaiden turkissa.
🤑🤑🤑- Anonyymi
Iskariotin akan poijan perse ei vain enää kestänyt sitä menoa Jeesuksen jengissä. Ei, vaikka Jeesus käskikin varaamaan lamppuöljyä hänen varalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iskariotin akan poijan perse ei vain enää kestänyt sitä menoa Jeesuksen jengissä. Ei, vaikka Jeesus käskikin varaamaan lamppuöljyä hänen varalta.
Jeesus; kutsumanimeltään Aimo Jortikka.
- Anonyymi
Oletko nähnyt kun helluntailainen tekee parannuksen kokouksessa ?
- Anonyymi
Kyllä olen nähyt ja minä itsekin olen tehnyt parannusta helluntailaisten kokouksen vaikutuksesta.
Minä olen saanut paljon Jumalan armoa rakkautta ja Helluntailaisten kokouksissa.
- Anonyymi
, "Sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
Se on kaita tie.
Helluntaipastorit saisivat kokeilla polvirukousta.- Anonyymi
Olen hyvin usein nähnyt helluntailaisten polvistuvan , myös pastoreiden.
Suuri on määrä, kun helluntaipastorit ovet hiljaisuudessa yksinäisyydessä sydämessään polvillaan Jumalan edessä.
Hellunailaisuuteen kuuluu eläminen Jumalan yhteydessä. Mutta kun ihminen on ihminen, niin hän tarvitsee Jumalan apua , kuin lapsi isän huolehtimista,
Jumalan lapset pitävätkin käytännön elämässä Jumalaa Isänä
Molemmin puolinen Rakkaus alkaa näkymään yhä syvemmin kaikissa elämän eri alueiilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin usein nähnyt helluntailaisten polvistuvan , myös pastoreiden.
Suuri on määrä, kun helluntaipastorit ovet hiljaisuudessa yksinäisyydessä sydämessään polvillaan Jumalan edessä.
Hellunailaisuuteen kuuluu eläminen Jumalan yhteydessä. Mutta kun ihminen on ihminen, niin hän tarvitsee Jumalan apua , kuin lapsi isän huolehtimista,
Jumalan lapset pitävätkin käytännön elämässä Jumalaa Isänä
Molemmin puolinen Rakkaus alkaa näkymään yhä syvemmin kaikissa elämän eri alueiilla.Sillä lasten ja lastentasoisten on kuvitelma taivasten valtakunnasta.
- Anonyymi
Juudas tosiaan vain kertoi häntä sapattirikkomuksista jahtaville fariseuksille missä Jeesus on. Jeesus ei voinut enää mennä synagoogaan opettamaan, vaan joutui lymyilemään kun lakihenkisten fariseusten raivo yltyi niin voimakkaaksi. Ei Juudaksen synti niin tavaton ollut, Jeesus olisi ennen pitkää saatu kiinni ja viety ristille ilman Juudasta. Tietenkin Juudaksen ja Pietarin käytöksessä oli suuri ero, kun Pietari sivalsi miekalla ylipapin korvan pois, että nyt ette ole herrat oikealla asialla. Joskaan Jeesus ei pitänyt väkivaltaan turvautumisesta, vaan piti Pietari käytöstä sotarikoksena ja paransi korvan.
Tarina ei kerro katuiko Pietari väkivaltaisuuttaan, pyysikö anteeksi ylipapilta jonka korvan oli sivaltanut pois, että anteeksi, en tarkoittanut sitä mitä tein, ei miekkaan pidä tarttua eikä tehdä sotarikoksia.
Ja tietenkin ihmisen tulee katua tekojaan jos tekee pahaa toisille, käyttää väkivaltaa, joka fyysistä tai henkistä herjaavaa väkivaltaa. - Anonyymi
Laskujeni mukaan 48 helluntailaista.
- Anonyymi
Syntien katumus ei auta, vaan aloittajan täytyy tehdä parannus, siis kääntyä saatanan vallasta Jumalan tykö.
- Anonyymi
Olen käynyt useissa helluntaikokouksissa ei siellä kukaan katunut syntejään eikä pastorikaan rukoillut seurakuntansa puolesta polvillaan.
- Anonyymi
Eikö sinulla ollut aihetta?
Voisit katua vaikka rienaamisen syntiä.
- Anonyymi
Juudas katui liian myöhään, ei ollut enää anteeksiantoa hänelle. Järkyttävä juttu.
- Anonyymi
Kyllä synnin saa aina anteeksi jos sitä eläessään katuu. Miks ei saisi.
Synnin seuraukset vain voivat jo näkyä kuten Juudaksen tapauksessa, oli tapahtunut jo vahinko kun hän alkoi katua. Jeesus oli otettu kiinni eikä Juudas ehkä ajatellut niin pitkälle, että Jeesukselle tapahtuisi jotain pahaa, vaan ehkä fariseukset vain nuhtelisivat Häntä sapattirikkomuksista ja siinä kaikki. Ja Juudas saattoi ajatella että niin pitkin tehdä, hänen tarkoituksensa saattoi olla jopa hyvä, että Jeesus alkaisi viettää sapattia kun fariseukset nuhtelivat Häntä siitä. Nyt kuitenkin ei ollut nuhtelusta kyse. Siitä Juudas järkytti kun tajusi virheensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807