Juudas katui syntiään

Anonyymi-ap

Kuinka moni helluntailainen katui viime kokouksessa syntiään ?

20

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juudas on tarinan sankari.
      Rikollisen ilmianto on hyve.

• Anonyymi

Oliko Juudas tarinan roisto?
      Olisiko Juudas voinut olla kavaltamatta ja silloin Jeesusta ei olisi naulittu ristille, ei olisi tarinaa vapahtajasta ja syntien sobittajasta.

Kuka on syyllinen ennalta päätettyyn kohtaloon?
      Jumala. Ja Jumala on Jeesus. Jeesus kavalsi siis itsensä.

Lightning

• Anonyymi

Kuinka moni pappi ja luterilainen ovat katuneet kippokastetta ?

• Ketä on Juudas?🤔

• Anonyymi

Ovatko helluntailaiset tosiaan synnittömiä ?

• Anonyymi

Judas oli rahanahne verrattavissa susiin lampaiden turkissa.
      🤑🤑🤑

• Anonyymi

Iskariotin akan poijan perse ei vain enää kestänyt sitä menoa Jeesuksen jengissä. Ei, vaikka Jeesus käskikin varaamaan lamppuöljyä hänen varalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskariotin akan poijan perse ei vain enää kestänyt sitä menoa Jeesuksen jengissä. Ei, vaikka Jeesus käskikin varaamaan lamppuöljyä hänen varalta.

Jeesus; kutsumanimeltään Aimo Jortikka.

• Anonyymi

Oletko nähnyt kun helluntailainen tekee parannuksen kokouksessa ?

• Anonyymi

Kyllä olen nähyt ja minä itsekin olen tehnyt parannusta helluntailaisten kokouksen vaikutuksesta.
        Minä olen saanut paljon Jumalan armoa rakkautta ja Helluntailaisten kokouksissa.

• Anonyymi

, "Sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."

Se on kaita tie.
      Helluntaipastorit saisivat kokeilla polvirukousta.

• Anonyymi

Olen hyvin usein nähnyt helluntailaisten polvistuvan , myös pastoreiden.
        Suuri on määrä, kun helluntaipastorit ovet hiljaisuudessa yksinäisyydessä sydämessään polvillaan Jumalan edessä.
        Hellunailaisuuteen kuuluu eläminen Jumalan yhteydessä. Mutta kun ihminen on ihminen, niin hän tarvitsee Jumalan apua , kuin lapsi isän huolehtimista,

Jumalan lapset pitävätkin käytännön elämässä Jumalaa Isänä
        Molemmin puolinen Rakkaus alkaa näkymään yhä syvemmin kaikissa elämän eri alueiilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hyvin usein nähnyt helluntailaisten polvistuvan , myös pastoreiden.
        Suuri on määrä, kun helluntaipastorit ovet hiljaisuudessa yksinäisyydessä sydämessään polvillaan Jumalan edessä.
        Hellunailaisuuteen kuuluu eläminen Jumalan yhteydessä. Mutta kun ihminen on ihminen, niin hän tarvitsee Jumalan apua , kuin lapsi isän huolehtimista,

Jumalan lapset pitävätkin käytännön elämässä Jumalaa Isänä
        Molemmin puolinen Rakkaus alkaa näkymään yhä syvemmin kaikissa elämän eri alueiilla.

Sillä lasten ja lastentasoisten on kuvitelma taivasten valtakunnasta.

• Anonyymi

Juudas tosiaan vain kertoi häntä sapattirikkomuksista jahtaville fariseuksille missä Jeesus on. Jeesus ei voinut enää mennä synagoogaan opettamaan, vaan joutui lymyilemään kun lakihenkisten fariseusten raivo yltyi niin voimakkaaksi. Ei Juudaksen synti niin tavaton ollut, Jeesus olisi ennen pitkää saatu kiinni ja viety ristille ilman Juudasta. Tietenkin Juudaksen ja Pietarin käytöksessä oli suuri ero, kun Pietari sivalsi miekalla ylipapin korvan pois, että nyt ette ole herrat oikealla asialla. Joskaan Jeesus ei pitänyt väkivaltaan turvautumisesta, vaan piti Pietari käytöstä sotarikoksena ja paransi korvan.

Tarina ei kerro katuiko Pietari väkivaltaisuuttaan, pyysikö anteeksi ylipapilta jonka korvan oli sivaltanut pois, että anteeksi, en tarkoittanut sitä mitä tein, ei miekkaan pidä tarttua eikä tehdä sotarikoksia.

Ja tietenkin ihmisen tulee katua tekojaan jos tekee pahaa toisille, käyttää väkivaltaa, joka fyysistä tai henkistä herjaavaa väkivaltaa.

• Anonyymi

Laskujeni mukaan 48 helluntailaista.

• Anonyymi

Syntien katumus ei auta, vaan aloittajan täytyy tehdä parannus, siis kääntyä saatanan vallasta Jumalan tykö.

• Anonyymi

Olen käynyt useissa helluntaikokouksissa ei siellä kukaan katunut syntejään eikä pastorikaan rukoillut seurakuntansa puolesta polvillaan.

• Anonyymi

Eikö sinulla ollut aihetta?
        Voisit katua vaikka rienaamisen syntiä.

• Anonyymi

Juudas katui liian myöhään, ei ollut enää anteeksiantoa hänelle. Järkyttävä juttu.

• Anonyymi

Kyllä synnin saa aina anteeksi jos sitä eläessään katuu. Miks ei saisi.

Synnin seuraukset vain voivat jo näkyä kuten Juudaksen tapauksessa, oli tapahtunut jo vahinko kun hän alkoi katua. Jeesus oli otettu kiinni eikä Juudas ehkä ajatellut niin pitkälle, että Jeesukselle tapahtuisi jotain pahaa, vaan ehkä fariseukset vain nuhtelisivat Häntä sapattirikkomuksista ja siinä kaikki. Ja Juudas saattoi ajatella että niin pitkin tehdä, hänen tarkoituksensa saattoi olla jopa hyvä, että Jeesus alkaisi viettää sapattia kun fariseukset nuhtelivat Häntä siitä. Nyt kuitenkin ei ollut nuhtelusta kyse. Siitä Juudas järkytti kun tajusi virheensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe