En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan kuitenki mietit, onko joku minun kommentti. Voi olla.
En tunne sinua, että tietäisin mitä ajattelet tai miten kirjoitat. Et ole antanut itsestäsi juuri mitään, siksi en tietenkään voikaan.
Saatan vain toivoa ja haaveilla. Olkoon se niin.
En löydä sinua
29
7404
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kirjoitin ennen suorilla mielipiteillä ja suurilla tunteilla. Aina tunteella...
- Anonyymi
Empä mä koskaan anna itsestäni yhtään sen enempää kuin mitä tunnen itsekään saavani piti jotain osaamista opetella kun naisten/tyttöjen vaatimukseen miehelle kuuluu jot pitäs jotain yliluonnollista olla ja mikä mies se ny semmonen on joka ei yritä edes
- Anonyymi
Sä oot niin hassu. Rakastan ja tiedän kyllä että vastavuoroisuuden tunteet elävässä elämässä. Mä rakastan sua.
- Anonyymi
Ei oo mitää irliä kun en pääse ikinä tapaamaan sua. Jokin puhelin läähätys ei oo yhtä kuin irl
Ruutujen takana kun tunnetaan aikuisten oikeasti ! Kaikki muu on haaveilua niinku järkevä AP
tuossa ylhäällä jo totesikin .
En anonyymiä tunne niin voi erehtyä luulee kyllä .
Ja ihmiset erehtyy helposti.
Se on ihmisyys sitä
Et kaikenlaista voi sattua ja tapahtua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitää irliä kun en pääse ikinä tapaamaan sua. Jokin puhelin läähätys ei oo yhtä kuin irl
Ruutujen takana kun tunnetaan aikuisten oikeasti ! Kaikki muu on haaveilua niinku järkevä AP
Se on ihmisyys sitä
Et kaikenlaista voi sattua ja tapahtua.Sitä tarkotinkin.Et tiedän että vastavuoroisuus on koko hommassa se juttu.
Se tekeekin tuntemuksista vaikeat kun niitä vaan tuntee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihmisyys sitä
Et kaikenlaista voi sattua ja tapahtua.Irtooko apllä munasolu/kk?
- Anonyymi
En tiedä onko hän enää edes palstalla. Siksi en kirjoita minäkään enää mitään. Harmittaa kun meni näin 🥹
- Anonyymi
miten meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten meni?
Niin ettei tänne ole halua kirjoitella mitää
- Anonyymi
Oletko varma että hän tietää läsnäolostasi? Ite en ainenkaan jaksaisi seinille kirjoitella. Ketä huutelet?
- Anonyymi
Täällä ei kirjoita enää kuin kaksi toisiinsa rakastunutta.
- Anonyymi
❤️
🩷 - Anonyymi
Höpö höpö. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. sivusta
Totta se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta se on
No niin on oma liekkini❤️🔥
- Anonyymi
Ja ketkä he ovat?
- Anonyymi
Noi monet pitkät sepostukset oli multa ja halusin ilmaista sulle mitä mun pään sisällä ja sydämessä liikkui. Joten ole huoleti en enää sinulle ole vaivaksi. Ole vapaa ja nauti elämästä täysillä. Goodbye my love 💔🙏🙄🩷
- Anonyymi
Kumpa se nainen tuntisi minut kuin omat taskunsa. Ja sitten vielä rakastaisi. Ja kumpa voisin olla hänen miehensä, eikä minulla olisi näitä estoja ja pelkoja. Estojen ongelma on että muut ei usein ymmärrä niitä. Sitä näyttäytyy vain kylmänä toisille.
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/f606-estynyt-persoonallisuus
Itsestäni löytyy piirteet tuohon. Tunnen itseni semmoiseksi ettei kukaan ikinä haluaisi olla ystäväni tai sitten vaimoni. Harmittaa kun vaikka on kivoja kokemuksia ihmisten kanssa, niin ne ei ole kumonneet tuota.
Tuo myös osuu aivan selvästi että haluan vain positiivisiä kohtaamisia ja kaikki negatiiviset jää kummittelemaan vuosikausiksi.- Anonyymi
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
- Anonyymi
Samoja oireita voi tulla muistakin sairauksista, vaikka mitään häiriötä olisikaan. Sivukommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
M-nainen
- Anonyymi
Kenelle tämän kirjoitit?
- Anonyymi
Jotkut luulevat heti tietävänsä mikä toinen on. On hämmästyttävää, että ihmissuhteet voivat muodostua ja kestää, vaikka ei koskaan tiedä täysin. Ei koskaan tiedä varmasti, mitä toinen ajattelee. Ei koskaan tiedä varmasti, kuka toinen on. Ajattelen kuitenkin kaikkia niitä hyviä asioita, jotka tulevat siitä, että joku tuntee tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen omat toiveet ja pelot.
- Anonyymi
Olin löytänyt täältä hänet jota en ollut vielä tuntenut ja joka päivä päivältä alkoi tulla vieraammaksi, mutta silti läheisemmäksi. Hän näytti luiskahtavan jo kokonaan pois luotani, valtakuntaan, jossa kaikki nimet on unohdettu, jossa on vain pimeyttä ja tuntemattomia lakeja. Hän palasi, mutta ei jotenkin enää tuntunut kuuluvan minulle, kuten olin yrittänyt uskoa. Ehkä hän ei ollut koskaan kuulunut minulle. Kuka loppujen lopuksi kuuluu kenelle. Se on yksipuolinen sopimus. Silti hän kääntyi yhä joskus puoleeni, vilkaisun ajaksi. Ja aina olin luvattomasti tarkastamassa tunteidensa tasetta. Pystyin vain hyväksymään mitä tämä selittämätön, onneton, kirottu ja rakastettu olento päätti olla ja kertoa minulle. Sanoimme kai tapaavamme vielä, mutta emme tehneet mitään järjestelyjä. Ei siksi, että olisimme tunteneet pahaa mieltä, vaan koska tuntui, että kaikki oli jo sanottu, tai jätetty sanomatta, mutta ymmärretty, ja hän luultavasti ajatteli näin myös. Se että tiesi olevansa olemassa riitti, ja se, että hän tiesi minun olevan olemassa. Joskus ei muuta tarvitse.
- Anonyymi
Ei täältä ketään löydä eikä kenenkään elämä etene parempaan suuntaan,turhia haaveita. I>S
- Anonyymi
Etsin juurta jaksaen varteen otettavaa naista. Jos kiinnostuit, tule ke. Metsälän Nesteelle.
Nimim. Paljas Uneksija - Anonyymi
Haluan isoperäisen perusnaisen seuraa. Lyhyet jalat. Pienet riippurinnat. Olen samannäköinen perus Pertti. Tulethan tiistaina Viitasaaren ABClle.
Täällähän mie sinua nainen odottelen.
- Anonyymi
Ny menee heikodti. Niin heikosti että soitapa mulle, tuossa vasemmala ojanpohjala ois tilaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797