Sanoit että haluat olla

Anonyymi-ap

Onnellinen. Kukapa ei haluaisi

8

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onni tulee eläen ei etsien.

• Anonyymi

Elä ja itse mutta unohda edelliset

• Anonyymi

Onni tulee siitä kun oppii olemaan kiitollinen kaikesta siitä mitä jo on ja niistä pienistä hyvistä asioista

• Anonyymi

Mahdoton tavoite onni ole kun hetkiä elämässä huonoja/vittumaisia päiviä on takuuvarmasti enemmän ainakin nii kauan ennen kun eläkkeelle pääsee voi olla jopa vie sen jälkeenkin riippuu omallakohdalla ainakin minkä vaihtoehdon mukaiselle eläkkeelle pääsen lähin tavoite ois jo vajaan viiden vuoden päässä

• Anonyymi

Niiltäkin osin ensimmäinen tavote epäonnistu päästä työkyvyttömyys eläkkeelle jo alta kolmekymppisenä työtapaturman takia ois voinu täydellä palkalla jäädä kotia autoja harrastaan ois eläkekarttun ja ois tulotkin noussu säännöllisesti kun ois vakuutusyhtiö koutunu huomioimaan omien suunnitelmieni mukaiset palkan korotukset ja mahdolliset uran vaihdot

• Anonyymi

Muistan sinusta tunteen, että ei mietitty mitään, mitä toiselta saa tai antaa, mikä tekisi onnelliseksi mitä tehtäisiin tai mitä olisi viisas suunnitelma. Meillä oli yhteinen mielenkiinnon kohde ja olimme vain. Se on kyllä harvinaista. Vai oliko se vain hyvää aikaa. Sitäkin se oli. En muista ketään joka olisi nähnyt minut kuin sinä, tai oliko se hän. Siinä hetkessä se olit sinä. Siihen kai me palaudutaan, ja minäkin vähemmän tekemiseen ja vähän fiksumpaan. Se on kai vaikeaa monelle, pelkistää ja lisätä. Fiilis ja tunne.

• Anonyymi

Yllätyin että siellä yhdessä mutkassa oli vielä tunteeni ajaa kotiin. Sitä tunnetta olen hammunnut pitkään, ehkä se tänne vielä tulee. Siellä se taitaa vieläkin olla, leijua ilmassa 😘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe