nainenâŠtiedoksi. đ„â€ïž
-M-
Haluan huomiota sulta
49
3366
Vastaukset
- Anonyymi
millasta
- Anonyymi
Kaikenlaista. EhkÀ eniten juttuseuraa ja hymyjÀ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista. EhkÀ eniten juttuseuraa ja hymyjÀ
aika pahan pistit
- Anonyymi
Kenelle naiselle đ„°
- Anonyymi
T naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naiselle
Tee selkeĂ€ aloite niin eiköhĂ€n tuota huomiota ala tippumaan đ
- Anonyymi
Söpö â€ïž
- Anonyymi
â€ïžolis kiva söpöstellĂ€ sinun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
â€ïžolis kiva söpöstellĂ€ sinun kanssa
Olis, mutta en ole T nainen.
- Anonyymi
Niin sÀ palstasetÀ haluat miehiltÀkin.
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
ĂlĂ€ jaksa enÀÀ jauhaa samaa...nyt on kesĂ€,mene rannalle ladyja katteleen.
- Anonyymi
Ohi. Olisin huomannut, jos hĂ€n â„ïžhaluaisi.
- Anonyymi
MissÀ voisit tÀtÀ huomiota hÀneltÀ saaha? Tapaatteko sÀÀnnöllisesti?
- Anonyymi
En tiedÀ itsekÀÀn, somessa varmaan
- Anonyymi
Nojoo, vÀlillÀ innostun. Otan taas kylmÀn suihkun ja hiukan rajotan nÀitÀ puheita, ettei mee ihan levottomaksi.
- Anonyymi
TiedÀn yhden miehen, joka kaipaa huomiota ja olen yrittÀnyt sitÀ hÀnelle myös antaa ja niin aion tehdÀ jatkossakin.
- Anonyymi
TÀÀllÀ ilmeisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀÀllÀ ilmeisesti?
Ei vaan ihan livenÀ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀÀllÀ ilmeisesti?
SitĂ€ naisena esiintyvĂ€ tarjoaa TĂĂLLĂ ihan noko, palstatodellisuuteen jumittunut
- Anonyymi
KyllĂ€ sitĂ€ huomiota on tulossa, maltahan tok vielĂ€ huomiseen đœ
- Anonyymi
YritĂ€n seuraavalla kerralla, mussukka đđđđ
- Anonyymi
HĂ€n saa huomiota minulta heti, kun tavataan.
- Anonyymi
Nimimerkki ei juuri kerro aloittajan sukupuolesta, mutta tÀllain ÀitienpÀivÀnÀ miesten on turha ruikuttaa huomiota naisilta.
- Anonyymi
Millaista huomiota haluat?
- Anonyymi
I will give to him so much love . Passion between us is very strong and I miss him like crazy. đ«đ„Č
- Anonyymi
Niin varmaan juu....
M kyllÀ varmaan ottaa yhteyttÀ jos haluaa yhtÀÀn mitÀÀn TeeltÀ.
Tuskinpa tÀÀllÀ enÀÀ on. - Anonyymi
Ok , đđ«Š...Lol..TV. T
- Anonyymi
LOL to youđ
- Anonyymi
No saitko?
- Anonyymi
KyllĂ€ roiskasin. đ
- Anonyymi
đđ·đŸđ„đčđ»đđđ„đ„Šđ«đ„
- Anonyymi
Tiedoksi, Anna itse ensin!!
Loukkasit....... - Anonyymi
TiedÀn jo katsomattakin miten olet. Riko kaavojasi niin huomioni on taattu.
- Anonyymi
En halua jatkaa narsistisen huomiontarpeesi ruokkkimista enÀÀ yhtÀÀn pidempÀÀn. Kaikki nuo pelisi vain jotta saisit ihailua osaksesi.
- Anonyymi
Olen aivan liian itsekeskeinen suodakseni jakamatonta huomiota. Jos haluat sitÀ olen kertakaikkiaan vÀÀrÀÀ tyyppiÀ. En huomaa hyljeksivÀni koska en itsekÀÀn tarvitse kaikenkattavaa lÀsnÀoloa. Se tekee oloni jopa hieman vaivautuneeksi.
- Anonyymi
Huomiota saat irl jos haluat.
Se on puolin ja toisin, tai sit ei mitenkÀÀn enÀÀ.
Valitse ite, hyvin pian. - Anonyymi
MitÀ tarkoitat huomiolla, etkö tunne lÀheisyyttÀ vÀlillÀmme.
- Anonyymi
Tunnet itsesi laiminlyödyksi. Haluat paistatella huomioni valossa jotta voisit sokaista minut loistollasi. En tiedÀ haluanko tuota.
- Anonyymi
Paljon on vaadittu ihoni alle menneeltÀ kun jokainen vihjekin hÀnestÀ jo koettelee. Ei minun tehtÀvÀkseni voi sysÀtÀ etsiÀ siltaa viemÀÀn eteenpÀin siitÀ missÀ kerran tapasimme olla ja missÀ olemme nyt. Ihailuniko olisi antamassa lupaa johonkin, ja viettely sitten palvelemassa suurempaa hyvÀÀ. Minulla on tehtÀvÀni tÀssÀ maailmassa imeÀ itseeni kaikkea mutta myös paeta tuota samaa.
- Anonyymi
minÀ törmÀÀn aina tuohon juttuun, ettÀ kun tytöt eivÀt oikein itsekÀÀn tiedÀm inkÀlainen olisi joku hauska juttu, pelinÀkin, nooh
vien tuon idean kaupungin tytöille esittelyyn siism missÀ voisi yhdistellÀ kuva ja tunne-juttuja sellainen joku - Anonyymi
Haleja ja moi!
En tiiÀ mitÀ huomioo haluisit ja miks ees enÀÀ.
-t- - Anonyymi
olen DOOTTI, hengenvaarallinen idiootti... jooh jos luit mitÀ kiejoitin minkÀlainen peli-ideani, aiia yhdistellÀ EI emoji-juttuja tai niitÀkin.
esim. pojillekin pitÀÀ yhdistÀÀ joku RPG johonkin Dukenukem kuvaan,ja sitten vaativampaa tyttöjen puoli mihin yhdistÀÀ tunteita kuviin... niin - Anonyymi
NÀhtiinkö tÀnÀÀn?
- Anonyymi
Kiusaamisesta ja tönimisestÀ jutellaan liian vÀhÀn ja kiusatut ja tönityt tekee naisille mitÀ lystÀÀ ja lapsia tapetaan
No moi!
- AnonyymiUUSI
TÀÀllÀ. Kerro ettÀ vÀlitÀt.
Mn- AnonyymiUUSI
VÀlitÀn kyllÀ.
Mm
- AnonyymiUUSI
Moick
Ketjusta on poistettu 3 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
TÀnÀÀn pyörit ajatuksissa enemmÀn, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon ettÀ sinÀ vielÀ palaat ja otetaan oikeasti selvÀÀ, hioituuko sÀrmÀt ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
Vitsi mihin menit. Heti takasin.
MÀ nÀin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perÀÀn!152288- 372158
- 161996
Voi ei! Jari SillanpÀÀ heitti keikan HelsingissÀ - HÀmmÀstyttÀvÀ hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. HÀn esiintyi Savoy teatterissa ÀitienpÀivÀnÀ. SillanpÀÀ jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitÀÀn tÀllaista rakastumista. TiedÀn ettÀ kaipaan sinua varmaan loppu elÀmÀn. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757