Elinikäkään ei taida riittää onnellista päivää näkemään...
Eli se oli siinä tämä elämä ei ollut lahja vaan oli elinikäinen Helvetti.
Oikeasti en todellakaan näe mitään järkeä ihmiselämässä koko helvettiä
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Se on pitkälti asenteesta kiinni, aikuisena ainakin.
- Anonyymi
Kuoleman jälkeen helvettiin
- Anonyymi
Amerikan homoja herjaamaan, niin elämä kirkastuu.
- Anonyymi
Ihanko tosissasi niin kirjoittelit?
Elämässä on onnenkyyneleitä ja surunpisaroita.
mieli.fi, siellä taitaa olla chattia ja puhelinta, jos haluat jonnekin noista kokemuksistasi kertoa.
Lightning - Anonyymi
Tuon olen kuullut ennenkin. Mutta tule Jeesuksen luo. Hän antaa sulle elämän. Asut varmaan kehä III n sisäpuolella. Siellä elämä vaan on kallista. Tiedän sen.
- Anonyymi
Mutta kun minä olen ihan umpihetero?
- Anonyymi
Tuo on yhdentason masennusta. Joskus tulee kuitenkin parempia hetkiä, päiviä ja aikoja.
- Anonyymi
Ateisti pahuuden teossa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3281dbaf-4eea-4475-abb8-5e19a3814c82
Rikosentekijä lähes aina on jumalaton saatanan kätyri. Esim. voiko kukaan ajatella että aito kristitty toimisi näin ilkeästi:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3281dbaf-4eea-4475-abb8-5e19a3814c82
Jumalattomat ovat vankiloissa ja siksiköhän valtkunnansyyttää yrittää saada Päivin rikollisten kirjoihin kun Päivi on syytön ja kristitty.
Aika sairas laki SUomessa kun syytöntä voi syytellä mielenvaltaisen valtakunnansyyttäjän niin päätettyä.- Anonyymi
Syrjintä laki on sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797