80+palsta on monipuolinen ja kiinnostava, kun fiksyt kirjoittajat ovat siirtyneet sinne.
Siellä oli, yllätys yllätys monet entiset tutut nimmarit. Tuskin ovat kasikymppisiä.
Joku vaan on hajustanut tämän palstan, ettei täällä muut viihdy.
Ei ihme, että palstalla että tämä palsta on, mikä on
30
338
Vastaukset
- Anonyymi
Se on totta, politrutkit pilaa tätä palstaa, niiden päähän ei mahdu mitään muuta kuin yksi asia enää, ja sitä jankutetaan kuin heikkopäiset.
- Anonyymi
Heikkopäisenn ominaisuuksiin kuuluu nimitellä muita ihmisiä,
Fiksut ihmiset eivät sitä tee. Politiikkakin on sentään se jonka luulisi kiinnostavan aikuisia ihmisiä,, koska poliittiset päätökset eivät aina ole niitä parhaita osalle ihmisistä
Minä kiitän ainakin häntä joka nostaa ajankohtaisia asioita esiin palstalla.
Sittenhän se on niin että vapaa valinta mitä lukee tai kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkopäisenn ominaisuuksiin kuuluu nimitellä muita ihmisiä,
Fiksut ihmiset eivät sitä tee. Politiikkakin on sentään se jonka luulisi kiinnostavan aikuisia ihmisiä,, koska poliittiset päätökset eivät aina ole niitä parhaita osalle ihmisistä
Minä kiitän ainakin häntä joka nostaa ajankohtaisia asioita esiin palstalla.
Sittenhän se on niin että vapaa valinta mitä lukee tai kirjoittaa.Mikset mene kaverisi kanssa politiikkapalstoille, siellä saisit lisää omanlaisia kavereita, ehkä jopa tovereita lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene kaverisi kanssa politiikkapalstoille, siellä saisit lisää omanlaisia kavereita, ehkä jopa tovereita lisää?
Eikö ne löydä sinne, vai mikä mättää?
- Anonyymi
Aamulla näköjään maanikko kävi 10 haukkumisketjua nostamassa palstalle muutamassa minuutissa. Aika tollo pappa.
- Anonyymi
Minun tietääkseni häntä ei olla diagnostiseerattu maaniseksi mitenkään, syyllistyit juuri panetteluun , ja väärä tiedon levittämiseen tehdessäsi ihmiselle diagnoosin siltä
Pohjalta mitä oikeusasioista perillä oleva ihminen. Ei sellaista hyväksy
Ketään et saa nimitellä itse tehdyllä diagnoosilla. Koska et ole psykiatri .
Aika vakava syytös sentään joka vaatii ajattelua miten tuollaiset puheet saadaan pois palstoilta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tietääkseni häntä ei olla diagnostiseerattu maaniseksi mitenkään, syyllistyit juuri panetteluun , ja väärä tiedon levittämiseen tehdessäsi ihmiselle diagnoosin siltä
Pohjalta mitä oikeusasioista perillä oleva ihminen. Ei sellaista hyväksy
Ketään et saa nimitellä itse tehdyllä diagnoosilla. Koska et ole psykiatri .
Aika vakava syytös sentään joka vaatii ajattelua miten tuollaiset puheet saadaan pois palstoilta .Kyllä sillä päässä vispaa, kun se täällä vanhojen palstalla yrittää huomiota saada.
- Anonyymi
Häirikkö ei ole mikää pappa
Kohtuullisen nuori kokematon sosdemnyrjähtänyt jolla ei ole mitään tekemistä kuin jsuhaa toimittajakopioiden löpöä
Se ei ole keskuseskelua eikä väittelyä vaanmul kerosontaa- Anonyymi
Päästään viallinen tämä poliitikkahäirikkö on.
Vahinkoa tuo puolueelleen tekee, oli puolue, mikä tahansa.
Nytkin, kun avasin, niin etusivu täynnä samoja aloituksia, jotka on olleet joka päivä kuukausien ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästään viallinen tämä poliitikkahäirikkö on.
Vahinkoa tuo puolueelleen tekee, oli puolue, mikä tahansa.
Nytkin, kun avasin, niin etusivu täynnä samoja aloituksia, jotka on olleet joka päivä kuukausien ajan.Sairaalloinen ihminen, joku pahoin eksynyt ja kateissa elämässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalloinen ihminen, joku pahoin eksynyt ja kateissa elämässään.
Onneksi noita politiikkahäiriköitä on vähän, ja onneksi niillä on sen verran edes järkeä, että ymmärtävät pitää normaalielämässä turpansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi noita politiikkahäiriköitä on vähän, ja onneksi niillä on sen verran edes järkeä, että ymmärtävät pitää normaalielämässä turpansa kiinni.
Tosikot on hiljaa, mut huumorintajuiset onneksi ei.
- Anonyymi
Kannatan Antteja seuraavaan hallitukseen.
- Anonyymi
Kannattaa häiriköintiä postauspohjaisesti
(En usko että kepu liittoutuu sosialismiin tai kokoomus muttei siitä täällä kannata kirjoittaa) - Anonyymi
On kai hyvä, että sulle on jokin purkautumiskeino, kun järkevämmät puolueedustajat pönkkäävöt sinut ulkokehälle.
- Anonyymi
Saatat saada tahtosi.
- Anonyymi
SDP kosiskelee Purraa valtiovarainministeriksi
- Anonyymi
Kyllä me ymmärrämme, että sinä kaipaat huomiota, kun sulle ei sitä muuten suoda.
Surullista katsoa, kun sinulla on jäänyt äitihahmonkaipuu. - Anonyymi
SDP on sekaisin, kuten Keskustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP on sekaisin, kuten Keskustakin.
Tai vaihtoehtoisesti vain sinä.
- Anonyymi
Vanhaa punamultaa kaipaan ja sulle mulle politiikkaa ja UKK :n aikoja.
- Anonyymi
Sehän on rasismia....!
- Anonyymi
Silloin ei ollut ulkomaalaisia vaivoina.
- Anonyymi
Ei ollut vaivoja silloin.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä otsikko tarkoittaa? Mitä siinä sanotaan kunnollisella suomella esitettynä?
- Anonyymi
Ota silmä kouraan, ja katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota silmä kouraan, ja katso.
Ei auta, se ei ole suomea. Koetapa itse kertoa. Osannet, kuulostat niiin fiksulta.
- Anonyymi
Sen on persu kirjoittanut. Ei persu osaa ilmaista itseään selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen on persu kirjoittanut. Ei persu osaa ilmaista itseään selkeästi.
Fiksuutesi on vaatimatonta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910