Olen ollut koko elämän poika mainen olen ollut aina poikien kanssa pukeudun verkkareihin huppareihin keskipitkät hiukset tunnen yhen pojan jonka kaa oon aika paljon ja on tosi mukava olen ihastunut häneen mutta tiedän että hän ei minusta sillä tavalla mitä pitäisi tehdä ps tulee ensi viikon loppuna katsomaan euroviisuja ja mennään saunaa tehdään ruokaa yms
Miten saada poika kiinnostumaan
Anonyymi-ap
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mies ottaa kaunottaren joka on nuori ja hoikka aina onkeensa kun kaunotar pukeutuu äärimmäisen lyhyeen minihameeseen koipireidet paljaina ja panee jalkoihinsa paljasvarpikorkkarit taikka paljasvarpisandaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797