Miksi miehet

Anonyymi-ap

niin usein esittävät jotain kovanaamaa, kun nainen olisi kiinnostunut?
Sitten nainen menee eteenpäin. Ja miehet ovat kuin teiniprinsessat ihan nirppanokkana kiukuttelemassa. Isot miehet!
Eivät naiset tykkää kovanaamoista. Naiset tykkää kivanaamoista, jotka vastaavat tunteisiin.

44

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset kiinnostuu, jos on paljon rahaa tai poikkeuksellisen hyvänäköinen. Kaikki muut asiat on sivuseikkoja.

• Anonyymi

Juu, varmaan jonkun Andrew Taten mielestä. Ja sellaisten, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan.
        Katso pariskuntia marketissa. Ihan tavallista ihmisiä yhdessä tekemässä ruokaostoksia.
        En minäkään mitään mustahampaista tupakoivaa spurgua ota, kun itse olen raitis ja tupakoimaton. Mielummin köyhä kuin rikas. Mulla ei ole varaa matkustella ja harrastaa kalliita juttuja.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, varmaan jonkun Andrew Taten mielestä. Ja sellaisten, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan.
        Katso pariskuntia marketissa. Ihan tavallista ihmisiä yhdessä tekemässä ruokaostoksia.
        En minäkään mitään mustahampaista tupakoivaa spurgua ota, kun itse olen raitis ja tupakoimaton. Mielummin köyhä kuin rikas. Mulla ei ole varaa matkustella ja harrastaa kalliita juttuja.
        Ap

Olet siis köyhä ja läski.

• Anonyymi

Ehkä se on sitä kun yleinen käsitys neuvoineen on että miehen on oltava mahdollisimman itsevarma. Miesten näkövinkkelistä käsin itsevarmuus tarkoittaa kaiketi sitä että on tylyn ynseä ja murtumaton. Ja tuo ynseys, sehän on myös yksi teoria että naiset pitävät miehistä ketkä kohtelevat heitä välinpitämättömästi. En minä tiedä miten nämä asiat oikeasti menee, olenhan 24/7 sinkku.

• Anonyymi

Ei me heistä pidetä jotka välinpitämättömästi kohtelee, tuovat haastetta sillä aikaa kun etsitään oikeata miestä ja paino sanalla miestä

• Anonyymi

Eikä esitä. Silloin mies ei ole vaan aidosti kiinnostunut. Mies muuttuu lempeäksi kun oikeasti kiinnostuu naisesta.

• Anonyymi

Kyllä he esittää. Kuitenkin salassa hihittelevät kavereilleen kuinka rakastuneita ovat........

• Anonyymi

No, miksi ne sitten tulevat jälkeenpäin kännissä kiukuttelemaan "olisin mä halunnut, mutta kun..." Jos ihminen on välinpitämätön, ei hän jälkeenpäin tule raivoamaan mustasukkaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, miksi ne sitten tulevat jälkeenpäin kännissä kiukuttelemaan "olisin mä halunnut, mutta kun..." Jos ihminen on välinpitämätön, ei hän jälkeenpäin tule raivoamaan mustasukkaisena.

Jaa a en ole noin kypsymättöminen " miehien" kanssa ollut tekemisissä. Kannattaa keskittyä niihin jotka ovat aikuistuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he esittää. Kuitenkin salassa hihittelevät kavereilleen kuinka rakastuneita ovat........

No joo tietyissä piireissä. Mut ketä ne miehet kiinnostaa muutenkaan. Ikuisti lapsentasolla olevia pikkujeppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo tietyissä piireissä. Mut ketä ne miehet kiinnostaa muutenkaan. Ikuisti lapsentasolla olevia pikkujeppejä.

Rakkaus on ihmeellistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a en ole noin kypsymättöminen " miehien" kanssa ollut tekemisissä. Kannattaa keskittyä niihin jotka ovat aikuistuneet.

Sinulla taitaa olla palstasedän puutaheinääjuttuihin vimmaisesti pätevä aika hiljaista niiden hyvin feministeiksi koulittujen kohteliaiden kanssakäymisen suhteen kun alennut näihin vastakkainasetteluihin ja elät paraalleelien kautta🤔

• Anonyymi

Koska miehet kuuntelevat ennemmin muita miehiä kuin naisia. Ja ne muut miehet kuvittelevat tietävänsä mitä naiset haluavat.

SEN SIJAAN ETTÄ KYSYISIVÄT IHAN SUORAAN NIILTÄ NAISILTA.

• Anonyymi

On tämäkin tietysti totta, aloittajaäijä. Siinä sen siten näkee millaisesta tyypistä on kyse jos alkavat mittaamaan näitä hierarkiajärjestyksiä sun muita.

• Anonyymi

Naiset tykkää jännämiehistä

• Anonyymi

Ei kaikki. Itse kartan.

• Anonyymi

Ei muuten tykkää.

M-nainen

• Anonyymi

Onko jännämies sellainen, joka tervehtii naapuria ja uskaltaa katsoa silmiin samalla, käy töissä ja joskus kavereiden kanssa baarissa. Harrastaa jotain kodin ulkopuolella..?

• Anonyymi

Ei tykkää. Naiset tykkää turvallisista ja tunteellisista ja jotkut intohimoisistakin miehistä.

• Anonyymi

Ei oo mun kaipauksen kohde kyllä kovanaama. Ainakaan mua kohtaan.

• Anonyymi

Mun kaipauksen kohde taitaa olla kuitenkin vähän ujo, ei niinkään tyly.

• Anonyymi

Hei kun mies muuttuu kovaksi ja vittuilevaksi tai yrittää herättää mustasukkaisuutta, otan takapakkia ja jäädyn. Ulospäin se ei välttämättä näy heti. Vasta jälkeenpäin on joku kovismies ihmetellyt että mihin se ihminen katosi mun elämästä/läheisyydestä, kuin vaivihkaa.

• Anonyymi

Eka sana*heti.

• Anonyymi

No voi juku, mikä kumma sinua vaivaa, päälleliimattua narratiivia syöttävä aloittajaäijä?

• Anonyymi

Koska oon perseest t. J to Vee 👁👃👁

• Anonyymi

Se ei ole kovisroolia, vaan miehen pitää olla vaikeasti tavoiteltava, niin naiset kiinnostuu. Nainen haluaa olla metsästäjä, eikä arvosta helppoja saaliita.

• Anonyymi

Taitaapa toimia vähän molempiin suuntiin.

• Anonyymi

Tätä usein mietin varsinkin, kun kaivattu vihjas jotain tän suuntasta kerran. Aloin miettiin, että haluaako oikeesti ollenkaan mitään.

• Anonyymi

Höpötystä. Minä ainakin olen täysverinen velliperse.

• Anonyymi

Siks ollaanki niin hyvii yhdessä. Meni vellit sekasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks ollaanki niin hyvii yhdessä. Meni vellit sekasin.

En tunne sinua..? ja hänen kanssaan ei olla oikeastaan mitään sitä mitä haluaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne sinua..? ja hänen kanssaan ei olla oikeastaan mitään sitä mitä haluaisin.

Nojoo emmäkään ole hänen kanssaan mitään, mut kyl ne vellit meni sekasin jo viime syksynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojoo emmäkään ole hänen kanssaan mitään, mut kyl ne vellit meni sekasin jo viime syksynä.

Oho, no toi sopii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, no toi sopii..

Joo, oot mun vaikket ees tiiä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, oot mun vaikket ees tiiä sitä.

Wau! Saiskohan joskus tietää.. ja kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau! Saiskohan joskus tietää.. ja kertoa?

Hah kyllä mulla on aina kassissa sulle semmonen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah kyllä mulla on aina kassissa sulle semmonen juttu.

Niin ajattelinkin.

• Anonyymi

Miesten kovanaaman esitykseen on yksinkertainen selitys. Miehethän seisovat usein kädet puuskassa rinnan päällä ja hajareisin. Tämä on kivuton asento, koska heillä on niin pieni pippeli. Muutenhan se joutuisi puristuksiin reisien väliin. Isompipippelisiä tämä ei vaivaa, koska heidän pippelinsä ei mahdu reisien väliin.

• Anonyymi

Aivan aivan, eli oliko tässä kyseessä aloittajaäijä sitten se mikroaggression osoitus? En tunne hienoja termejä niin hyvin.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta.

Jos sen sijaan vaikka Jacqueline Beulah Burkhart tulee puskan takaa ehdottamaan miehelle rakastelutuokiota niin mies saattaa olla otollinen, tai siihen riittää usein samannäköinen mutta nimetön ilokaunotarkin jos lupaa lemmentuokion ilmaiseksi.

• Anonyymi

Määrittele ikänainen ja wanhusnainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele ikänainen ja wanhusnainen.

Esiteininainen: Menarche - 12
        Teininainen: 13+
        Kaunotar: 20+
        Ylijäämänainen: 30+
        Ikänainen: 40+
        Wanhusnainen: 50 - 999

• Anonyymi

Tuo on keskenkasvuisten käytöstä, hölmöjä kuvitelmia siitä mistä naiset pitäisivät. Jätä heidät omaan arvoonsa ja keskenään kiukuttelemaan. Tuollaisessa yksilössä et menetä muuta, kuin harmeja ja sydänsuruja.

• Anonyymi

Yksikään nainen, jolla on séksuaalista markkina-arvoa eli parisuhdearvoa parinvalintamarkkinoilla, ei lähesty miestä tarjoamalla tavaraansa ilmaiseksi. Sellainen nainen aina haluaa varmistua siitä että mies todellakin haluaa juurikin häntä, eikä vain ketä tahansa menstruaattoria. Vain séksin myyjättäret lähestyvät miehiä (mutta heidän tavaransa ei ole ilmaista). Siis, tavaraansa tarjoava nainen on joko maksullinen ilokaunotar taikka ilmainen mutta outo tai jopa vaarallinen, #metoo uhriksi ei kannata ryhtyä.

AP ilmeisesti kuvittelee lapsenomaisesti, että naisen tavara olisi niin arvokas, että kun nainen sitä valitsemalleen miesuhrille tarjoaa niin jokainen miesuhri kiljuen tarttuisi syöttiin. Niin ei tietenkään ole, miehen täytyy ensin palavasti ihastua naiseen, ja se edellyttää että nainen on hoikka, nuori ja kaunis. Sitten vasta naisella on mahdollisuus päästä rakastelemaan miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe