Oon siis 17v tyttö ja menossa amiksen 2 syksyllä. Mua on kiusattu miltei koko yläaste mut 9lk se lähti käsistä ja siitä lähtien oon kärvistelly jokapäiväsestä stressistä ja jännityksestä ja myös mun maha on siihen reagoinu aika voimakkaasti. Huomasin jo 9lk syksyllä et esim jos olin vaikka vasta syöny tai stressasin paljon niin mun alavatsassa rupes kuulumaan sellasta kovaa murinaa joka ei lopu hetkessä. Oon miettiny tosi kauan että mistä toi oikeen johtuu. Välttelen siis kaikkia ruokia maitotuotteista ja palkokasveista lähtien. Yleensä en syö päivässä muuta kuin pari piirakkaa. Mut ois kiva jos joku vastais:).
Mikä auttaa stressimahaan
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807