Kirjoitin sinulle sydämestäni. Se oli minulle suuri askel, ehkä isompi kuin osasin odottaakaan. Nyt on mennyt aikaa, etkä ole vastannut. Tiedän, että tällainen tilanne voi olla vaikea, eikä sanoja välttämättä löydy helposti. Mutta olet ollut minulle tärkeä jo vuosia, eikä tämä hiljaisuus tunnu sinulta.
En syytä, en vaadi, enkä oleta mitään. Haluaisin vain tietää, missä olet ajatuksissasi. En pysty työntämään tätä syrjään, olet ollut osa elämääni niin pitkään, että tyhjyys tuntuu nyt erityisen kovalta.
Jos et halua tai pysty enää jatkamaan, ymmärrän senkin. Mutta toivon, että voit sanoa sen minulle suoraan. Rehellisyys meidän välillä on ollut aina se, mikä on kantanut. Tiedät kuitenkin miten paljon sinusta tykkään ja aina sydämeni jotain toivoo. Jotain suloista ja kaunista, herkkää ja ihanaa, rakkautta. Tiedät miten katsomme toisia ja se on niin kaunista.
Olen täällä. Yhä.
Rakas sinulle
18
592
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen täällä, kaipaan miestä niin kovin. Olen milloin vain valmis sinua varten. ❤️ kuinka kauan te olette olleet toistenne elämässä?
- Anonyymi
Olipas kaunista.
- Anonyymi
Missä kirjoitit hänelle?
- Anonyymi
Ei kannata ruveta omimaan ja vastailemaan, kun ei edes tiedä onko aloittaja mies vai nainen.
- Anonyymi
Ei ole viestiä puhelimessa, sähköpostissa, instassa tai fb:ssä, joten ei minulle.
- Anonyymi
Ihan uskomatonta oli nähdä ja katsoa silmiin, jutella! Niin hienoa että tulit viereeni istumaan. kaikki on nyt eri tavalla, luonnollisempaa. Tunnen itseni teini-ikäiseksi, niin elämää suurempaa oli se kun nopeasti kosketit käsivarrellasi omaani. Rakastan Sinua!!
- Anonyymi
Vain teinit kuvittelee, että rakastaa, kun ei ole kuin käsivarret koskeneet 🤣
- Anonyymi
Mulle ei ole tullut mitään viestiä, en ole sellaista ainakaan nähnyt.
- Anonyymi
Joo ei ole kirjettä tullut enää sillain kuin ennen
- Anonyymi
En tiedä, keneltä odotat kirjettä.
Olen kirjoittanut paljon kirjeitä. Samaistun joihinkin aloituksen kotiin mutta en ole aloittaja.
- Anonyymi
Minulle yksi mies kirjoitteli tekstiviestejä ja meilejä, mutta siitä on aikaa.
- Anonyymi
Ehkä sai tarpeekseen palstan anonyymeistä mielikuvitusleikeistä jotka ei johda mihinkään?
- Anonyymi
Pystyn jatkamaan ja olen valmis seuraavaan.
Hyvää keskiviikkoa!❤️ - Anonyymi
En usko sanoja palstalla, puhun oikeassa elämässä. Kuka on mielessäsi? Jos noin kauan ollut, voitte varmaan jutella muuallakin rehellisesti
- Anonyymi
Rakas, mihin et saanut vastausta?
- Anonyymi
No vastaappa nyt,ku itteltä kyselet!
- Anonyymi
Mihin sinä kirjoitit?
- Anonyymi
Onko aloitus mieheltä jonka tunsin 8 vuoden takaa? Ja välissä viesteilty.
Mutta täällä palstalla koetettu löytää edelleen toisiamme? Oon välillä ollut pitkällä tauolla tästä ja välillä tuntunut että olisit ollut sitten luotin että halusit jatkaa oikein näkemälläsi tavalla.
Sydämeni yhä vuosia yhä sinussa, sinä tiesit aina ja katseistamme tiesimme aina olevamme toisillemme tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777