Rakas sinulle

Anonyymi-ap

Kirjoitin sinulle sydämestäni. Se oli minulle suuri askel, ehkä isompi kuin osasin odottaakaan. Nyt on mennyt aikaa, etkä ole vastannut. Tiedän, että tällainen tilanne voi olla vaikea, eikä sanoja välttämättä löydy helposti. Mutta olet ollut minulle tärkeä jo vuosia, eikä tämä hiljaisuus tunnu sinulta.

En syytä, en vaadi, enkä oleta mitään. Haluaisin vain tietää, missä olet ajatuksissasi. En pysty työntämään tätä syrjään, olet ollut osa elämääni niin pitkään, että tyhjyys tuntuu nyt erityisen kovalta.

Jos et halua tai pysty enää jatkamaan, ymmärrän senkin. Mutta toivon, että voit sanoa sen minulle suoraan. Rehellisyys meidän välillä on ollut aina se, mikä on kantanut. Tiedät kuitenkin miten paljon sinusta tykkään ja aina sydämeni jotain toivoo. Jotain suloista ja kaunista, herkkää ja ihanaa, rakkautta. Tiedät miten katsomme toisia ja se on niin kaunista.

Olen täällä. Yhä.

18

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen täällä, kaipaan miestä niin kovin. Olen milloin vain valmis sinua varten. ❤️ kuinka kauan te olette olleet toistenne elämässä?

• Anonyymi

Olipas kaunista.

• Anonyymi

Missä kirjoitit hänelle?

• Anonyymi

Ei kannata ruveta omimaan ja vastailemaan, kun ei edes tiedä onko aloittaja mies vai nainen.

• Anonyymi

Ei ole viestiä puhelimessa, sähköpostissa, instassa tai fb:ssä, joten ei minulle.

• Anonyymi

Ihan uskomatonta oli nähdä ja katsoa silmiin, jutella! Niin hienoa että tulit viereeni istumaan. kaikki on nyt eri tavalla, luonnollisempaa. Tunnen itseni teini-ikäiseksi, niin elämää suurempaa oli se kun nopeasti kosketit käsivarrellasi omaani. Rakastan Sinua!!

• Anonyymi

Vain teinit kuvittelee, että rakastaa, kun ei ole kuin käsivarret koskeneet 🤣

• Anonyymi

Mulle ei ole tullut mitään viestiä, en ole sellaista ainakaan nähnyt.

• Anonyymi

Joo ei ole kirjettä tullut enää sillain kuin ennen

• Anonyymi

En tiedä, keneltä odotat kirjettä.

Olen kirjoittanut paljon kirjeitä. Samaistun joihinkin aloituksen kotiin mutta en ole aloittaja.

• Anonyymi

Minulle yksi mies kirjoitteli tekstiviestejä ja meilejä, mutta siitä on aikaa.

• Anonyymi

Ehkä sai tarpeekseen palstan anonyymeistä mielikuvitusleikeistä jotka ei johda mihinkään?

• Anonyymi

Pystyn jatkamaan ja olen valmis seuraavaan.
      Hyvää keskiviikkoa!❤️

• Anonyymi

En usko sanoja palstalla, puhun oikeassa elämässä. Kuka on mielessäsi? Jos noin kauan ollut, voitte varmaan jutella muuallakin rehellisesti

• Anonyymi

Rakas, mihin et saanut vastausta?

• Anonyymi

No vastaappa nyt,ku itteltä kyselet!

• Anonyymi

Mihin sinä kirjoitit?

• Anonyymi

Onko aloitus mieheltä jonka tunsin 8 vuoden takaa? Ja välissä viesteilty.
      Mutta täällä palstalla koetettu löytää edelleen toisiamme? Oon välillä ollut pitkällä tauolla tästä ja välillä tuntunut että olisit ollut sitten luotin että halusit jatkaa oikein näkemälläsi tavalla.
      Sydämeni yhä vuosia yhä sinussa, sinä tiesit aina ja katseistamme tiesimme aina olevamme toisillemme tärkeitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe