itsetunto alhaalla?

Anonyymi-ap

Jos joku laittaa "kelpaanko vielä jollekin" deitti -ilmoon onko hänellä poikkeuksellisen huono itsetunto?

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin… kyllähän tuo on vähän sama kuin ”olen jämä,
      jäännöspala ja turhake”.

• Anonyymi

Näiltä saa helposti pillua kun hieman kehuu ja sympatiseeraa.

• Anonyymi

Just. Te ”kunnolliset kiltit tavikset” haluatte vain sitä pxxxx. Muu ei teitä kiinnosta. Väitätte että komeat miehet ovat vain sen perässä, mutta itse olette. Tekopyhät kusipäät.

• Anonyymi

No joko on natsannut katkeria aloituksia naiseks esiintyen tekevä äijä?

• No siihen kannattaa vastata huumorilla.

Jos kelpaa jos ei kelpaa

Mun mielestä ykskertasta

• Anonyymi

"Kelpaanko vielä jollekin" tarkoittaa naisten kielellä kelpaanko vielä alfalle.

Koulutettuja, varakkaita, komeita ja dominoivia alfamiehiä on ehkä 5-10 % miehistä. Noista käydään niin kova kisa, että monesta pienituloisesta perusnaisesta tulee sinkku vasten tahtoa. Toki sitten kaivetaan esiin kissat ja liirum laarumit siitä kuinka ei oikeasti parisuhdetta haluttukaan, vaan elämä betonielementtiyksiössä oli aina suurin unelma.

• Anonyymi

Tasoteoria ja naisten hypergamia on tieteellisesti todistettu asia. Naiset jakavat jo nyt yhteisen hyvän kun tapailumiehet pyörittävät suurta naisjoukkoa, eikä naiset tiedä toisistaan.

Nämä tapailumiehet ovat komeita, rikkaita sekä jänniä. He vetävät naisia magneetin lailla.

Alfojen haaremit tulevat yleistymään ja yh-äitien määrä tulee kasvamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tasoteoria ja naisten hypergamia on tieteellisesti todistettu asia. Naiset jakavat jo nyt yhteisen hyvän kun tapailumiehet pyörittävät suurta naisjoukkoa, eikä naiset tiedä toisistaan.

Nämä tapailumiehet ovat komeita, rikkaita sekä jänniä. He vetävät naisia magneetin lailla.

Alfojen haaremit tulevat yleistymään ja yh-äitien määrä tulee kasvamaan.

Sehän on hyvä että lapsia tulee lisää. Syntyvyys pääsee nousuun.

• Anonyymi

Niin no, nutturapäisen kaljapullohartiaisen feministimiehen ottajia ei pilvin pimein ole.

Ei tosin paskamahaisen kaivinkonekuskinkaan.

Falsetissa inisevää spandex-pyöräilijää tai osamaksu-BMW:llä ajavaa lippispäätäkään ei markkina-arvolla paljoa palkita.

Mutta aina löytyy joku tatuoitu/lävistetty yh -läskikasa, joka kyllä ottaa vaikka minkä tossunsa alle jos vain rahaa löytyy sen verran, että pääsee Ikeaan.

• Anonyymi
      UUSI

"Sehän on hyvä että lapsia tulee lisää. Syntyvyys pääsee nousuun."

Ei syntyvyys nouse kun vain pieni miesjoukko saa lapsia. Todisteet on jo lyöty kaikkien naamalle. Katso vaikka miltä viime vuosien syntyvyystilastot näyttävät.

Eroja kyllä tapahtuu kun parisuhteet ei kestä mikä tarkoittaa isättömiä lapsia tai ainakin sitä, että lapsen vanhemmat ei asu enää saman katon alla lapsen ollessa pienokainen.

• Anonyymi
      UUSI

no aika nössö jos josain netissä deittailee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe