Säynätsalo.. Kinkomaan.. keljo.. Muurame ukkomiehelle miestä joka tekisi yksipuolisesti hyvää 60v ukkomiehelle?
Löytyisikö sunnuntaina
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
YÄK
- Anonyymi
Siis tarkoitatko että vaimosi tulisi eliminoida? Tunnen pari portsaria.
- Anonyymi
kokkeile vaivaisukkoa, löytyy monen vanhan kirkon portailta
- AnonyymiUUSI
No kun tässon ittekin vähän kuin vaivaisukko. En minä muuta, mutta kun jos puita pilkkos ja nuohois tuon piipun. Vehkeet on. Rengaskaivon vois putsata painepesurilla. Eukko tekkee muut hommat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kun tässon ittekin vähän kuin vaivaisukko. En minä muuta, mutta kun jos puita pilkkos ja nuohois tuon piipun. Vehkeet on. Rengaskaivon vois putsata painepesurilla. Eukko tekkee muut hommat.
Kyllä sain todeta että eukkos tekee muut hommat, minä vaan makasin sängyssä selälläni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sain todeta että eukkos tekee muut hommat, minä vaan makasin sängyssä selälläni.
Jo vain palkka tulee saada. Mitä pidit? Aika tiukka vielä, vaikka on jo 78v. En oo paljon käyttäny, kun on noita lampaita.
- AnonyymiUUSI
Kysyppäs Hupelin Hannua.
On NIITÄ miehiä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757