Kun nainen sanoo, että ei ole valmis uuteen parisuhteeseen, hän tarkoittaa, että ei ole valmis uuteen parisuhteen kanssasi.
Kun nainen sanoo, että et ole hänen tyyppiänsä, hän tarkoittaa, että et ole ulkoisesti hänestä viehättävä.
Naiset on valmis kaikenlaiseen mentaaliakrobatiaan välttääksensä sanomasta totuutta, toisaalta ymmärrettävää sillä miesten egot ovat hauraita ja heikkoja kuin paperi ja voi hetkessä mureta täysin, sekä monella miehellä on vihanhallinta ongelmia.
Miehet sen sijaan osaa olla asiassa rehellisiä ja sanoo kyllä naiselle, jos hän ei miellytä fyysisesti, mutta naisilla on tuo tarve valehdella asiasta, koska naiset leikkivät enkelihahmoja, ja enkelien ei sovi olla ulkonäkökeskeisiä tai arvostella toisen ulkonäköä.
Ja mitä se tarkoittaa, kun kaikki sanoo, että persoona merkkaa eniten? Se tarkoittaa sitä, että persoona merkkaa eniten, mutta vain jos täytät ulkonäkökriteerit, näin se menee itselläkin, tästäkin asiasta ei voi olla rehellinen.
Et edes pääse persoonana kilpailuun, jos et täytä ulkonäkömieltymyksiä ensin. Näin se menee monella naisellakin, persoonaa merkkaa kilpailussa kun arvioin kahta hyvännäköistä naista, kumman otan heistä kumppanikseni. Voit olla täysin kymppi persoonaltas, mutta jos ulkonäkö ei miellytä tarpeeksi, niin ei sillä oo mitään väliä parisuhde mielessä, ystäväksi pääset korkeintaan, tämän asian kuitenkin moni nainen kieltää ja johtaa näitä "incel" miehiä harhaan. :)
Naisen logiikka.
19
204
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti. Se on kokonaisuus. Mutta ei miehetkään sano naiselle suoraan että ulkonäön perusteella homma ei etene.
- Anonyymi
Ei noin yksioikoista. En itse ole valmis parisuhteeseen tällä hetkellä kenenkään kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä kuka ja mitä ja milloin.
- Anonyymi
Jos olet vanha, sehän on jo selvää ettet ole viehättävä.
- Anonyymi
Viehättävyys ei ole iästä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viehättävyys ei ole iästä kiinni.
Katsojan silmistä kiinni. Toinen tykkää äideistä toinen tyttäristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä miehistä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osa vielä ihanista ihanammastakin👩🍒🍒🍒🥰🥰🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä miehistä kyse.
Joo, osa tykkää miehistäkin.
- Anonyymi
Eikö teille ole käynyt koskaan niin, että toinen on vaan huippu persoona ja hän sen mukaan kaunistuu kummasti? Itselle juuri se miten kohtelee ja käyttäytyy tilanteissa on ihan kaiken perusta. Naamat vanhenee, luonne pysyy.
- Anonyymi
Näinhän se on. Naamat ja kropat on se joka todellakin vanhenee. Luonne on se joka pysyy (ellei sairastu johonkin persoonaa muuttavaan sairauteen esm. (Alzheimer) Ainakin itselläni naisena on juurikin se persoona joka merkkaa niin kuin mainitsit. Kakkosena tulee sitten kaikki muu.
- Anonyymi
Noinhan se nimenomaan on.
- Anonyymi
Kun mies herättää itsessäni huomiota, on se ensimmäisenä ulkonäkö, mutta se ei välttämättä ole samanlaista, mitä muut kokee komeudeksi.
Toinen tärkeä kriteeri on seksuaalinen vetovoima. Jos sitä ei ole, eikä sovita yhteen, on sama mennä ystäväpohjalla.
Huumorintaju, älykkyys, luotettavuus, tunneäly ja moni muu asia on ne, mitkä myös vaikuttaa. - Anonyymi
Aika paljon turhaa yleistystä. JOTKUT toimivat noin, ei kaikki.
Esim. samallatyöpaikalls päösee helpostilin tutustumaan tooisiin ulkonäöstä välittämättä, koska töitä tehdessä keskitytään ykkösenä työhön. Siinä työn lomassa voi huomata jossain vaiheessa, että toinen onkin mukavaa seuraa. Siinä on voinut myös paljastua onko toinen sinkku vai ei.
Lisäys juttuusi miesten rehellisyydestä: JOTKUT voivat olla rehellisiä, mutta suurin osa ei sano mitään eli ghostaa ja heidän mielestään se on tapa lopettaa tapailu. - Anonyymi
Tuolla on kuule ihan oma keskusteluosionsa miesten ja naisten logiikalle. Mene sinne vääntämään naisten logiikasta muiden miesten kanssa. Te kun toki tiedätte paremmin kuin naiset sen, minkälaisia me ollaan. 👍🏽
- Anonyymi
Kenellä mitenkin.
Itse jos sanon, etten ole valmis parisuhteeseen, niin en ole valmis parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Jos sanon, ettei joku ole minun tyyppiäni,, niin hän ei ole minun tyyppiäni korviensa välistä. Jos tykkään jostakusta, niin hänen ulkokuorensa miellyttää minua automaattisesti. Pitää olla melkoinen hirviö, ettei voisi mitenkään pelkän ulkonäön vuoksi kelvata.
En näe mitään tarvetta mentaaliakrobatialle tai, että minun edes tarvisi kenellekään sen kummemmin näitä ajatuksiani perustella. En ylipäänsä lähde tällaisia puhumaan kaksin, jollen ole kiinnostunut.
En ole koskaan tavannut tuollaisia "rehellisiä" miehiä. Minulle miehet ovat sanoneet suoraan vain vittuilumielessä ja tarkoituksenaan loukata, eivätkä koskaan tilanteessa, jossa olisi ilmaistu kiinnostuksen puutetta.- Anonyymi
Ai niin ja siis mä en ile koskaan tykästynyt keneenkään tuntemattomaan, jolloin ulkonäkö olisi oleellinen juttu. Mä ihastun ihmiseen pikkuhiljaa, tutustuessani häneen. Tämä tutustuminen ei tarkoita treffejä tmv. vaan arkista kanssakäymistä harrastusten parissa, kaveriporukassa, opiskeluiden ohessa, työpaikalla jne. Olen aina ihastunut ja tykästynyt sellaisiin, joita en ole alkuun erityisesti huomannut.
- Anonyymi
"aiset on valmis kaikenlaiseen mentaaliakrobatiaan välttääksensä sanomasta totuutta, toisaalta ymmärrettävää sillä miesten egot ovat hauraita ja heikkoja kuin paperi ja voi hetkessä mureta täysin, sekä monella miehellä on vihanhallinta ongelmia."
Tämä on ihan höpönhpöä.
Ei kyse ole miesten egoista tai vihanhallinnasta.
Vaan naiset harrastaa tuota mentaaliakrobatiaa KAIKISSA ASIOISSA.
Olepa parisuhteessa naisen kanssa niin valitettavan usein siellä kierretään totuutta vaikka millä mitalla eikä kyse ole mieheen liittyvistä asioista.
Olet myös väärässä että naiset näyttelisivät enkelihahmoja.
Ei, naiset pyrkivät aina miellyttämään yleistä ajattelusuuntaa ja sopeutumkaan sosiaaliseen ympäristöön.
Jos muut naiset tykkäävät asiasta X miehessä niin tykkää kaikki muutkin naiset.
Sen takia naisia kiinnostaa nämä "rakenteelliset ongelmat" sun muut koska he projisoivat omia kuvitelmiaan valta-asetelmista myös muihin asioihin.
Naisia kiinnostaa vain se että miehellä on se tietty asema yhteisössä ja peilaa siten jopa miesten ulkonäköä sitä kautta. Keskimääräinen mies on naiselle kauhistus ellei nainen itse ole vielä rumempi jolloin hän ei halua tietysti rumaa miestä vaan itseään komeamman.
Persoona?
Ei sillä ole mitään vitun väliä, eikä koskaan ole ollut kunhan miehen kanssa tulee jotenkuten toimeen.
Ei naisen pillu osaa arvioida miehiä.- Anonyymi
Lisäyksenä että olen siis aloittajan kanssa samaa mieltä, hieman eri painotuksin vain.
Nasia kiinnostaa ennen kaikkea aina miltä asiat näyttävät ulospäin sosiaalisesti eli miltä se asia "tuntuu".
Kaikkein pahinta on että nainen joutuu tyytymään johonkuhun mieheen tai nöyrtymään.
Naisten egot ne heikkoja ovat ja vihanhallinta myöskin. Katkeruus puretaan jo etukäteen vähemmän komeisiin miehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä että olen siis aloittajan kanssa samaa mieltä, hieman eri painotuksin vain.
Nasia kiinnostaa ennen kaikkea aina miltä asiat näyttävät ulospäin sosiaalisesti eli miltä se asia "tuntuu".
Kaikkein pahinta on että nainen joutuu tyytymään johonkuhun mieheen tai nöyrtymään.
Naisten egot ne heikkoja ovat ja vihanhallinta myöskin. Katkeruus puretaan jo etukäteen vähemmän komeisiin miehiin.Tähän täytyy taas todeta, että en selvästikään ole nainen. Mitä ilmeisimmin nainen on yksi synnyttämään pystyvän sukupuolen alakategoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807