Että toiveeni eivät lopu. Rakastan sua vaan niin silmittömän paljon. Odotan vain että keräät sen rohkeutesi ja olet valmis puhumaan kanssani. En tiedä miten pitkään tarvitset aikaa mutta kyllä mä pystyn odottamaan niin kauan kuin sä aikaa tarvitset
En voi sille mitään
13
404
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän kun tietäisi että hän ajattelee noin, eikä niin kuin luulen hänen haluavan minun olla
- Anonyymi
Sinun odottaminen on sitä, että käyt bylsimässä muita miehiä. Ketarat ojossa odottelet miehiä jotka hanakammin lähestyy. Kelpaa kuka vaan.
- Anonyymi
Tyypillinen nyky nainen.
- Anonyymi
Menes poika katselemaan vaikka kiekkoa 👍
- Anonyymi
Olen kohtapuoliin valmis puhumaan. Ei mene enää kauaa. Rohkeutta vaaditaan kyllä ❤️
- Anonyymi
Katsotaan kuinka monta vuotta menee vielä
- Anonyymi
Mun toiveet ainakin loppuu tähän
- Anonyymi
Joskus tulee väkisinkin hetki, kun puhutaan
- Anonyymi
Kunhan tässä ehtii, elämääkin on vielä jokunen tovi jäljellä.
- Anonyymi
Mo sanoppas koska jutellaan? . 😁 ainiin mutta eihän sussa ole miestä siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo sanoppas koska jutellaan? . 😁 ainiin mutta eihän sussa ole miestä siihen
Ok.
- Anonyymi
Onko sinulla ap käynyt mielessä, että ehkä hän ei odota sinua ollenkaan. Tuhlaat aikaasi ihmiseen, joka ei välitä sinusta ollenkaan. Hän muodostaa parisuhteita toisten kanssa ja elää elämäänsä ja sinä vaan odotat.
- Anonyymi
Ja miten kohtaisivat jos toinen ei tiedä mitään koko toiveesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840