rumasti sille toiselle?
Miksi sanoit kaivatustasi niin
8
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan on nyt lörpötellyt ja kelle ja mitä?
- Anonyymi
Kannattaa apeta, olemme lähettäneet omia henkiä eri porukoista jahtaamana teitä, kiusaamaan teitä, hakkaamaan teitä, They want your soul , they want your mind they want your life and home :)
run if you can ja OTA TUPRAAN! - Anonyymi
Sitten kun olen sen toisen kanssa yhdessä, niin kerron kyllä hänelle miten olet toiminut ja kuinka olet aiheuttanut toiminnallasi syvän emotionaalisen trauman mulle. Tiedän nyt myös syyn sille, miksi lankesin sinuun ja pysyin siinä niin kauan. Olit kuitenkin opettava kokemus ja tämän kautta osaan vastedes tarvittaessa pitää puoliani.
- Anonyymi
Eräälle terveisiä että siinähän puhut pahaa. 👌🏻
- Anonyymi
Kenelle
- Anonyymi
Ehkä sinulle
- Anonyymi
Luotin siihen että hän ei kuule mitä oon puhunut.
m-n- Anonyymi
Ä Ä L I Ö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777