On aika voimakas. Olen täysin tietoinen siitä. Haluan että se olisi vain meidän kahden välinen juttu. Tarvitsisimme aikaa kahden ihan vaan jutella keskenämme…tutustua lisää. T-naine.
Vetovoima välillämme
22
427
Vastaukset
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Höpö höpö, osuma.
- Anonyymi
Osu sitten höpö höpöinesi oikeeseen T naiseen jos osut....
-t- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-t-Mahtaako osua oikeeseen...❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako osua oikeeseen...❤️😘
Tuskin osuu mun kohdalla ainakaan.
Anonyymi ilman tunnisteita.....
-t- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-t-No sanopas muuta. Mistä näistä tietää....😜😯😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-t-Oliko jotain ongelmia vai mistä kyse kaikenlaisia naisia esittävä setä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-t-Niinhän se on palstaäijä ja muut erityisesti, ettei esim nimikirjain välttämättä riitä ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko jotain ongelmia vai mistä kyse kaikenlaisia naisia esittävä setä?
Olisiko aika laittaa vähän uusia kuvia tänne tästä palstasedästä. Saattaisi selventää kertaheitolla miksi vanha mies esittää naisia ja sellainen haluaisi olla
🤔
Niitä voisi alkaa pikkuhiljaa tiputtelemaan pilhis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on palstaäijä ja muut erityisesti, ettei esim nimikirjain välttämättä riitä ns
Ei todellakaan riitä. Se mikä riittää jää nähtäväksi sillai kirjaimellisesti setä pelokas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika laittaa vähän uusia kuvia tänne tästä palstasedästä. Saattaisi selventää kertaheitolla miksi vanha mies esittää naisia ja sellainen haluaisi olla
🤔
Niitä voisi alkaa pikkuhiljaa tiputtelemaan pilhisEikä aijaan kautta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan riitä. Se mikä riittää jää nähtäväksi sillai kirjaimellisesti setä pelokas
Toivottavasti kaikki menee nappiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔
Niitä voisi alkaa pikkuhiljaa tiputtelemaan pilhisVois kyllä alkaa sitä oikeaa tietoa jo tipahtelemaan joka notkelmaan t toinen tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä aijaan kautta 🤣
Niimmuute joskus setä laittoi kuvan kikkelistä aijaan kautta, vaan kenen- yöunet meni kun mietin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimmuute joskus setä laittoi kuvan kikkelistä aijaan kautta, vaan kenen- yöunet meni kun mietin
Ei se omasta tyngästä uskalla laittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun yöunet meni. Oli upea kikkeli kyl
- Anonyymi
A b c
- Anonyymi
Onko siellä apsilla joku teemaviikko tex mex esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä apsilla joku teemaviikko tex mex esim?
Sombreron kans mahu ees ovesta
- Anonyymi
Ihan kuin omasta kynästä, mutta ei t.
- Anonyymi
Teekin on ilmeisesti palstasedän leikkikalu muutaman muun kirjaimen kanssa. Veikkaan muutamaa kirjainta sedän leikkikopasta: m, j, h, a, s. Nuo tulivat tässä mieleen.
- Anonyymi
voimakkaan magneetin sellaisen kestomagneetin saa esim... joku vanha tietokoneen kiintolevy, sisällä kun purkaa, tosi voimakkaita jos purkaa sellaisen.
sitten voi tehdä temppuja voimakkalla megnrrtilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027