Täällä palstalla on ihme trollilauma, nimettömänä kyselemässä ja väittämässä asioita, erilaisia liittyen nimimerkin hahmoon.
KYSYMYS: miten se liittyy ikävän käsittelyyn?
Ikävä-palsta
13
557
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Koska yritetään selvittää onko nimimerkki se kaivattu henkilö. Loogista?
- AnonyymiUUSI
Kyllä. On helpompi karsia joitain tekstejä esim.sukupuolen perusteella. Kun joka tapauksessa ei ehdi jokaista aloitusta tai ketjua lukemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. On helpompi karsia joitain tekstejä esim.sukupuolen perusteella. Kun joka tapauksessa ei ehdi jokaista aloitusta tai ketjua lukemaan.
Näin on. En mä jokaisen Facebook-kaverin päivityksiäkään seuraa.
Loogisinta ois kysyy jotain täsmäkysymyksii :)
jos tahtoo tietää - onko nimimerkki just juuri se "kaivattu" hlö.
- AnonyymiUUSI
Kasassa on ostettuja surijoita kuvissa mitä mediassa esitellä.
- AnonyymiUUSI
Pyrin etsimään neulaa heinäsuovasta eli etsimään kaivatun viestejä kaiken tämän muun tunneryöpyn keskeltä. Ei minua tuntemattomien ikävä-tuntemukset kiinnosta kun ikävöin vain häntä.
Niin. Siksi juuri minäkin kirjoitan. Ikävä palstalle Ikävissäni. Ei minuakaan kiinnosta tuntemattomien tiedustelut hahmostani.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä olet täällä nimimerkillä jos harmittaa? Ei kukaan sua tänne halunnut huutelemaan ja valittamaan. Koita nyt itse ottaa jotain vastuuta teoistasi.
Siksi minä juuri kirjoitan Nimimerkki-kohtaisesti, ettei mene sekaisin Teidän kanssa.
Ehkä ikävä on valitusta, huutavan ääni korvessa,
muttei se ainakaan ole palstahemmojen kanssa keskustelua "vastuusta ja teoista" :)
- AnonyymiUUSI
Palstalla vakituisesti olevat ja kyselevät ja kommentoivat ovat jotain keskenkasvuista porukkaa aikuisilla ei ole näihin tyhmiin juttuihin aikaa.
Aikuiset selvittävät asiat ihan tuolla live-elämässä mihin nämä murrosikäiset ja henkisesti jälkeen jääneet eivät tule koskaan pystymään tynnyrissä kasvatetut lumihiutale lapset. - AnonyymiUUSI
Älä välitä kiusaajista. Minä ainakin pidän sinusta aloittaja 🤗. Tunnen itsenikin outolinnuksi. Vahvuutta on kyetä myöntämään se itselleen mikäli se on totta.
Emmä välitäkään :) Tulee vaan hiukan avuton olo kun ei tee mieli kiltisti "auttaa uteliaita". Mutt osa kyselijöistä tuntuu vaativan kiihkeesti vastauksia kysymyksiinsä.
- AnonyymiUUSI
Joo, ihan outoo porukkaa 🤨🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980