Olen psyykkisesti käpertynyt kanssasi yhteiseen lusikka, -tai sikiöasentoon. Olen tässä tilassa kaiken aikaa ja pyrin hakeutumaan tähän tilaan myös fyysisesti, sillä se on minulla stabiili tila. Stabiili tila, mistä ei ole tarvetta enää muuhun tilaan.
Tärkeintä siinä on, että tunnen sinut siinä ja, että tunnut hyvältä ja, että olet rakas ja, että olet turvassa ja, että olet ainutlaatuinen ja, että sinun on siinä söpö.
Mutta, vaikka olet minua paljon pienempi ja pieni söpö kerä, niin tunnen itsekin olevani turvassa, tunnen, että minun on siinä hyvä ja tunnen, että hyvyys ympäröi meitä.
harmaasusi
Nainen, minulla on henkinen lukko...
Anonyymi-ap
9
231
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet vain paha
- AnonyymiUUSI
Kaunista
- AnonyymiUUSI
Ihana kirjoitus❤️
- AnonyymiUUSI
Jotkut näkee rumuutta kaikessa.
Uskallus rohkeasti tutustua ihmisiin puuttuu.
Trauma lapsia nykyään joka paikassa.
Henkinen vastoinkäymisten sietokyky nollassa, johtuen heikoista lähtökohdista elämässä. - AnonyymiUUSI
En tiedä oliko mulle mutta kauniisti kirjoitat
- AnonyymiUUSI
Ihanan kaunista❤️
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Mikä tää apinasusi meininki on?
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on symbioosi, kupla, mutta ihminen on kuitenkin erillinen ja oma itsensä ja vapaa. Ei voi tukahduttaa toista symbioosiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910