Hausmylly-Schysteemi studiokiekko ja raptorin moe C-kasetti ja raptorin CD ja tulivat tänne sotkemaan meidän ajopuuteorian että edelleen nykyäänkin vuonna 2025 kuuntelen näitä iha simona =)
raptori-SKAH ime mun sitä =nokkelaa musisointia joskin yliampuvat sanat
Raptori-Armeija = pahasti yliampuvat sanat mut oiskoha tehty iha huumorilla noi sanat ja hyvä kitaraosuus täsä biisissä
Raptori-Tehttään kvanttimezurit = ehkä mun suurin lempparini raptorilta että ihan huikea
Raptori-tyyris tyllerö joka kvanttimezurien jäläkeen toiseks parasta raptorii että hyvinrakennetut tekstit jotka nojautuu hyvin melodioihin kertosäkkeessä
Hausmylly-Tee mun päivä (kekseliäs, omaperäinen ja semi-nokkela biisi)
Hausmylly-Kiitolinjan moppitukka (yliampuvat sanat joita ei kannata ottaa vakavasti mut varmaan tietyt tahot tänä päivänä eivät riemastu tän biisin sanoista ja kyllähän tää on rennon letkeä tää originaali versio että oi joi!)
hausmylly-Hessu hopo( korvamato että joka päivä melkein korvamatona)
hausmylly-Kaadun ja maadun (hip hopin maailmoissa kulkeva laiskalla poljennolla etenevä semi-melodinen kappale )
viestin lähettäjä Juha Pohjola
kahen nimmeen vannoin ysärinä jotka o ....
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
toki konemusaan en suuremmin perehtynyt mut ainaki noi kaks ja on sitten myöhemmin 2020 luvulla törmänny Arttu snelmannin instrumentaaliseen technoon.
viestin lähettäjä Juha pohjola - Anonyymi
Tuossahan on ihan riittävä valikoima konemusaa. Moe! on kyllä ehdoton klassikko. Armeija täyttä asiaa Armeijasta.
Tässä konemusaklassikko 90-luvulta, hyvää kevättä! https://youtu.be/ijw7RBzhtX8?feature=shared- Anonyymi
tosa alempana myös mainittin arttu Snelmannin että hänen musaan tutustuin oikeastaan iha sattumalta tossa noin 4 vuotta sitte.
Onko hän sulle tuttu ollenkaan että vinkkinä sulle että jos kiinnostaa niin käy tsekkaamassa jos kiinnostaa.
mä oon utelias musan suhtteen että aina etsin uutta musaa joka päivä eikä väliä onko suomalaista vaiko afrikkalaista eikä väliä genrellä.
juha - Anonyymi
kokeile myös näitä;
1.Shifted-under single banner (ostin sen noin 6 vuotta sitten ja odotin "kieli pitkällä" sen saapumista postilaatikkoon jonka sitten pakkasesta noudin ja annoin lämmetä huonees ja sitte aloin kuunnella minimalistista instrumentaalista technoa ja levy on tosi tärkeä että yksi levyhyllyni parhaimmistoa)
2.UFO-release the techno joka on tosi hyvä instrumentaalinen techno biisi(kivat rytmit)
3.Movetron (annoin mahdollisuuven tälle kun aluksi tuntui "njääh aika heppoista musaa" mut kun annoin mahdollisuuden niin kylläpä sitä tulee luukutettua suht usein nykyään)
4.Pharao(saksan maalta supersuosittu koko maailmalla ollut ysäribändi ja etenki kappaleet dance of the snake ja rave like an egyptian on eeppisiä )
5.Jam(vuonna 94 perustettu virolainen techno yhtye joka lopetti toimintansa vuonna 2005 ja julkaisivat mm tällaisia levyjä ; jam 1994 & ootus 96 ja ainus tee 2002)
6.stanislav Tolkachev(vuonna 82 syntynyt ukrainalainen joka asuu Saksassa ja tekee proggressiivista electronista konemusaa ja yhdistää siihen mm techno juttuja kuin myös IDM;ää ja minimalistista technoa sekä industrial tyylistä technoo ja kyky liimata hyvä kokonaisuus levyillä on hänen vahvuus)
7.Irakli (georgialainen sittemmin Saksaan muuttanut konemusaa tekevä artisti jonka tyylinä on tech house ja julkaissut esim tällaisia levyjä kuin ; major signals 2021& mechanical moon 2023)
8.Sam&gigi(suomalaista konemusaa ja EP levy northern tango on huikea osoitus rohkeesta heittäytymisestä että ei ole mitään massamusaa tämä että ei välttämättä toimi niille jotka tykkää massamusasta mutten tiedä kiinnostaako sua tällainen harvinaisempi ja ei -suositumpi musa)
viestin lähettäjä Juha pohjola(erakko) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosa alempana myös mainittin arttu Snelmannin että hänen musaan tutustuin oikeastaan iha sattumalta tossa noin 4 vuotta sitte.
Onko hän sulle tuttu ollenkaan että vinkkinä sulle että jos kiinnostaa niin käy tsekkaamassa jos kiinnostaa.
mä oon utelias musan suhtteen että aina etsin uutta musaa joka päivä eikä väliä onko suomalaista vaiko afrikkalaista eikä väliä genrellä.
juhaSnellman oli aika ankaraa jyystöä, mehudanceskeidaa en viitsi kuunnella kyllä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snellman oli aika ankaraa jyystöä, mehudanceskeidaa en viitsi kuunnella kyllä ollenkaan.
ei ole suosittua toi snelmannin musa ja hän vettääki ommaa linjaansa että ei flirttaile ns isojen massojen kaa. Minusta ainutlaatuista Snelmanin musajutut että hän tekkee rohkiasti ommaa juttua välittämättä mitä muut on mieltä siit ja tietty amatöörimäinen esitystapa muttei koskaan mene korniuden puolelle kuitenkaa.
Makuja on monia =)
juha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snellman oli aika ankaraa jyystöä, mehudanceskeidaa en viitsi kuunnella kyllä ollenkaan.
onks sul miten noi hittibiisit että onko hittibiisit sun mielees enempi? mä diggaan yleensä niistä jotka ei ole hittejä. Hausmyllyllä on kuitenki semmone hitti kuin ikävä lokakuu josta mää diggaan että siinä kertosäe männöö aika iskelmägenren rakenteilla ja technojytke soi että panee jalan vipattaan ja tanssimaan mut minusta hausmyllyn tuntemattomampi biisi herätä minut on semmone joka saa koko kehon adrenaliinit parhaiten liikkelle jos haluaa herätä uuteen päivään saamalla energiaa aamuun niin toi biisi toimii aamuherätyslauluna.
viestin lähettäjä Juha pohjola(steelesman10 ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just tällä hetkellä kuuntelen tätä levyä = Irakli-mechanical moon jossa syvyys ja mystisyys kiehtoo tosi paljon ja siitä on tulossa iso suosikkilevy minulle että täytyy miettiä harkita vakavissaan tuon levyn ostamista. =)
juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840