Tässä on rehellinen, luotettava, asiallinen, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan nuolla sinun pillua ennen yhdyntää.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA HALUAA SPERMAA PILLUUNSA MUKAVALTA SEDÄLTÄ JOKA PÄIVÄ
33
150
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä haluan ja toimivan parisuhteen sitten teen lapsen sulle. Tiina 18v
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRANEHETERORANE kirjoitti:
Sä teit asiat jo saatanan selväks
En ole mitään pahaa puhunut rakas setä. Tiina
- AnonyymiUUSI
Keskijalan koko kiinnostaisi. Suvi-Tuulia 19
- AnonyymiUUSI
RANE ,Onko se yli 13cm. Suvi-Tuulia
- AnonyymiUUSI
3,5 cm T: Setä
Anonyymi kirjoitti:
RANE ,Onko se yli 13cm. Suvi-Tuulia
Arvasin tuon.
Mä tiedän loputkin jutut- AnonyymiUUSI
Arvasin tuon.
Mä tiedän loputkin jututMitä arvasit ? Kysyin onko 13cm. S-T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä arvasit ? Kysyin onko 13cm. S-T
Sehän voi olla vaikka 15cm tai 16cm tai 24cm. S-T
Anonyymi kirjoitti:
Mitä arvasit ? Kysyin onko 13cm. S-T
Hyvä että totuus tuli taas selville.
Mitä isompi NI sen parempi loputkin jutut tiedän- AnonyymiUUSI
Mitä isompi NI sen parempi loputkin jutut tiedänKysyin onko se 13cm vai minkä kokoinen . S-T
- AnonyymiUUSI
Mitä isompi NI sen parempi loputkin jutut tiedänAahhh.... iso muna on parasta!
Toivottavasti tällä sedällä on housuissa kunnon mela, eikä mikään kullinnypykkä!
Tekisi niin mieli saada ISOA!
🍆❤️
Terhi19 Heinola
- AnonyymiUUSI
ONKO HEINOLASSA 18-25 VUOTIASTA POIKAA JOKA HALUAA SPERMAA PYLLYYNSÄ MUKAVALTA HOMOSEDÄLTÄ JOKA PÄIVÄ
Tässä on rehellinen, luotettava, asiallinen, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan nuolla sinun piliä ennen yhdyntää.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
T: HOMOSETÄ RAUNO
PS. Sinipohjainen ilmoitus on hämäystä! - AnonyymiUUSI
Tulisin setä mieluummin sun kämpälle sekstailemaan! Ihan tavattaisiin päiväkahvien merkeissä-tyyliin, sopisiko? T: Laila, kiihkeä tyttö Heinolasta, 19 v
- AnonyymiUUSI
Keksijalan koko?
- AnonyymiUUSI
En asu yksin
Mitä se tähän kuuluu? T: Laila 19
- AnonyymiUUSI
En asu yksin
Montako asukasta siellä laitoksessa, jossa asut, on?
Anonyymi kirjoitti:
SÄHÄN SEN TIEDÄT ETTÄ MONTA ASUKASTA SIINÄ LAITOKSESSA ON JOSSA ASUT
TÄÄ KERROSTALO EI TODELLAKAA OO MIKÄÄ VITUN LAITOS JOSSA MÄ ASUN- AnonyymiUUSI
En asu yksin
Asutko tyttö- vai poikaystäväsi kanssa. Vai kenties asut jonkun sedän kanssa?
- AnonyymiUUSI
TÄÄ KERROSTALO EI TODELLAKAA OO MIKÄÄ VITUN LAITOS JOSSA MÄ ASUNÖö.. Siltakoti ON laitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärsin - tuon takia setä ei voi viedä ketään kämpilleen... Ok, no ei voi mitään.
Laila 19 - AnonyymiUUSI
TÄÄ KERROSTALO EI TODELLAKAA OO MIKÄÄ VITUN LAITOS JOSSA MÄ ASUNTÄÄ KERROSTALO ON VARATTU VAIN HOMOILLE. AITO RANE SETÄ HEINOLA 😂🤡
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärsin - tuon takia setä ei voi viedä ketään kämpilleen... Ok, no ei voi mitään.
Laila 19Laila 19
Vittu mä en SAATANA adu missää vitun laitoksessa
Olipa hyvä että sain tietää sustakin sen mitä halusin
- AnonyymiUUSI
No kyllähän asioistaan huolehtiva aikamies voi viedä tyttöystäväehdokkaan kämpälle vaikka siellä olisi presidentti. Jotain mätää tässä hommassa on kun kaikki pitäisi tapahtua ulkona!
MItäänhän sä et musta tiedä joten vaikene seurakunnassa!
Laila 19Tää asunto jossa mä asun on mun toisen veljen ja se asuu myös tässä asunnossa
- AnonyymiUUSI
Tää asunto jossa mä asun on mun toisen veljen ja se asuu myös tässä asunnossa
Nii-in, ja onko se sun veljesi ns. "esiliina" joka vahtii sua ettet saa tuoda naisseuraa kämpälle? Sä sentään olet kohta viisikymppinen... Laila 19
Anonyymi kirjoitti:
Nii-in, ja onko se sun veljesi ns. "esiliina" joka vahtii sua ettet saa tuoda naisseuraa kämpälle? Sä sentään olet kohta viisikymppinen... Laila 19
Aha
Onneks saan tuoda Neitosia tähän asuntoon jos haluan.- AnonyymiUUSI
Aha
Onneks saan tuoda Neitosia tähän asuntoon jos haluan.Ei jumalauta mikä selittäjä tuo äijä on - ihan kaheli! Laila 19
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalauta mikä selittäjä tuo äijä on - ihan kaheli! Laila 19
Selvä peli saatana
Kyllä jo tiesin että pelkkä paskan jauhaja sä olet- AnonyymiUUSI
Tää asunto jossa mä asun on mun toisen veljen ja se asuu myös tässä asunnossa
Tai paremmin sanottuna setä loisii varttihullun veljensä laitosasunnossa jossa setä laitetaan nukkumaan joka ilta klo 23 mennessä 😁😁😁😁
Ei tätä sedän jokapäiväistä manian vallassa tekemää seuranhakumaratonia jaksa enää pahemmin seurata koska koko turha typerä toimitus menee aina samalla tylsällä kaavalla 😁😁😁😁
Ensin setä kehuu itseään valheellisesti joka ilmoituksessa, sitten kun joku "tyttö" vastaa , menee sedällä paskat housuun ja alkaa hätääntynyt piipitys kriteereistä setien suhteen 😁😁😁😁
Yhtäkkiä "tyttö" haukutaan homoksi , voivotellaan vuodesta toiseen keskijalan olematonta kokoa, oman asunnon ja auton puutetta jne jne ja välillä vähän pimahdellaan muille kommentoijille pää raivosta höyryten 😁😁😁😁
Lopulta kun kello lyö 23 , loppuu sedän sirkus kuin seinään pakkonukutuksen koittaessa ja tulos on aina yhtä pyöreä nolla koko touhulla. Tai paremminkin vahvasti miinusmerkkinen kun huomio että VAJAKKI on haaskannut samaan paskaan jo 13 vuotta 😁😁😁😁
Lopuksi raivohullu setä julistaa että on hällä parempaakin tekemistä kuin täällä homojen ja mielenvikaisten palstalla kyttääminen vaikkei tee mitään muuta yhtenäkään päivänä pois lukien Lahden sedän kanssa harrastamansa viikottainen perseseksi 😁😁😁😁
Kaikesta mesoamisesta huolimatta setä jatkaa samaa pöljäilyä palstalla heti seuraavana aamuna lusikoituaan laitosaamupuurot korvattomaan päähänsä 😁😁😁😁
Kohta vammainen setä kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA - AnonyymiUUSI
Selvä peli saatana
Kyllä jo tiesin että pelkkä paskan jauhaja sä oletItsehän tuossa teit yksinkertaisesta asiasta monimutkaisen. Osaat selittelyn taidon ja valehtelun helevetin kutjake! Laila 19
- AnonyymiUUSI
Ensin se selittää, että ei onnistu, en asu yksin ja kohta että onneksi voin tuoda seuralaisen tänne. Oman aikansa Uuno Turhapuro tuo Kajahteri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862