Millenium-hössötyksen aikana TV:ssä oli sarja jossa piispa Riekkinen kertoili Patmos saarella Ilmestyskirjasta. Minulle jäi kuva, että hän piti kirjoittajaa katkeroituneena, tuntemattomaksi jääneenä heppuna, eli kirjaa ei piispan mukaan kannatta ottaa todesta. Jos jollakin on sarja nauhalla, niin asian voisi tarkistaa.
Ville Riekkinen
26
3798
Vastaukset
- tämä Riekkinen
olla mikään tyhmä mies sitten :) Ei kai kukaan täyspäinen voi tuollaisia horinoita, kuin ilmestyskirja, ottaa vakavasti.
- Anonyymi
Ilmestyskirja ja koko Raamattu on yhtä todellinen ja vieläpä todellisempi kuin se että sinä ja minä olemme olemassa. Ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat tulet näkemään kun ummistat silmäsi tälle katoavalle maailmalle, uskoitpa sitten siihen tai et. Kuopion entinen piispa on eksynyt lammas, joka vääntää Jumalan Sanaa ihmisen mielelle mukavammaksi ja yrittää siten hälventää parannuksen ja syntien katumisen tarpeellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirja ja koko Raamattu on yhtä todellinen ja vieläpä todellisempi kuin se että sinä ja minä olemme olemassa. Ilmestyskirjassa ilmoitetut asiat tulet näkemään kun ummistat silmäsi tälle katoavalle maailmalle, uskoitpa sitten siihen tai et. Kuopion entinen piispa on eksynyt lammas, joka vääntää Jumalan Sanaa ihmisen mielelle mukavammaksi ja yrittää siten hälventää parannuksen ja syntien katumisen tarpeellisuutta.
Tuollaisen ajattelutavan omaavan kannattaakin kirjoittaa Anonyyminä.
- bubuu
Riekkisen Ilmestyskirja -sarja oli hyvä. Mulla on kaikki osat nauhalla, mutta videot ovat rikki. :(
- alkup.raimo
puhunut sarjassaan myös "deutero- ja tristo-Jesajista", mikä on täysin epäraamatullinen, liberaaliteologinen oppi, ettei
muka koko Jesajan kirja olisikaan yhden Jesajan kirjoittama eli puhutaan jopa kolmesta eri kirjoittaja-Jesajasta. Tällainen oppi on käytännössä mahdoton, koska vanhimmista Jesajan kirjan käsikirjoituslöydoistä(Kumranin) on selvästi nähtävissä, että kyseinen "kirjoittajan" vahtumiskohta, josta mm. eri "Jesajan" kirjoitukset loppuvat ja alkavat, onkin Kumranin läydössä samalla pergamentilla...huuhaata siis
juttulee ja opettaa V. Riekkinen...mikä selvästi todistaa siitä, ettei Pyhä Henki asu piispassa!- toret
koska jokainen josta vääryyttä löytyy, ei omaa totuutta itsessään.
- pph
muutenkin, minusta jo se, että Riekkinen kutsui piispa spongin kolmannen kerran vierailulle Suomeen, kertoo, että Riekkinen uskoo ihan johonkin muuhun kuin Raamattuun.
Spongin mielestä, elämme Darwinin aikaa, eli hän uskoo evoluutioteoriaan, eikä usko maailman olevan Jumalan luoma.
Lisäksi tämä spong väitti jopa, että Jeesus syntyi raiskauksen uhrina... en voi käsittää, että miten on mahdollista, että nämä herrat saavat pitää virkansa ja johdattaa ihmisiä niin harhaan, kun vain voi.
Näin jossain kuvan Riekkisestä ja Spongista istumassa vierekkäin ja jotenkin jo sen kuvan katselusta huomasin, kuinka he nauroivat PIRULLISTA naurua...melkein pystyin näkemään sarvet heidän päässään... - Diagoras
pph kirjoitti:
muutenkin, minusta jo se, että Riekkinen kutsui piispa spongin kolmannen kerran vierailulle Suomeen, kertoo, että Riekkinen uskoo ihan johonkin muuhun kuin Raamattuun.
Spongin mielestä, elämme Darwinin aikaa, eli hän uskoo evoluutioteoriaan, eikä usko maailman olevan Jumalan luoma.
Lisäksi tämä spong väitti jopa, että Jeesus syntyi raiskauksen uhrina... en voi käsittää, että miten on mahdollista, että nämä herrat saavat pitää virkansa ja johdattaa ihmisiä niin harhaan, kun vain voi.
Näin jossain kuvan Riekkisestä ja Spongista istumassa vierekkäin ja jotenkin jo sen kuvan katselusta huomasin, kuinka he nauroivat PIRULLISTA naurua...melkein pystyin näkemään sarvet heidän päässään...hyvä ihminen hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä!!!!
- Kipinä
pph kirjoitti:
Näin jossain kuvan Riekkisestä ja Spongista istumassa vierekkäin ja jotenkin jo sen kuvan katselusta huomasin, kuinka he nauroivat PIRULLISTA naurua...melkein pystyin näkemään sarvet heidän päässään...Kehottaisin tutustumaan Wille Riekkiseen ja hänen puheisiinsa enemmänkin, ja varsinkin miettimään mitä siellä sanojen takana oikein onkaan. Mielestäni Riekkinen edustaa esimerkkikristittyä, joka ei luule liikoja itsestään vaan ottaa vastaan ja kuuntelee erilaisia keskustelunavauksia ja ajatuksia muunkinlaisia mielipiteitä omaavilta ihmisiltä. Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus ovat niitä piirteitä, joita monelta himokristityltä ikävä kyllä puuttuu.
Jätän nyt mainitsematta nimeltä ne suu vaahdossa saarnaavat forumin käyttäjät ;) - pph
Kipinä kirjoitti:
Kehottaisin tutustumaan Wille Riekkiseen ja hänen puheisiinsa enemmänkin, ja varsinkin miettimään mitä siellä sanojen takana oikein onkaan. Mielestäni Riekkinen edustaa esimerkkikristittyä, joka ei luule liikoja itsestään vaan ottaa vastaan ja kuuntelee erilaisia keskustelunavauksia ja ajatuksia muunkinlaisia mielipiteitä omaavilta ihmisiltä. Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus ovat niitä piirteitä, joita monelta himokristityltä ikävä kyllä puuttuu.
Jätän nyt mainitsematta nimeltä ne suu vaahdossa saarnaavat forumin käyttäjät ;)"varsinkin miettimään mitä siellä sanojen takana oikein onkaan."
Niin, sanojen takana...mutta kun pitäisi kertoa juuri se mitä siellä sanojen takana on, eikä puhua ihan omiaan... - pph
Diagoras kirjoitti:
hyvä ihminen hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä!!!!
olet eksynyt tännekin...terve vaan.
Olen kuules elämäni kunnossa, kiitos vaan!! - mie
Ei niitä "kumranin" kääröjä lien Jesaja itse kirjoittanut...eivätköhän liene kopioita.
Sitä paitsi Jesajia on sne perusteella epäilty olevan useampia, että Jesajan kirjat käsittelevät selvästi eri aikakausia. - alkup.raimo
pph kirjoitti:
Näin jossain kuvan Riekkisestä ja Spongista istumassa vierekkäin ja jotenkin jo sen kuvan katselusta huomasin, kuinka he nauroivat PIRULLISTA naurua...melkein pystyin näkemään sarvet heidän päässään...ev.lut saarnamies kertoi Riekkisen tulleen hänen luokseen ja jo kaukaa huutaneen: Sinä se uskot siihen neitseestä syntymiseen..no pidä sinä se uskosi!
Riekkinen ei itse tunnusta Jeesuksen syntymistä neitseestä ja siinäkin on todistus, ettei Pyhä Henki ole piispassa! - alkup.raimo
Diagoras kirjoitti:
hyvä ihminen hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä!!!!
minulle sanoisivat kun monesti kirkossa papit ovat mustuneet silmissäni epämääräisiksi möhkäleiksi ja olennoiksi, joiden pään kohdalla on vain papin kasvot...muutama pappi sen sijaan on muuttunut vastaavasti kirkashohtoiseksi, ikäänkuin
heidän takanaan olisi valoa, mutta nämä, tosin vain muutamat, ovatkin puhuneet Jumalan käskyistä synnin paljastamiseksi ja Jeesuksen verestä ainoana sovitusuhrina!
Täytyypäs lähteä hoitoon! Saakohan sen ilmaiseksi!
Täytyykö mennä mielenterveystoimiston kautta, että saa lähetteen!
Entä jos psykiatri tuleekin uskoon??
Menen, jos se on Jumalan tahto! - alkup.raimo
mie kirjoitti:
Ei niitä "kumranin" kääröjä lien Jesaja itse kirjoittanut...eivätköhän liene kopioita.
Sitä paitsi Jesajia on sne perusteella epäilty olevan useampia, että Jesajan kirjat käsittelevät selvästi eri aikakausia."eri aikakausoppi" juontaa juurensa liberaaliteologisesta ajattelusta, mikä kieltää kaiken yliluonnollisen ja kun Jesaja profeetallisesti mainitsee Kooreksen nimen ennen Kooreksen elinaikaa, on liberaaliteologien ollut välttämätöntä keksiä "eriaikakaus-teoria" ja useita jesajia, muutenhan Jumala todistettavasti olisi Henkensä kautta kirjoitusten takana, kuten oikeasti onkin!
Koko Jesajan kirja on yhden Jesajan, Aamoksen pojan kirjoittama! Tämä liberaaliteologinen
"deutero-" ja "trito" -Jesaja on täysin huuhaata...valheellista ja epähisrotiallista..ja perkelehän on aina kaiken valheen takana..perkele on valheen isä! - sitä voi
alkup.raimo kirjoitti:
minulle sanoisivat kun monesti kirkossa papit ovat mustuneet silmissäni epämääräisiksi möhkäleiksi ja olennoiksi, joiden pään kohdalla on vain papin kasvot...muutama pappi sen sijaan on muuttunut vastaavasti kirkashohtoiseksi, ikäänkuin
heidän takanaan olisi valoa, mutta nämä, tosin vain muutamat, ovatkin puhuneet Jumalan käskyistä synnin paljastamiseksi ja Jeesuksen verestä ainoana sovitusuhrina!
Täytyypäs lähteä hoitoon! Saakohan sen ilmaiseksi!
Täytyykö mennä mielenterveystoimiston kautta, että saa lähetteen!
Entä jos psykiatri tuleekin uskoon??
Menen, jos se on Jumalan tahto!käväistä juttelee ja tarkistaa asioita.
Mutta pidä varasi, psykologit voivat valehdella kun totuutta kestä tai eivät pysty sanomaan sitä! - Puolanngan ajalta16
alkup.raimo kirjoitti:
"eri aikakausoppi" juontaa juurensa liberaaliteologisesta ajattelusta, mikä kieltää kaiken yliluonnollisen ja kun Jesaja profeetallisesti mainitsee Kooreksen nimen ennen Kooreksen elinaikaa, on liberaaliteologien ollut välttämätöntä keksiä "eriaikakaus-teoria" ja useita jesajia, muutenhan Jumala todistettavasti olisi Henkensä kautta kirjoitusten takana, kuten oikeasti onkin!
Koko Jesajan kirja on yhden Jesajan, Aamoksen pojan kirjoittama! Tämä liberaaliteologinen
"deutero-" ja "trito" -Jesaja on täysin huuhaata...valheellista ja epähisrotiallista..ja perkelehän on aina kaiken valheen takana..perkele on valheen isä!Minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että Ville Riekkinen on yksi Suomen hienoimmista miehistä. Olen kiitollinen hänelle hyvästä ja yhteisöllisestä seurakuntatyöstä.
- Anonyymi
Kipinä kirjoitti:
Kehottaisin tutustumaan Wille Riekkiseen ja hänen puheisiinsa enemmänkin, ja varsinkin miettimään mitä siellä sanojen takana oikein onkaan. Mielestäni Riekkinen edustaa esimerkkikristittyä, joka ei luule liikoja itsestään vaan ottaa vastaan ja kuuntelee erilaisia keskustelunavauksia ja ajatuksia muunkinlaisia mielipiteitä omaavilta ihmisiltä. Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus ovat niitä piirteitä, joita monelta himokristityltä ikävä kyllä puuttuu.
Jätän nyt mainitsematta nimeltä ne suu vaahdossa saarnaavat forumin käyttäjät ;)Tykkään
Yliopisto tuottaa liberaaliteologeja. Lisäksi ev.lut.kirkossamme on vapaamuuraripiispoja. Juhani Julin yritti vaikuttaa heihin.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=juhani julin
Jumalattomaan yhteiskuntaan kuuluu laittomuus. Homoseksualismi on yksi laittomuuden ilmentymä.
Hes. 16:49
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Juudaksen kirje 1
1. Juudas, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja Jaakobin veli, kutsutuille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesukselle Kristukselle varjellut.
2. Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.
3. Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
4. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
5. Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet;
6. ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
7. samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
8. Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
9. Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
10. Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
11. Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
12. He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
13. rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
14. Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15. tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
16. He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
17. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
19. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
20. Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
21. ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.
22. Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
23. toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
24. Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
25. hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.- Voimattomia olemme
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."
5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
1. Sam. 16:14 "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä." (Siis ei yksin Saatana lähetä pahoja demoneja ihmisiin.) Voimattomia olemme kirjoitti:
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."
5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
1. Sam. 16:14 "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä." (Siis ei yksin Saatana lähetä pahoja demoneja ihmisiin.)Voimattomia. Alkaisitko mulle pohtijakumppaniksi? Kysyisin alkuun, että miksi Kaikkivaltias langetti Luciferin?
- syjsksksu
yurki1000js kirjoitti:
Voimattomia. Alkaisitko mulle pohtijakumppaniksi? Kysyisin alkuun, että miksi Kaikkivaltias langetti Luciferin?
Eikös se ollut Luciferin oma valinta toimia kuten toimi jonka seurauksena oli kapina Jumalaa vastaan?
syjsksksu kirjoitti:
Eikös se ollut Luciferin oma valinta toimia kuten toimi jonka seurauksena oli kapina Jumalaa vastaan?
Syjs... Jumala on Rakkaus. Pohdin. Jumala teki Luciferista kilpakosijan, jotta Hän voisi osoittaa rakkauttaan ihmisiä kohtaan.
- Inhottava realisti
Oikeastaan uskomatonta, että yurki täällä trollailee päivät pitkät eri nikeillä ja uskovaiset vain taputtavat käsiään tälle roskalle.
- Anonyymi
PEKKA SARTOLAN PROFEETAT PUHUVAT OSITTAIN PETTYMYS
Sain vihdoin kirjastosta Sartolan "Profeetat puhuvat". Hyvilläni olin siitä, etten ostanut tuota kirjaa. Sisältäähän se paljon asiaa, mutta kaikkein olennaisin, jota itse olen ikäni painottanut, oli kokonaan poissa: armotalouskauden viimeinen tapahtuma.
Niinkuin Novumkin sanoo, Daniel 9:27 muodostaa Ilmestyskirjan kronologiset puitteet. Ahdistuksen aika alkaa Jerusalemin valerauhalla, kun pimeimmät hokevat nyt on rauha ja turvallisuus (1 Tess 5:3). Eli silloin tapahtuu ylösotto.
Sartola on selvästikin käyttänyt apunaan minulta ostamaansa kirjaa "Suomen profeetat ja profetiat", muttei mainitse teosta lähteissään. Hänen kirjansa on enemmänkin ennustuskirja kuin raamatullinen profetiakirja. "Suomen profeetat" kirjani ei ole saanut suurta suosiota varsinkaan verrattuna Sartolan uutuuskirjaan, mutta sen sisältö on kannaltamme tärkeämpi kuin Sartolan kirja. Sartola ei myöskään puhu mitään Tuhatvuotislaskelmasta, joka osoittaa valerauhan ylösottoineen tulevan noin vuonna 2024. Sartola pitää mahdollisena ylösoton tuloa jopa 120 vuotta Israelin perustamisen jälkeen eli 2068.
Jokseenkin kaikki suomalaiset profeetat puuttuvat Sartolan kirjasta: Yli-Vainio, Nousiainen, Rantanen, Veijonen, jne. On syytä tutustua "Suomen profeetat" kirjaan niin ei jää käsitys vain Sartolan opin varaan!
Harri Veijonen: Suomen profeetat ja profetiat. Tarjous 10 euroa kuluineen laskuun. harriveijonen@yahoo.com http://wwnet.fi/users/veijone/.
PALAUTE: Mikko Nurmo: Siis olet aivan pomminvarma, että juuri sinun kirjaasi on käytetty lähteenä? Laittaisitko meille näkyville vähän tarkempaa ja konkreettisempaa faktaa?
Harri Veijonen: Tukholman profetia, mikko reponen, oulun profeetat, gustav nyholm, joka tapauksessa samoja sisältöjä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2406395Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä782836- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701486- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261382Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027