Hei päiväkirja!
Sinulle tunnusta olen nyt sitten bi nainen!
Se viimekesän ihana kokemus hänen kanssa avasi silmäni ja nyt olen ollut pariskunnankin kanssa. Ja molemmat ovat olleet ihania mielenkiintoisia kokemuksia.
Olen alkanut ajattelemaan jos en nyt sitten oleenkaan enään perusta miesten kanssa seurustelusta, miksi ottaa riippaa itselle kun näinkin menee mukavasti?
No anyway, mitä tahansa tapahtuukin elämässäni, olen tyytyväinen että uskalsin kokeilla ja nautin!!!!
Olen biN
5
549
Vastaukset
- RakkaUdeNkYsyJä
Onneksi olkoon ja kerro toi töissä. :))
- biN
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen! - ihmeessä
biN kirjoitti:
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
- biN
ihmeessä kirjoitti:
kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
No mutta miksi sinä luet näitä tunnustuksia päiväkirjalle jos ne sinua pientä noin kovasti vaivaa?
Eikös tämä ole ihan vaapaaehtoista niin kirjoittaminen kuin lukeminen, ja tiedoksi en aio ainakaan vielä kertoa töissä ehkä jonain päivänä!
Aurinkoisia päiviä sinulle elämään, antakoon elämä sinulle kaiken sen mitä olet ansainnut!
- n38
On mukavaa lukea toisen hyviä kokemuksia ja siitä tulee itsekin onnelliseksi:)
Mä olen myös kiinnostunut naisista ja haluaisin ystäväksi naisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja ystävyyden.
Hyvää jatkoa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077