mitäs mielt tytöt on jos kundi on posliini?
Mun mielest se sopii hyvin ja kyl mun naiset on ainakin pitäneet mut haluaisin viel lisää arviot tytöilt niin tietää mitä tekee....
miehet posliineiks
14
7292
Vastaukset
- PAIJAAJA
tuntuu, kun mies on posliini!!! Varsinkin pallit, niitä mielikseen silittelee.
- se on sitten siistiä
jos mies on karvaton. Missä sellaisia vaan on kun eioo tielle sattunut kun yks? Sekin on karvaton kun sanoin että muuten et saa, karvat ensteks veks. ;)
ei muuta kuin turkuun kaikki naiset niin täält löytyy nää unelmien prinssit;)
Mut nyt löytyy onneks vahvistuksia sille epäilylle että miehetkin voivat olla sheivattuja ja eikä niille vaan naureta vaan myös naiset pitää posliinista!
- karvoja
eihän ne turkulaiset es tiedä miksi ihmisessä on karvoja,kerrankin kysyin kelloa turkulaiselta mi vastas et"ai nyvvai?" voi vähän ajatella minkä tasoisia ihmisiä siellä järjellisesti asuu.
- ole etelän
Niko20 kirjoitti:
sä olet varmaankin hesast tai tampereelt, mut ei sille mitään voi...
vares...
- tiuhti
Poikaystäväni on joskus ajellut, mutta ei aivan kokonaan. Jättänyt vähän peniksen ympärille, parin sentin rinkulan. Näyttäähän se penis entistä suuremmalta silloin ja on jotenkin jännittävämpi :) Mutta se on kurjaa, jos sitten se sänki pääsee kasvamaan.
Se on kyl yks niist harvoist haittapuolist mut ei anneta sen häiritä!! täytyy sit vaan pitää huoli ettei pääse karvat kasvamaan
- :DD
Minä RAKASTAN sitä kun kihlattuni on posliini!! :D Se on vain niin ihanaa! Ollaan molemmat posliineita.
- JOSEFIINA
KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ EIHÄN NAISETKAAN HALUA KOKO AJAN NYPPIÄ KARVOJA SUUSTAAN...........
- mak3
onhan se niinkin et seksi on paljon puhtaampaa ja paremman näköstä ku molemmat on posliineja....
- olen
Olen seurustellu avomieheni kanssa kohta vuoden ja edelleen se jaksaa ajella karvansa pois :) Ja minä tietenkin kans. Ainoa karvainen meillä on siis tuo meidän koira :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne643726Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1253101- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821464
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301427Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051