mitäs mielt tytöt on jos kundi on posliini?
Mun mielest se sopii hyvin ja kyl mun naiset on ainakin pitäneet mut haluaisin viel lisää arviot tytöilt niin tietää mitä tekee....
miehet posliineiks
14
7287
Vastaukset
- PAIJAAJA
tuntuu, kun mies on posliini!!! Varsinkin pallit, niitä mielikseen silittelee.
- se on sitten siistiä
jos mies on karvaton. Missä sellaisia vaan on kun eioo tielle sattunut kun yks? Sekin on karvaton kun sanoin että muuten et saa, karvat ensteks veks. ;)
ei muuta kuin turkuun kaikki naiset niin täält löytyy nää unelmien prinssit;)
Mut nyt löytyy onneks vahvistuksia sille epäilylle että miehetkin voivat olla sheivattuja ja eikä niille vaan naureta vaan myös naiset pitää posliinista!
- karvoja
eihän ne turkulaiset es tiedä miksi ihmisessä on karvoja,kerrankin kysyin kelloa turkulaiselta mi vastas et"ai nyvvai?" voi vähän ajatella minkä tasoisia ihmisiä siellä järjellisesti asuu.
- ole etelän
Niko20 kirjoitti:
sä olet varmaankin hesast tai tampereelt, mut ei sille mitään voi...
vares...
- tiuhti
Poikaystäväni on joskus ajellut, mutta ei aivan kokonaan. Jättänyt vähän peniksen ympärille, parin sentin rinkulan. Näyttäähän se penis entistä suuremmalta silloin ja on jotenkin jännittävämpi :) Mutta se on kurjaa, jos sitten se sänki pääsee kasvamaan.
Se on kyl yks niist harvoist haittapuolist mut ei anneta sen häiritä!! täytyy sit vaan pitää huoli ettei pääse karvat kasvamaan
- :DD
Minä RAKASTAN sitä kun kihlattuni on posliini!! :D Se on vain niin ihanaa! Ollaan molemmat posliineita.
- JOSEFIINA
KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ EIHÄN NAISETKAAN HALUA KOKO AJAN NYPPIÄ KARVOJA SUUSTAAN...........
- mak3
onhan se niinkin et seksi on paljon puhtaampaa ja paremman näköstä ku molemmat on posliineja....
- olen
Olen seurustellu avomieheni kanssa kohta vuoden ja edelleen se jaksaa ajella karvansa pois :) Ja minä tietenkin kans. Ainoa karvainen meillä on siis tuo meidän koira :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047