miehet posliineiks

mitäs mielt tytöt on jos kundi on posliini?
Mun mielest se sopii hyvin ja kyl mun naiset on ainakin pitäneet mut haluaisin viel lisää arviot tytöilt niin tietää mitä tekee....

14

7292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAIJAAJA

tuntuu, kun mies on posliini!!! Varsinkin pallit, niitä mielikseen silittelee.

• se on sitten siistiä

jos mies on karvaton. Missä sellaisia vaan on kun eioo tielle sattunut kun yks? Sekin on karvaton kun sanoin että muuten et saa, karvat ensteks veks. ;)

• ehkä sä liikut pikkasen väärissä piireissä jos et ajeltuja karvoja löydä!!!

• ei muuta kuin turkuun kaikki naiset niin täält löytyy nää unelmien prinssit;)
        Mut nyt löytyy onneks vahvistuksia sille epäilylle että miehetkin voivat olla sheivattuja ja eikä niille vaan naureta vaan myös naiset pitää posliinista!

• karvoja

eihän ne turkulaiset es tiedä miksi ihmisessä on karvoja,kerrankin kysyin kelloa turkulaiselta mi vastas et"ai nyvvai?" voi vähän ajatella minkä tasoisia ihmisiä siellä järjellisesti asuu.

• sä olet varmaankin hesast tai tampereelt, mut ei sille mitään voi...

• ole etelän
        Niko20 kirjoitti:

sä olet varmaankin hesast tai tampereelt, mut ei sille mitään voi...

vares...

• tiuhti

Poikaystäväni on joskus ajellut, mutta ei aivan kokonaan. Jättänyt vähän peniksen ympärille, parin sentin rinkulan. Näyttäähän se penis entistä suuremmalta silloin ja on jotenkin jännittävämpi :) Mutta se on kurjaa, jos sitten se sänki pääsee kasvamaan.

• Se on kyl yks niist harvoist haittapuolist mut ei anneta sen häiritä!! täytyy sit vaan pitää huoli ettei pääse karvat kasvamaan

• :DD

Minä RAKASTAN sitä kun kihlattuni on posliini!! :D Se on vain niin ihanaa! Ollaan molemmat posliineita.

• kiva kuulla

• JOSEFIINA

KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ EIHÄN NAISETKAAN HALUA KOKO AJAN NYPPIÄ KARVOJA SUUSTAAN...........

• mak3

onhan se niinkin et seksi on paljon puhtaampaa ja paremman näköstä ku molemmat on posliineja....

• olen

Olen seurustellu avomieheni kanssa kohta vuoden ja edelleen se jaksaa ajella karvansa pois :) Ja minä tietenkin kans. Ainoa karvainen meillä on siis tuo meidän koira :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7271
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      111
      2726
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1510
    Aihe