nii mikä on teist parast mangaa mitä ootte lukenu?mä ainaki rakastan ragnarökii mut onks jotai vail parempaa teiän mielest?:D
paras manga?
14
789
Vastaukset
Keiji Nagasawa: Hiroshiman poika: Upeasti kuvitettu pala historiaa.
- köööö
mist sais kuviisiit netist?:D
- Maria-88
One Piece on ylivoimaisesti parasta mangaa!!! :)
- jiiiiiiiiii
siis on seki aika mahtavaa mut ragnarök on kyl paras...;p tai no mun mielest...:D
- Viiivi
jiiiiiiiiii kirjoitti:
siis on seki aika mahtavaa mut ragnarök on kyl paras...;p tai no mun mielest...:D
One Piece on paras! Mut eihä Ragnarök oo mangaa? Se on manhvaa (tai miten hitossa se nyt kirjottettiinkaa..).. Ainaki minun tietääkseni.
- Momoiro na Usagi
Pidän Ranmasta eniten (siis suomennetuista) ja kaikista mitä olen lukenut paras on Weed tai Gravitation
- hullu
mustki ranma on iha kiva mut se piirtotyyli ei oo nii mmahtavaa mut muuten iha kiva...:D
- outo(?)
Itse en arvosta suomennettuja versioita mangoista,Ranma on muuten kyllä ihan hyvä. Ja gravit on ihan loistavia!
En osaa näitä laittaa paremmuusjärjestykseen
joten sanon useamman suosikkini. Eli..
Lone Wolf & Cub
-hienoa samuraitoimintaa, soturin tien
filosofiaakin käsitellään hienosti.
-samalta tekijältähän tulee pian suomessakin
Samurai Executioner. Pakko-ostos
Ghost in the Shell
-animena täysi kymppi, mutta kun luin mangan
huomasin että se oli vielä parempi kuin elokuva.
Rikkaampi sisältö, monimutkaisempi tarina.
Cyberpunkin ja yleensä scifin aatelia.
-kakkos-osa on vielä lukematta, pitänee hommata.
2001 Nights
-hienoa scifiä 2001 elokuvan tyyliin.
Filosofista, tunnelmallista, sense of wonderia,
kohtalaisen realistista.
Hyvin samantapainen saattaisia olla Planetes
manga mihinkä en ole vielä ehtinyt tutustua.
Hmm, ja sanotaan nyt sitten vielä vaikka
Love Hina. Animena valitettavan keskinkertainen
mutta sarjakuvana ihan kelpo kamaa.- Kaezuki
Minä ainakin luen näitä: Saiyuki/Saiyuki Reload, Ranma, One Piece, Fushigi Yuugi, Magic Knight Rayearth ja Slayers mangaa. Ehdottomasti paras on Saiyuki/Saiyuki Reload sarjat mangana ja animena.
- la bombo
mun mielestä monster allergy on paras! harmi Q se loppu :´(
- mangahullu
Kaori Yuki on paras mangaka ever. Sen mangoja ovat esim. Angel Sanctuary, Ludwig Kakumei ja Count Cain (=God Child). Yhtään ei ole vielä suomennettu, harvoja englanniksikaan löytyy (paitsi netistä o_-), saksaksi, ranskaksi ja japaniksi vaikka kuinka paljon.
Katso kuvia - http://www.angelicvoice.net/~shrine/galleries/ - Maria-88
Elikkäs lisäilen tämän One Piecen rinnalle vielä Time Stranger Kyoko Suomen! Aivan mahtavaa (tyttöjen)mangaa ^-^
- Cyberanimal
Mangassa parasta on isot silmät ja huumori. En itse suosi mitään tiettyä, mutta jos keskitytään liikaa sellaiseen vakavaan juonikuvioon, en jaksa lukea loppuun.
SHOUJO PESEE MUUT AINA JA IKUISESTI, LOL
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1563972Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362271- 1482054
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 801262
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311122Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441072Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100898Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115820