ei istuteta, se kylvetään. Voi olla aika iso homma istuttaa nurmikon siemenet...
Tiedoksi kaikille
3
466
Vastaukset
- miia
kiitos ,pelastit päivän ...
- Kesti kauan
Minä onneton istutin taimi kerralla.tuhannen neliön pihassa meni koko kesä. voi miksi et kertonut tuota aikaisemmin.
- istuttaakin!
Pihi kun olen, olen istuttanut nurmikkomme. Tonttimme on 500 neliötä, josta talo, perennapenkki, marjapuskat jne. vievät oman osansa. Paikoista, joissa kasvaa valkoapilaa, olen siirtänyt taimia perustettavalle nurmikolle. Yhdestä pienestä taimesta levittäytyy hyvin äkkiä suurempi alue, väliin olen myös haalinut pieniä ruohotupsuja. Paljasta maata jätin reilusti väleihin, koska kuten tunnettua, nurmikkohan leviää hirmuista vauhtia. Tämän tein viime kesänä ja tänä kesänä on jo tiheä nurmikko.
Joten letkauttelusi ei saanut siipiä alleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727