Sadevesijärjestelmän hinta?

bob the builder

Minkä verran sadevesijärjestelmä maksaa talon ja autotallin osalta suunnilleen Lounais Suomen seudulla?

Onko suosituksia eri järjestelmistä?

Kokemukset Abso-muovista?

B the B

9

9458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt absoon.

Olen käynyt monta kertaa Kaarinan Abso muovissa ja en mene enää kertaakaan. Myyvät siellä ylihintaista paskaa. Suosittelen ostamaan Uponor pihavesikaivon. hinta tingattuna noin 300 euroa ja laatu on kyllä huippua.

Abso muovin myyjäkin on sellainen kaveri joka kiskoo kovemmat hinnat kuin rautakaupan ovh hinnat.

En voi suositella missään tapauksessa!

Sadevesi ja salaoja järjestelmä maksoi kaiken kaikkines 750 euroa

• kaikkines??

taisit lapiolla kaivella?? vai mihin unohtu kaivuutyöt! tä??

• tuotteet

Jep,huonot on kokemukset myös.Valitettavasti tulin lukeneeksi vasta nyt tätä palstaa.
        Tavara huonoa ja ylihinnoiteltua.Koittivat myydä ilman kuittia antaen alennuksia.
        Ei kiitos sinne enää.

• eres

etsin luotettavaa sadevesijärjestelmän asentajaa pääkaupunkiseudulta

• inssi...

Mitä tarkoitat sadevesijärjestelmällä? Salaojia ja pihan sadevesiviemäreitä? Onko sinulla suunnitelmaa.

• rak2011.

sadevesijärjestelmiä kun on aika monenlaisia ja sisältöisiä. Esim. ruukki myy sadevesijärjestelmänä rännejä ja syöksytorvia kun taas uponor sadevesiviemäreitä ja kaivoja.

Uskon kuitenkin että jälkimmäinen vaihtoehto on lähempänä totuutta. Sadevesi viemäriputki maksaa muistaakseni n. 2e/metri (joku voi korjata) liitososina käy normaalit muovisen viemäriputken osat jotka maksaa muutaman euron/kpl. sadevesikaivo maksanee lisäksi 200e. Muistelisin että halvemmalla pääsee jos ostaa ikäänkuin kaivon ilman liitospaikkoja ja teleskooppia ja liittää putket itse ja laittaa kaivon kerralla oikeaan korkoon.

Eli voisiko hinta sitten olla jotain n. 500e. Asennus voi sitten olla mitä vaan. Itse raavin lapiolla sepeliin, joku taas teettää koneurakoitsijalla ja maksaa 4x8hx80e->2500e.

• Anonyymi

Tarvitsetko apua sadevesijärjestelmän asennukseen tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat yhdellä tarjouspyynnöllä useita yrityksiä. Vertaile hinnat ja järjestelmävaihtoehdot helposti.

• Anonyymi

Vertaile sadevesijärjestelmää tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi

• Anonyymi

Kyllä on niin sekava paketti että voi prl. Sivut ovat aika vaiheessa. Kun kerran laitat firmasi sinne, niin sen jälkeen alkaa tulemaan postia niin, että jouduin laittamaan roskapostiksi. Jokin pluginsi vika ja paha. Arvosan 1-10. Yrityksestä 2.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe