Kesäkuu. Ja sen kyllä huomaa. Aivan mahtavia ilmoja! Olin mökillä viikonlopun ja makasin vaa auringossa. Mutta silti en oo niin ruskee kun olisin halunu. Ennen ruskettu paljon helpommin, kai vanhuus siihen vaikuttaa (??)
Ja kävin uimassa! Niinkuin olin siskolle luvannu. Aluks oli kylmää, sitten ihanan viileetä ja pinnalla hyvinkin lämmintä. Taas muistin miten paljon nautinkaan uimisesta. Se vesipeto minussa heräsi taas eloon. Uin ja leikin niinkuin pentuna, pienenä merenneitona :)
Oli oikein mukava viikonloppu. Ja loistava päätös sille oli jälleen kerran mahtavaa seksiä K:n kanssa. Uh.
Kyllä olis niin mielellään jäänny lomalle jo. Kolme viikkoa pitää vielä sinnitellä. Noh, se menee nopeesti.
Tänää aattelin pitää karvanpoisto illan. Käyn ostaa joko kuumavahaa tai sitte veet-vaahtoa. En vain tiiä kumpi olis parempi. Kuumavaha pitäs kyllä karvat kauemmin pois, mutta se tuntuu olevan hyvin tuskallinen tapa. Ja aattelin myös siistii bikinirajan, joten kuumavaha taitaa olla aikas hankala (kivulias) tapa siihen. Täytyy nyt kattoo. Ehkä ostan molempia.
Nälkä! Kohta pääsee onneks syömää. Nyt syvennyn taas työtehtäviin..Plääh.
3.6.2002
Tanttura
1
183
Vastaukset
- loll
oon syntyny 3.6 2002 sa kiva kun oli kivaa seksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738