Eikö minusta todellakaan välitä sellainen mies, jonka kasvoissa on epämuodostuma? Hän etsi seuraa keskustelupalstalta ja harmitteli, joutuuko ehkä olemaan loppuikänsä yksin. Kirjoitin hänelle, ja hän oli halukas tutustumaan, vaikka kerroin itse olevani lievästi liikuntarajoitteinen.
Sovittuna tapaamispäivänä hän kuitenkin lähetti tekstiviestin, ettei voi tulla, ja sen koommin en ole kuullut hänestä. En voi mitenkään uskoa, että itsekin tavanomaisesta poikkeava mies voi pitää suhteellisen lievää vammaisuutta ylitse pääsemättömänä ongelmana! (Toki syy saattaa olla jokin muukin, mutta jos on, niin miksei miestä saa kiinni?) Minä olen fiksu yliopisto-opiskelija ja näyttäisin kyllä tuollaiselle miehelle, etten välitä tippaakaan hänen ulkomuodostaan!
Jälleen kerran!
2
358
Vastaukset
- peikko-na
Et ole ainoa, joka on kokenut samantapaisia asioita.
Maailma on todella julma paikka ja täällä on ihmisiä niin moneen lähtöön, myöskin julmia ja suorastaan pahojakin. Välinpitämättömät ihmiset ovat niitä kaikkein pahimpia.
Silti pitää uskoa parempaan huomiseen ja siihen, että maailmassa on vielä kilttejä ja hyväluontoisiakin, että hyvä voittaa aina pahan ja rakkaus vihan.
Siinä olet oikeassa, että syitä voi olla moniakin, ettei tämä mies tullut paikalle tapaamaan sinua. Tekstistäsi voisi päätellä, että olet aito ihminen, kun et katso ulkokuorta; se kunnioitettavaa tänä päivänä *hatunnosto* ja tämä mies ei taida ymmärtää mitä on menettänyt siinä, kun ei tullut paikalle.
Tsemppiä jatkolle! - vielä
Hän ei tainnut uskaltaa kuitenkaan. Ne syyt saattoivat ihan hyvin olla hänen omassa ulkomuodossaan ja epävarmuudessaan siitä.
Harmi sinällään.. Mutta ehkäpä hän vielä ottaa yhteyttä tai voithan sinäkin yrittää vielä kerran.
Jomman kumman on oltava viisaampi ja rohkeampi, niinhän se usein on näissä nettitutustumisissa. Pakko uskaltaa..
Jotenkin ymmärrän tuntee, olen itsekin vähän samantapaisesa liemessä, kaikkeen sitä joutuukin :)
Älä anna periksi, jos olet todella kiinnostunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077