Moro,onko hyötyä eli haittaa jos ottaa katalysaattorit pois t-bird sportista.
katalysaattorit
5
1168
Vastaukset
- TBS
Katalysaattorit???
- Klonkku
..katalysaattorit?? Ei mun Sportis ainkaan edes ole katalysaattoreita. 2004 on viimeinen malli mitä Sporttia on tehty... Olisko siinä sitten jo katalysaattori???
Ei kait siitä mitää haittaa ole mut kuinka sitte sen lambda-anturin kanssa... En osaa kyllä sanoa.
Uudes seelannis on sellainen kuin Thunderbike
www.thunderbike.co.nz
Jotka virittää Triumpheja ja ainakin Rocet3 on ottanu katalysaattorin pois.
- RockerKing
Ne ovat siellä vaimentimen ja pakokäyrän liitoskohdassa (ellei joku jo ole niitä poistanut)N, 10-12 cm pitkät pötikät
(näyttävät messingistä tehdyiltä suodattimilta),ne ovat n,s hapetuskatalysaattorit, joten mitään lambda-anturia ei tarvita,ne toimivat vain silloin kun pakokaasut ovat kuumia, eli koneessa veto päällä.- Markku
Moi
Minun käsityksen mukaan näitä "katteja" ei euroopan malleissa ole mutta.. pitänee irrottaa takaosat ja tsekata.
Luulo ei ole tiedon väärti. - ExJoHan
Markku kirjoitti:
Moi
Minun käsityksen mukaan näitä "katteja" ei euroopan malleissa ole mutta.. pitänee irrottaa takaosat ja tsekata.
Luulo ei ole tiedon väärti.Ellei joku ole jo ottanut niitä pois, olen niitä poistanut aika monesta Saksasta tuomastani T-birdistä, niin Sportista kuin "tavallisestakin"
Kyseessähän ovat n,s hapetuskatalysaattorit, johin ei liity minkäänlaista seoksenohjausta
(lambdasondia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010