Ilta on käsillä.Mitään sanomaton päivä.
Sytytin lyhtyjä ulos kun alkaa olla jo hämärää.
Alan olla riippuvainen tästä ruudusta.
En ole tyytyväinen elämääni ,työhöni,ihmis-suhteisiini tällä hetkellä,siksi pakenen netin ihmeelliseen maailmaan.
Lomat on pidetty tälle kesälle ja nyt jo"ahistaa" .Mitä tästä talvesta mahtaakaan tulla?
Emme osaa puhua loukkaamatta toisia.Oma huono-
olo puretaan työkavereihin.Pakka on tosi sekaisin
juuri kun luulin että alkaisi mennä paremmin.
Iltakahvit keitän vielä ja menen sitten peiton alle dekkarini kanssa.
Rakas päiväkirja
3
280
Vastaukset
- sama
Eilisen toistoa tämäkin päivä.
Ei mitään mainittavaa.Onneksi huomenna on perjantai.
Taidan mennä sieniä keräämään viikonloppuna.- Aamuaurinko
Samanlaisia ajatuksia minullakin.
Kesä on mennyt ja syksyn haikeus on koittanut.
Mutta päivä kerrallaan tässä on mentävä ja yritettävä löytää jotain piristävää... - cassiope
Aamuaurinko kirjoitti:
Samanlaisia ajatuksia minullakin.
Kesä on mennyt ja syksyn haikeus on koittanut.
Mutta päivä kerrallaan tässä on mentävä ja yritettävä löytää jotain piristävää...Perjantai ilta.Ulkona mahtava syyskesän myrsky.
Ajatukset syksyssä ja intoa aloittaa kaikkea uutta, opiskelua,näpräämistä ,valokuvaus retkiä syksyiseen luontoon.
Töissä vähän hiertää edelleen henkilösuhteet sun muut,mutta olen valmis tekemään kaikkeni et sekin puoli olisi kunnossa.
Taas tuulee kovasti.Pelottaa vähän kun on paljon suuria puita nurkkapielissä.Onhan nuo pysyneet kyllä pystyssä monia myrskyjä.
Huomenna lähden sieniretkelle,menen mökille,
siellä on lähellä hyvät sienimaastot.
Ystäväni pyysi puutarhan rakennus talkoisiin mutta harmi että olin ehtinyt sopia viikonlopuksi muuta.Kaikki muutkin viikonloput syyskuulla on jo varattu.
Olen syksy ihminen.Herään kesän jälkeen ja olen täynnä tarmoa ja ideoita.Jouluun asti porhallan täysillä ja sitten tulee hetkeksi tyhjää kunnes alan taas suunnitella puutarha asioita.
Ilta sumpin aika ja sitten hyvien kirjojen seuraan peiton alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077