Mulla on nahkarotsi fetismi.Oikeastaan en muuta haluaisi kuin haistella erilaisia nahkarotseja.Siis sellaisia jotka TUOKSUVAT VOIMAKKAASTI NAHKALLE ja MIELELLÄÄN MYÖS RUTISEVAT,NARISEVAT.Lähinnä mustia ensisijaisesti.Eli haluisin vaikka vaan ulkona jossakin haistella ja mahdollisesti kokeilla edm. nahkarotseja....ei mitään homoseksiä tms. siis ollenkaan.Kaikki voi tapahtua esim. yöllä ulkona ja täysin luottamuksella!Palkaksi vaikka kunnon bisset röökit!Myös mahdollisesti esim. painiminen nahkarotsit päällä nurtsilla kiinnostaa.Mutta vielä kerran:Ei siis mitään homostelua tai neitijuttua.Itse olen Hesan keskustassa asuva rehti,reilu työssäkäyvä avoliitossa asuva prätkäjätkä ja koko juttu on mun salainen "päähänpinttymä" jolle en voi mitään ja josta tosin ei ole haittaakaan kenellekkään :-)
Suoraan voi mailata KOMMENTIT,EHDOTUKSET JNE:
BANDIITTI@msn.com
NAHKAROTSIEN
13
1292
Vastaukset
- Nahkat
Mua kiihottaa myös nahkarotsit ja leveät nahkavyöt. Vyö tiukalla ja nahkarotsi päällä mikä tunne.
- lethg
Kyllä mustan nahkarotsin kans kuuluu nahkachapsit!
Sama juttu kiinnostaa
- Anonyymi
Ilman muuta prätkärotsi ja chapsit. Kunnon nahkahomo...
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta prätkärotsi ja chapsit. Kunnon nahkahomo...
Ei välttämättä homo, fetishpuoli vaan kiinnostaa
- Anonyymi
Kiihottaako mp nahkapuvut?
- Anonyymi
Toki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki
Onko sulla sellaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sellaiset?
On joo, useampiakin on
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6015555.com/G/n1GHv 👈
- Anonyymi
Mulla on nahkapussihousut ja keltaiset Kontio kumisaappaat
Kik nimellä pussihousu - Anonyymi
On natiseva musta nahkarotsi johon joskus ruiskin spermat. Rotsi ja tiukat nahkahousut tuoksuu ja natisee, kiihottaa ja hinkkaan kulliani niitä vasten.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N7t2M6
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768