Lääkäri määräsi minulle jo n. 5 vuotta siten jännitysoireisiin (sosiaalisissa tilanteissa) Diapamia. Ongelma on kuitenkin hirmuinen väsymys ja haukottelu lääkkeen oton jälkeen. Onko muita vaihtoehtoja: lääkkeitä joilla ei ole ko. sivuvaikutuksia mutta auttaisivat jännitykseen ?
Diapam 10 mg
4
1217
Vastaukset
- del *.*
mutta voisit kokeilla propral 10mg.
Joillekin sopii eikä koukuta.
Tosin jos olet 5vuotta käyttänyt diapamia edes satunnaisesti niin varaudu jonkinlaisiin vieroitusoireisiin. - mimmi
esucos ei väsytä mutta silti suosittelisin myös propralia,se ei ole rauhoittava vaan auttaa juuri tiettyihin tilanteisiin,fyysisiin oireisiin.
- Anonyymi
Propral laskee ja rauhoittaa sykettä. Bentsot vaikuttaa lähinnä hermostoon ja rauhoittaa niin mieltäsi. Itselleni tuo propral ei vaikuta unettomuuteen, jännityksiin tai ahdistuksiin.
- Anonyymi
Oon myöskin edelliseen lisäten huomannut että tupakan poltto vähentää bentsojen vaikutusta vaikka mulla ei löydy tohon mitään lääketieteellistä syytä. Eli ilman röökii kaikki parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707