kuulkaas,onko sillä variaattorin holkin vaihtamisella(viriholkilla)mitään vaikutusta koneen vääntömomenttiin tai tehoon??
viriholkin ominaisuudet
7
1984
Vastaukset
- jgf
Mulla laski vähän, mutta nopeus on siinä 50-62km. (super fever)
- todellisuuteen
Variaattorin holkilla ei voi olla mitään vaikutusta moottorin ominaisuuksiin, koska ko. osa ei edes kuulu moottoriin. Se vaikuttaa variaattorin ominaisuuksiin kyllä, siis voiman siirtymiseen moottorilta tiehen.
- Vanhus
Eka fiksu tänään lukemistani viesteistä. Holkki tekee maksimivälityksen vaan "pidemmäksi", vähän niinkuin vanhan volvon ylivaihde :)
- Huima
Vanhus kirjoitti:
Eka fiksu tänään lukemistani viesteistä. Holkki tekee maksimivälityksen vaan "pidemmäksi", vähän niinkuin vanhan volvon ylivaihde :)
Mikä tulee maximinopeudeksi viriholkilla Agilitylle?
Onko helppo vaihtaa..?
Mulla on tuossa holkki, pitäsii vaan saada paikalleen... - Huima
Huima kirjoitti:
Onko helppo vaihtaa..?
Mulla on tuossa holkki, pitäsii vaan saada paikalleen...Nyt on sitten holkki paikallaan.
Max nopeus on mittarin mukaan n. 63 km/h. Kiihtyvyys laski minusta vähän.
Mutta ennen kun kiihtyvyys käytännössä loppu 40 km/h kohdalla, niin nyt veto jatkuu 55 km/h:n. Sen jälkeen kiihtyvyys suht rauhallista.
Holkki oli suht. nopea asentaa... - Vanhus
Huima kirjoitti:
Onko helppo vaihtaa..?
Mulla on tuossa holkki, pitäsii vaan saada paikalleen...kulkee myötätuuleen koti-ikävässä 65-70km/h. Vasturissa (muuten vakio) 55 ihan max :)
- Kymco..
Vanhus kirjoitti:
kulkee myötätuuleen koti-ikävässä 65-70km/h. Vasturissa (muuten vakio) 55 ihan max :)
Itselläni (kymco agility) kulkee viriholkin kanssa mittarin mukaan päälle 70, mutta en ole päässyt vielä testaamaan kunnon huippunopeuksia vielä... Mutta kyllä se varmasti menee 75 mittariin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820