Se on joka saakelin kerta kun alkaa tanssimaan naisen kanssa hiemankaan lähemmin, niin ottaa aina eteen, enemmän tai vähemmän kovaksi. Joskus se vaan villinnyttää (kännistä) naista lisää ja nainen hinkkaa persettään etumusta vasten. On tullut pantua merkille, että avoimen seksuaalisessa tanssissa se on ei-negatiivinen asia.
Mutta sitten on tilanteita, kun haluaisi vaan juttelemisen lomassa tanssia silleen puolilähekkäin ilman mitään seksuaalista tarkoitusperää. Siinä sitten joutuu koko ajan varomaan, ettei mene liian lähelle toista. Ja kun sitten tuntee hepissä, että nyt osu tytön lantioon, niin vähintään punastuu ja nolostuu.
Niin piti kysyä, että miten naiset suhtaudutte miehen erektioon tanssiessa? Ja lähinnä tanssissa, jossa ei hinkata ja kourita toisia, vaan jutellaan ja ollaan ujona ekaa tanssia tanssimassa.
ps. En koe tätä ongelmana(joskus lähinnä huvittaa), vaan ihan mielenkiinnosta kysyn täällä(kun täällä kehtaa kysyä nimettömänä) miten naiset suhtaudutte. Oisko tää vielä parinkympin yliviriiliyttä?
Tanssiessa ottaa eteen joka kerta
7
4447
Vastaukset
- GothicWhite
itsellä ei ole usein käynyt vain välillä...Oppitunneilla kerran kävi että opettaja huusi tuleppas pistämään vastaus tähän tehtävää ja juuri kun ajatus oli vähän karkaillut muualle:D
Ja kaikein noloin oli kun törmäsin ensirakkauteeni alaasteella ja näin ensirakkauteni ensikertaaa. Hän tuli todella lähelle ja sanoi hei ja lausi nimeni "en ollut koskaan ennen nähnyt tyttöä" Hän pyysi että näyttäisin silloin muodissa olleit sm-liiga korttejani. Menin ensin punaiseksi sitten ihan jumiin ja hissuksi.alapää nousi ennätysnopeudella pystyyn noin 5sec.. Tyttö jäi siinä sitten ihmeissään katsomaan ja sain juuri ja juuri annettua kortit hänelle.. ihanaa tämä nuoruus ja ensirakkaudet.. tuli nolattua itsensä heti ensikättelyssä ja oikein kunnolla:D- Herra 44v
Tuo on ongelma, joka vaivaa nuoria miehiä kun hormonit jyllää ja aktiviteetintarve on kova.
Ihan tuttu ilmiö monelle miehelle, minkä toiset naiset ymmärtävät mutta useat ymmärtävät väärin.
Lohdutukseksesi voin kertoa että ikä yleensä hoitaa tuon ongelman, samoin säännöllisen kumppanin löytyminen. Ja opastukseksi sen että jos jännität, niin aina varmemmin ongelma nostaa päätään ;) Yritä siis olla rentona ja unohtaa koko nainen tanssiessasi.
- nainen
Aluks saattaisin kokea häkeltynyttä huvittuneisuutta, mut sehän on lopuks merkki siitä, että pidät tanssipariasi haluttavana...eli olisin imarreltu.
- burn-out
itse asiassa tommosta tapahtuu tosi usein, että miehellä ottaa eteen tanssiessa. melkeinpä joka kerta, kun oon baareissa miehiä tanssitellut.
sehän on musta oikeesti aika imartelevaa.. tietenkin, jos mies ei itse rupee mitenkään "pervoilemaan" tai hinkkaamaan itteensä mua vasten. sehän on vaan ihan luonnollista! - yhtään
Ei tuollaisesta tarvitse punastella. Itsestä tuntuisi vain imartelevalta jos tuntisin että mies kovettuu tanssiessa. Ja tykkään että mies vetää lähelle tanssiessa.
- Anonyymi
Minä tykkään puristaa naisen persettä tanssiessa ja työntää kovan kaluni löhelle naista jotta varmaan tuntuu.
- Anonyymi
Se on pillun puutetta jos ei kykene tanssista nauttimaan ilman seksuaalisia ajatuksia.eli yrittäkää saada edes joskus pallinne pilluun tyhjäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840