Voisivatko naiset ottaa kantaa siihen,miksi miesartistit kiinnostavat siinä mielessä.
Esimerkkejä: Simo Silmu, ammattikoululaisennäköinen juntti, Finlandersin ko poppoo, kohta 50 setiä kaikki, Janne Tulkki, homppeli mikä homppeli-onneksi ei enää meikkaa, Charles Plogman, ylipainoinen imellännäköinen mies. Muitakin esimerkkejä on lukematon määrä.
Kuitenkin näillä miehillä on ilta illan perään nuorta ja kaunista sekä koulutettuakin naisseuraa, jotka ihan oikeasti ihastuvat ja rakastuvat miehiin joita eivät edes katselisi kahta kertaa jos eivät osaisi soittaa tai laulaa (Tulkki ei muuten edes osaa). Nämä naiset ovat valmiita ihan mihin tahansa, jotta pääsisivät ihailemiensa artistien lähipiiriin tai jopa keikkabussiin.
Miehet eivät käyttäydy näin. EN ole ikinä nähnyt lavan edessä seisovaa koulutettua, hyvinpukeutunutta, älykästä miestä fanittamassa rajastuien esimerkiksi Tarja Lunnakseen tai Arja Korisevaan, vaikka ihan mukiinmeneviä gimmoja ovat sekä ulkonäön, että käytöksenkin puolesta.
Vastatkaa naiset mikä niissä soittajissa oikein kiinnostaa?
Kysymys naisille
43
4641
Vastaukset
- Muuzikko
EN ole nainen, mut kai se muusikoissa viehättää se pieni renttumaisuus.
Näin mä sen ajattelin. Ja se kuuluisuus.. :)- tuntuu
mikä liittyy fanitettavaan kokoonpanoon EI pelkästään ole orkesteri lavalla, vaan siihen kuuluu se mukava porukka joka seuraa mukana. Me olemme tavallaan yksi perhe oikeastaan se pitää kokea, se tunne on uskomaton. Itse voisin olla seitsemän päivää viikossa "unelmieni" fanittaja ja meitä on paljon ko. orkesterilla, ei Heidän tarvitse pyytää meitä mukaan ilonpitoon vaan se tulee automaattisesti eka sävelten helähtäessä. Uskomaton tunne, vautsi vau...
Tanssiva yleisö ei meistä pidä mutta se on heidän pääpipinsä. - Hra Naagel
tuntuu kirjoitti:
mikä liittyy fanitettavaan kokoonpanoon EI pelkästään ole orkesteri lavalla, vaan siihen kuuluu se mukava porukka joka seuraa mukana. Me olemme tavallaan yksi perhe oikeastaan se pitää kokea, se tunne on uskomaton. Itse voisin olla seitsemän päivää viikossa "unelmieni" fanittaja ja meitä on paljon ko. orkesterilla, ei Heidän tarvitse pyytää meitä mukaan ilonpitoon vaan se tulee automaattisesti eka sävelten helähtäessä. Uskomaton tunne, vautsi vau...
Tanssiva yleisö ei meistä pidä mutta se on heidän pääpipinsä.ei voi olla totta,mutta meitä on joka läpeen.on elämässä tietysti erillaisia asioita.mutta haaskaa elämänsä jonkun tuntemattoman artistin vuoksi,tai aikaansa.liimais vaikka kotona paperi-nukkeja.
- ???!
Hra Naagel kirjoitti:
ei voi olla totta,mutta meitä on joka läpeen.on elämässä tietysti erillaisia asioita.mutta haaskaa elämänsä jonkun tuntemattoman artistin vuoksi,tai aikaansa.liimais vaikka kotona paperi-nukkeja.
Sinä haaskaat aikaasi palstalla kun käyt haukkumassa Karia, jota tuskin tunnet. Eli mene sinä liimaamaan niitä paperinukkeja!
- on todella
Hra Naagel kirjoitti:
ei voi olla totta,mutta meitä on joka läpeen.on elämässä tietysti erillaisia asioita.mutta haaskaa elämänsä jonkun tuntemattoman artistin vuoksi,tai aikaansa.liimais vaikka kotona paperi-nukkeja.
monenmoisia asioita, joista saa nautinnon ja meille fanittajille on tämä ihan mukavaa ELÄMÄÄ, kukako sulle sanoi että artistit on tuntemattomia. Voi poika kun tietäisit. ps. en puhu seksistä.
- Jell0na
tuntuu kirjoitti:
Tanssiva yleisö ei meistä pidä mutta se on heidän pääpipinsä.Itse en ole huomannut että tanssiva yleisö paheksuisi fanittajia (voi tietysti johtua siitä että olen siellä tanssipuolella). Minun mielestäni he ovat omalla osallaan nostamassa tunnelmaa. Se mikä joskus riepoo on sijoittuminen lavan eteen; varsinkin kun faneja on paljon, he saattavat lähestulkoon tukkia tanssijoitten "liikkumisreitin". Tällaisissa tilanteissa en kuitenkaan marise fanittajista, vaan lavan pohjaratkaisusta. Jos em kaltaisella lavalla on suuren fanittajajoukon paikalle houkutteleva yhtye, valitsen toisen illanviettopaikan aina kun se on mahdollista.
- niinpä niin
tuntuu kirjoitti:
Tanssiva yleisö ei meistä pidä mutta se on heidän pääpipinsä.tosiaan 7 päivänä sinne muusikoiden arkeen, niin huomaat että paskapyykkiä nekin pesee, pieree ja jättää joskus hampaansa pesemättä, tukkansa kampaamatta ja saattavat haista hiellekkin.. jos jaksat fanittaa vielä "unelmiasi" se on hyvä se.
- kyllä totta
niinpä niin kirjoitti:
tosiaan 7 päivänä sinne muusikoiden arkeen, niin huomaat että paskapyykkiä nekin pesee, pieree ja jättää joskus hampaansa pesemättä, tukkansa kampaamatta ja saattavat haista hiellekkin.. jos jaksat fanittaa vielä "unelmiasi" se on hyvä se.
että lumous haihtuu,kun pääsee lähempään kontaktiin muusikoiden kanssa, tavallisia jätkiä ne on,rikkinäiset alushousut,pieree ym ällöttävää!!
- sentään
kyllä totta kirjoitti:
että lumous haihtuu,kun pääsee lähempään kontaktiin muusikoiden kanssa, tavallisia jätkiä ne on,rikkinäiset alushousut,pieree ym ällöttävää!!
kuvitellut ihastuksen olevan posliini nukke. E,ei Hän on tai tietenkin he ovat ihanhengittäviä tyyppejä. Tiimarista ostetaan sottaamattomat ihailunkohteet (lue posliini nuket)ja ehkä etsimällä löytyis semmoinen "pulloon pistettävä" namupala, vaan kun käy ihailun kohteeksi ihan lihaa ja verta yms. sisältävät tyypit, sie et taija oikein ymmärtää??
- Anonyymi
En mä ainakaan ole renttu, joskus olin, mutta tajusin että jos haluaa pysyä NS. vireessä, renttuilu ei kannata, soitan rumpuja ja kitaraa, itse en tajua sitä "kuuluisuus" magiaa, siitähän ne jotkut ongelmat vasta alkavatkin😉
- minä
En mene katsomaan artisteja vaan tanssimaan hyvän musiikin tahtiin. Finkut soittavat monipuolista tanssimusaa. Simu Silmu kerää nuoria, jotka taas tykkäävät tanssia.
- EMMENTAALI
MITÄS HEMMETTIÄ SE SULLE JÄTKÄ KUULUU, MITÄ VAPAA-AJALLANI TEEN.KUOLAAN VAIKKA PELLE HERMANNIN PERÄÄN JOS HUVITTAA.TAIDAT OLLA PUUTTEESSA ELÄVÄ SIKA,NIINKUIN MONET MUUTKIN KUSIPÄÄT......
- Edellinenmies
No ei tarvi elää puutteessa, kun ne rivissä seisoskelevat naiset ei ikinä saa niitä artisteja. Siksi ne onkin niin helppo poimia parin illan uhreiksi. Naiset taitaa olla vähän tyhmiä?
Luuleeko ne tosiaan et artistit tosissaan alkais ihmissuhteen jonku fanin kanssa? Naiset varmaan luulee että ne katseet joita artistit luovat katselijoihin tarkoittavat jotain syvää?
NE ON SIELLÄ LAVALLA TÖISSÄ JA TEKEE MITÄ VAAN JOTTA OSTAISIT SEN LIPUN SEURAAVANKIN KERRAN!!! - Waimo
Edellinenmies kirjoitti:
No ei tarvi elää puutteessa, kun ne rivissä seisoskelevat naiset ei ikinä saa niitä artisteja. Siksi ne onkin niin helppo poimia parin illan uhreiksi. Naiset taitaa olla vähän tyhmiä?
Luuleeko ne tosiaan et artistit tosissaan alkais ihmissuhteen jonku fanin kanssa? Naiset varmaan luulee että ne katseet joita artistit luovat katselijoihin tarkoittavat jotain syvää?
NE ON SIELLÄ LAVALLA TÖISSÄ JA TEKEE MITÄ VAAN JOTTA OSTAISIT SEN LIPUN SEURAAVANKIN KERRAN!!!Niin kai se on, että ihan niinku oikeita faneja on paljon jokaisella artistilla ja käyvät jonkun tietyn artistin keikoilla aina kun mahdollisuus siihen on, mutta näköjään on näitäkin, jotka (varsinkin kännissä) tyrkyttävät itseään lavan edessä... Mutta niin kauan kaikki on hyvin kunhan pitävät näppinsä erossa omasta miehestäni! Itse rakastuin puolisooni ihan sattumalta ja olen paljon keikoilla ollut mukana joten näitä on nähty :)
- jauhaa
Waimo kirjoitti:
Niin kai se on, että ihan niinku oikeita faneja on paljon jokaisella artistilla ja käyvät jonkun tietyn artistin keikoilla aina kun mahdollisuus siihen on, mutta näköjään on näitäkin, jotka (varsinkin kännissä) tyrkyttävät itseään lavan edessä... Mutta niin kauan kaikki on hyvin kunhan pitävät näppinsä erossa omasta miehestäni! Itse rakastuin puolisooni ihan sattumalta ja olen paljon keikoilla ollut mukana joten näitä on nähty :)
sullekin leivän pöytään, joten ethän toki mustis voi olla. Toisaalta kuolaavia faneja ei jokaheppu perässään vedä, mutta mutta jos miehesi on tavallaan nimetön muusikko ole hyvilläsi , sillä tanssipaikalla on fanit ja tanssijat leivän toujia, jos heitä on paljon on leipäkin leveämpää.
- edelliseen
jauhaa kirjoitti:
sullekin leivän pöytään, joten ethän toki mustis voi olla. Toisaalta kuolaavia faneja ei jokaheppu perässään vedä, mutta mutta jos miehesi on tavallaan nimetön muusikko ole hyvilläsi , sillä tanssipaikalla on fanit ja tanssijat leivän toujia, jos heitä on paljon on leipäkin leveämpää.
"rakastuin mieheeni"tarkoittanee ettet EDES tiennyt Hänen olevan muusikko, vai???
- Hatun nosto
Waimo kirjoitti:
Niin kai se on, että ihan niinku oikeita faneja on paljon jokaisella artistilla ja käyvät jonkun tietyn artistin keikoilla aina kun mahdollisuus siihen on, mutta näköjään on näitäkin, jotka (varsinkin kännissä) tyrkyttävät itseään lavan edessä... Mutta niin kauan kaikki on hyvin kunhan pitävät näppinsä erossa omasta miehestäni! Itse rakastuin puolisooni ihan sattumalta ja olen paljon keikoilla ollut mukana joten näitä on nähty :)
Arvostan henk. kohtaisesti muusikkojen vaimoja jne. aikalailla...ei varmaankaan ole helpointa olla muusikon vaimo. En haluaisi olla vaimojen housuissa. On jaettava oma mies kaikkien roikkuvien fanien kanssa ja tieto jo yksin oman miehen olevan satojen naisten kiinnostuksen kohteena...ei kiitos jos vaan mahdollista. Tosin monet liitot muusikkojen..jopa kuuluisien, on vuosikymmenien pituisia. Vaatii molemmilta osapuolilta hyvin paljon ja erikoista luonnetta, realismia.
- romanesca_
Hatun nosto kirjoitti:
Arvostan henk. kohtaisesti muusikkojen vaimoja jne. aikalailla...ei varmaankaan ole helpointa olla muusikon vaimo. En haluaisi olla vaimojen housuissa. On jaettava oma mies kaikkien roikkuvien fanien kanssa ja tieto jo yksin oman miehen olevan satojen naisten kiinnostuksen kohteena...ei kiitos jos vaan mahdollista. Tosin monet liitot muusikkojen..jopa kuuluisien, on vuosikymmenien pituisia. Vaatii molemmilta osapuolilta hyvin paljon ja erikoista luonnetta, realismia.
Joillakin esiintyjillä on muija mukana keikoilla.Mä olen ainakin keikoilla /konserteissa joidenkin artistien vaimoja nähnyt. Ainaskin Kari Tapion vaimon näin yhdellä keikalla. Vaikutti oikein miellyttävältä persoonalta hänkin.
T.Kansan avovaimon näin tänäkesänä yhdessä Tapsan konsertissa. (On muuten tosi kaunis nainen.)
Siellä yleisössä oli sellainen pariskunta, joka vietti 40-vuotishääpäiväänsä tuolloin ja Tapsa onnitteli niitä. Sanoi ,että haluaisi itsekkin mennä vaimonsa kanssa naimisiin, mutta ei ole päässyt(ovat siis avoliitossa). Sitten se iski siinä eturivissä istuvalle vaimolleen silmää ja kiitti tätä niistä yhteisestä reilusta 20- vuodesta, jonka ovat olleet yhdessä tähänmennessä.
Se oli aika sööttiä mun mielestä. - kukaties
Edellinenmies kirjoitti:
NE ON SIELLÄ LAVALLA TÖISSÄ JA TEKEE MITÄ VAAN JOTTA OSTAISIT SEN LIPUN SEURAAVANKIN KERRAN!!!Se ongelma onkin siinä, että ne artistit tahtovat sitä. Naiset ovat alistettuja, niitten on mentävä sinne tuijoteltavaksi, koska artisti niin haluaa. Artistilla on rahaa ja valtaa, siksi hän voittaa suuren joukon muita miehiä ja siitä on osoituksena kaakattava naislauma jalkain juuressa. Artisti voittaa suuren miesjoukon, koska saa suurimman äänen aikaan, muut ovat tuhneloita. Kyseessä on sosiaalinen prosessi suoraan ihmisluonnosta. Niin kaikki kuninkaat ja ministeritkin on aina valittu.
- Waimo
Hatun nosto kirjoitti:
Kyllä vaatii muusikkojen vaimoilta pitkää pinnaa elää muusikon kanssa eikä vain tyrkyttäjien takia vaan myös poissaolojen takia... Itse tapasin mieheni "vahingossa"... menin vain baariin ystävieni kanssa (eli en siis tiennyt hänen esiintyvän siellä)ja illan mittaan ajauduimme toistemme juttusille ja se oli sit siinä. Ongelmia ei ole ollut enkä valita yhtään siitä, että mieheni "perässä juoksee" faneja enkä siitä, että on joskus paljonkin pois kotoo. Ja luotan täysin mieheeni uskollisuudenkin suhteen. Eli jos tyrkyttäjiä keikoilla on niin tiedän mieheni kieltäytyvän kohteliaasti :) Jos itse näen jonkun naisen yrittävän miestäni niin teen kyllä pian selväksi, että mies on minun :) Sen voi tehdä ihan niinku sievästi :)
- Kappas
Edellinenmies kirjoitti:
NE ON SIELLÄ LAVALLA TÖISSÄ JA TEKEE MITÄ VAAN JOTTA OSTAISIT SEN LIPUN SEURAAVANKIN KERRAN!!!Minä olen itse misespuolinen. Ollut aika paljon mukana keikoilla. Siististi ovat ne naiset olleet aina, jotka ovat siinä estradin edessä, meinaan faninaiset. Eri asia on sitten sellaiset hillujat, jotka tulevat juovuspäissään latelemaan kaikkea mitä vaan sylki suuhun tuo. Mutta on huomattava, etteivät he ole artistin faneja! Kyllä siisti ja kunnollinen artisti jättää tuollaiset ihan omaan arvoonsa. Ystävällisesti kirjoittaa nimmarikortin, mutta siihen se sitten jääkin...
- Kappas
Kappas kirjoitti:
Minä olen itse misespuolinen. Ollut aika paljon mukana keikoilla. Siististi ovat ne naiset olleet aina, jotka ovat siinä estradin edessä, meinaan faninaiset. Eri asia on sitten sellaiset hillujat, jotka tulevat juovuspäissään latelemaan kaikkea mitä vaan sylki suuhun tuo. Mutta on huomattava, etteivät he ole artistin faneja! Kyllä siisti ja kunnollinen artisti jättää tuollaiset ihan omaan arvoonsa. Ystävällisesti kirjoittaa nimmarikortin, mutta siihen se sitten jääkin...
Siis tarkoitin, että artisti ei kummemmin reakoi noita juovuksissa hillujia muuten. Oman fanijoukkonsa hän kyllä tuntee, ainakin suurimmalta osalta!
- uskoisin
Kappas kirjoitti:
Minä olen itse misespuolinen. Ollut aika paljon mukana keikoilla. Siististi ovat ne naiset olleet aina, jotka ovat siinä estradin edessä, meinaan faninaiset. Eri asia on sitten sellaiset hillujat, jotka tulevat juovuspäissään latelemaan kaikkea mitä vaan sylki suuhun tuo. Mutta on huomattava, etteivät he ole artistin faneja! Kyllä siisti ja kunnollinen artisti jättää tuollaiset ihan omaan arvoonsa. Ystävällisesti kirjoittaa nimmarikortin, mutta siihen se sitten jääkin...
samoin ajattelevan myös meidän iki-ihanien poikien näin ajattelevan. En ole kysynyt mutta kyllä sen huomaa, että tykästyvät meidän mukana olosta. Harmi, en viitsi laittaa nimiä, mutta jokainenhan sen tietää?? siis mikä on paras ja Heidän kanssaan me iloitsemme heidän työstä ja meidän vapaa-ajasta, hyvin käyvät yhteen, namia.
- Nainen
Olen monet kerrat ihmetellyt samaa. Taitaa vaan johtua tilanteesta..ollaan ns. "vapaalla", orkesteri soittaa/laulaa ja kaikki on niin irti arjesta ja ihanaa..tavallaan soittava orkesteri tai artisti saattaa muuttua noiden tunteiden symbooliksi. Heihin ihastutaan sitten ja kuvitellaan arjen olevan aina semmoista noiden iloisten soittajapoikien kanssa:))Ei varmaankaan ole, mutta on kiva uskoa kaikkeen ei todelliseen.
Luulen sen olevan viihdytyksen tarkoituskin..saada ihmiset haaveilemaan ja luoda mielikuvia heille..pois arjesta jne.
Ovat hommassaan silloin onnistuneet. - vastaus
yksinkertainen. Valta (=tässä tapauksessa julkisuus) kiehtoo tietyn tyyppisiä naisia. Salarakas Marika Fingerroosin tyyppisiä. Pikku likat on ihan erikseen sitten, onhan se hienoa sanoa, että mää oon ollut sen ja sen kanssa.. ja se tykkäsi ja rakasti mua ihan oikeesti...Naurettavaa, mutta niin totta...
- Ihmiset
Riippuu varmaan naisesta...en haluaisi ainakaan tavata jotain kaikkien tuntemaa heppua tai olla seurassaan. Mielummin matalaa profiilia.
Tosiasiahan on, me kaikki ollaan erilaisia. Jotkut ihailevat artisteja/muusikkoja eri tavalla. Jotkut tuntevat yhteenkuuluvuutta jopa lyriikan kautta, ihailu voi olla platoonistakin. Jotkut vapautuvat musiikin kautta ja ihastuvat laulajaan..jotkut muusikot ottavat tilanteesta "kaiken" irti, jotkut tajuavat kuulijan tilanteen ja kohteliaasti vaan antavat olla rauhassa ja kuunnella musaa.Voisi jatkaa ikuisuuksiin keskustelua..aihe on eri mielenkiintoinen ja niin monta eri kulmaa jos oikein asiaa katsoo.Muuten, miehetkin ihastuu naisartisteihin ainakin salaa jos ei ihan avoimesti.Tunnen ainakin muutaman.
- Saapas
Sinulla on todella väärää faktaa Janne Tulkin suhteen. Hän EI OLE homppeli! Ei nyt eikä koskaan! Hän ei ole koskaan myöskään meikannut. Tunnen kaverin sen verran hyvin, että tiedän, sillä olen tuntenut hänet pikkupojasta asti! Lopeta tuollainen väärän tiedon levittäminen! Ja mitä tulee Tulkin laulamiseen ja soittamiseen, sen hän todella tekee ja osaa! Olet vaan kateellinen hyvin menestyneille artisteille, muillekin kuin Tulkille!
Etpä ole kovin paljon sitten keikoillakulkenut, kun väität tuollaista! Itse olen ollut paljon kummankin sukupuolen artistien keikoilla ja nähnyt paljonkin koulutettuja ja hyvin pukeutuneita miehiä (älykkyys osamärä lienee sitä luokkaa kuin sinulla), jotka ovat kiihkoissaan naisartistien perään.- Ja paljon
Janne Tulkki meikkasi aika rutkasti knu aloitti keikkailun. Meikkiä oli niin paljon että sen huomasi lattialta asti. Harvoin olen nähnyt artistilla niin paljon meikkiä, että valuu kun hikoilee. Siis miehellä. Homppelikommentti tarkoitti sitä, etää näyttää klassiselta hompelin perikuvalta. Lisäksi nykyään käyttää keikoilla aivan liian kireää mustaa paitaa. Ei sillä kropalla oiken vois.. :) Mut hyvä jos tytöt tykkää.
- Vedättäjä
Sinä taidat kuulua uuri siihen ryhmään joka sekoittaa artistin työssäolemisen henkilökohtaiseen tykästymiseen. Ei se Janne sinuun edes vilkaisisi jos et ostais sen levyjä ja kävis keikoilla. SE ON TÖISSÄ SIELLÄ! Eikä se tarkoita että se tuntis sut henkilökohtaisesti vaikka moikaiskin lavalta laulaessaa sinua. Taidat siis olla hieman vedätettävissä oleva nainen.
- DARWINI CHARLES
Naisia on niin ihmeen helppo kusettaa kun soittaa kitaraa ja huokailee mikkiin. Lisäksi tarvitaan orkesterikoroke, jotta näyttäisi muita pidemältä. Kai se on niin että naiset tykästyy siihen alfamale tyyppiseen mieheen joka saa suurimman metelin aikaan tai jolla on värikkäimmät vaaatteet päällään. Surullista todeta, että evoluutio ei ole hävittänyt tätä piirrettä ihmisissä.
- Saapas
Ja paljon kirjoitti:
Janne Tulkki meikkasi aika rutkasti knu aloitti keikkailun. Meikkiä oli niin paljon että sen huomasi lattialta asti. Harvoin olen nähnyt artistilla niin paljon meikkiä, että valuu kun hikoilee. Siis miehellä. Homppelikommentti tarkoitti sitä, etää näyttää klassiselta hompelin perikuvalta. Lisäksi nykyään käyttää keikoilla aivan liian kireää mustaa paitaa. Ei sillä kropalla oiken vois.. :) Mut hyvä jos tytöt tykkää.
Pöhkö oot kun tuollaista väität! Janne Tulkilla on sen kaltainen iho, että se kiiltää heti kun hän hikoaa. Kyllähän ne meikit ois varmasti tarttunut hikeä pyyhkiessä pyyhkeeseen, jos olisi meikissä. Vaan kun ei ole!!! Sun silmissäsi on ilmeisesti vikaa, kantsis mennä välittömästi silmälääkäriin! Eikä näytäkään homppelinlta! Hän on luonnostaan komea - "sukuvikana" isältään perinyt ominaisuuden. Sun mielstäsi vaan kaikki komeat miehet ovat muka homppeja! Itse taidat olla kyseistä lajia, koska noin haikailet komean artistin perään. Vaan ei oo saatavilla!!! Sun täytyy tyytyy vaan rumempiin äijjiin!!! Yhden ainoan keran oli liian kireä paita, kun oli pesussa kutistunut. Ainut kuiva paita sillä keikalla enää jäljellä mukanaan. Eihän kropassa mitään vikaa ollut. Solakka mies!
- fwn
DARWINI CHARLES kirjoitti:
Naisia on niin ihmeen helppo kusettaa kun soittaa kitaraa ja huokailee mikkiin. Lisäksi tarvitaan orkesterikoroke, jotta näyttäisi muita pidemältä. Kai se on niin että naiset tykästyy siihen alfamale tyyppiseen mieheen joka saa suurimman metelin aikaan tai jolla on värikkäimmät vaaatteet päällään. Surullista todeta, että evoluutio ei ole hävittänyt tätä piirrettä ihmisissä.
Ja kuinka kauan luulisit herrasväen huokailevan mikkiin, jos jaloissa pyörisikin karvaisia miespuolisia kehonrakentajia. Kai se evoluutio on siinäkin suhteessa ennallaan. Ja miten niin surullista, käykö kateeksi.
- Miekkonen2
Saapas kirjoitti:
Pöhkö oot kun tuollaista väität! Janne Tulkilla on sen kaltainen iho, että se kiiltää heti kun hän hikoaa. Kyllähän ne meikit ois varmasti tarttunut hikeä pyyhkiessä pyyhkeeseen, jos olisi meikissä. Vaan kun ei ole!!! Sun silmissäsi on ilmeisesti vikaa, kantsis mennä välittömästi silmälääkäriin! Eikä näytäkään homppelinlta! Hän on luonnostaan komea - "sukuvikana" isältään perinyt ominaisuuden. Sun mielstäsi vaan kaikki komeat miehet ovat muka homppeja! Itse taidat olla kyseistä lajia, koska noin haikailet komean artistin perään. Vaan ei oo saatavilla!!! Sun täytyy tyytyy vaan rumempiin äijjiin!!! Yhden ainoan keran oli liian kireä paita, kun oli pesussa kutistunut. Ainut kuiva paita sillä keikalla enää jäljellä mukanaan. Eihän kropassa mitään vikaa ollut. Solakka mies!
Viime aikoina muutama lilsäkilo ilmestynyt vyötärölle. Ja ne mustat paidat on ihan liian kireitä. Ja takuuvarmasti meikkasi uransa alkuaikoina. Vai että vaalea iho :) Nykyisin lauluääni muuttunut nykiväksi ja määkivään suuntaan. Ilman mikrofonin tarjoamia ihmeitä tuskin kukaan jaksaisi kuunnella. Siis sellainen jolla on hieman sävelkorvaa ja joka ei olisi ihan muista kuin musiikillisista syitä ihastunut Tulkkiin.
PS. Kyllä minäkin tiedän Tulkin yksityielämästä kaikenlaista. Juu, ihan rauhallinen ja söötti kaveri (uskoo ken tahtoo)
- Vaan
Aloitit aika mielenkiintoisen keskustelun aiheen:
Vastaus voisi olla se etta suomalaiset miehet ei yleensa puhu tunteistaan avoimesti..meille naisille ne tunteet tulkitsee artistitt ja soittajat instrumenteillaan. Kerrankin joku joka sanoo jotain asioita avoimesti..suomalaiset miehet kokee olevansa naurettavia jos kertovat tunteensa vapaasti. Ihme juttu verrattuna moniin muihin maihin. Italiaan jne....vaikkakin ne taas on ihan yliammuttuja juttuja:))toisinaan.
Suomalaisten miesten tulisi vapautua hiukan, tulla ulos kuorestaan ja olla vahan "naistakin" ja ymmartaa mita naisten sisalla liikkuu.- En oo
Höpö höpö.. Suomalainen mies tulee kuorestaan just silloin kun nainenkin tulee. MIks miesten pitää aina ottaa vastuu kaikesta. Naiset odottaa vaan valmista ja purnaa/nalkuttaa kun joku asia ei mene niiden pillin mukaan. Sitten kun pitöisi vastata jostakin, eikä vaan nauttia vapauksista, niin naiset katoaa maan alle.
Siksi ne töllää lavanreunalla artisteja, koska aina pitää olla joku heitä voimakkaampi mies jota palvoa. Tasa-arvosta naiset ei ymmärrä mitään. - sitten
En oo kirjoitti:
Höpö höpö.. Suomalainen mies tulee kuorestaan just silloin kun nainenkin tulee. MIks miesten pitää aina ottaa vastuu kaikesta. Naiset odottaa vaan valmista ja purnaa/nalkuttaa kun joku asia ei mene niiden pillin mukaan. Sitten kun pitöisi vastata jostakin, eikä vaan nauttia vapauksista, niin naiset katoaa maan alle.
Siksi ne töllää lavanreunalla artisteja, koska aina pitää olla joku heitä voimakkaampi mies jota palvoa. Tasa-arvosta naiset ei ymmärrä mitään.tämä arvon herra ota ja omista? Lurittele naisellesi kauniita sanoja ja ota kunnon tanssi-ote ja vie lattialle. Ota ja omista tuskin, rakastunut nainen joutaa orkesteria kyttäämään. Ja mikä parasta...kokeile kaikkea tätä ilman perskänniä. Uskon tehoavan.
Itse en jaksa uskoa ja luottaa tähän edelläkertomaani ja näinollen "joudun" olemaan lavaan nojaava tanssitaitoinen nainen. (heko, heko joudun)?? - Jell0na
En oo kirjoitti:
Siksi ne töllää lavanreunalla artisteja, koska aina pitää olla joku heitä voimakkaampi mies jota palvoa. Tasa-arvosta naiset ei ymmärrä mitään.Ei se kyllä ihan noinkaan toimi, tai siis minulla ole toiminut. Toisaalta voihan syy olla pärstävärkissäkin.... =o)
- Jatkan vielä
sitten kirjoitti:
tämä arvon herra ota ja omista? Lurittele naisellesi kauniita sanoja ja ota kunnon tanssi-ote ja vie lattialle. Ota ja omista tuskin, rakastunut nainen joutaa orkesteria kyttäämään. Ja mikä parasta...kokeile kaikkea tätä ilman perskänniä. Uskon tehoavan.
Itse en jaksa uskoa ja luottaa tähän edelläkertomaani ja näinollen "joudun" olemaan lavaan nojaava tanssitaitoinen nainen. (heko, heko joudun)??Siksi, etten halua omistaa ketään. Etsin yhä tasa-arvoista ihmistä.
Olen huomannut saman ihastumisilmiön ja säännön toimivan myös hyvin tanssivien miesten kohdalla. Jos osaa tanssia, ei tarvitse muuta niin halukkaita naisia on vaikka mihin puuhaan. Ilman sitä perskänniä.
Kuten aikaisemmin: Naiset eivät ymmärrä tasa-arvoisesta ihmissuhteesta yhtään mitään. JOs olisin joka perjantai-ilta kännin päälle vetävä vaimonhakkaaja, olisin jo hyvin todennäköisesti naimisissa kaltaisesi naisen kanssa. Naisen joka rakastaa omaa renttuaan, joka näyttää tunteensa kännissä ja nyrkillä.
Vai että luritella vielä pitäis? Lupaan luritella sitten kun joku nainen suostuu tekemään ruokaa joka päivä, olla pantvana juuri silloin kun minä haluan, ei kysely typeriä minun liikkumisestani kavereiden kanssa, odottaa kotona minua joka päivä, ja rakastaa yhä enemmän jos osoitan olevani heikko ja haavoittuvainen mies vetämällä naistani turpaan silloin kun vituttaa. Olis ainakin helpompi järjestely kuin jatkuva naisten älykkyyteen pettyminen.
- kyyhkyslakka
Ihan näin naisena voi kantaa korteni kekoon tähän keskusteluun ja kertoa, että kyllä siellä lavan edessä on tullut oltua monet kerrat tanssin lomassa ihailemassa ja kuuntelemassa suosikkiartistin ammattitaitoista esitystä. Hän ei kyllä ole kukkaan täällä mainituista,. Ei vain tulisi mieleenkään yrttää mitenkään "iskeä" tätä muusikko, ukkomiestä...sen verran kunnioitan hänen vaimoaankin,itsekin rouvasihmisenä ( vaikka ei se tänä päivänä mikään este ole siihenkään )Kunnioitan yleensäkin muusikkoja ja heidän ammattiaan. Ei ole helppoa olla niin sanotusti pinnalla Suomen maassa. Itsestäni ainakin on ihan kiva kuunnella musiikkia tanssipaikallakin, nauttia siitä ja antaa sen arjen unohtua edes hetkeksi. Ja jos artisti saa hyvälle tuulelle laulullaan, on hän työssään onnistunut. Ja kyllä kai sen laulajankin silmä lepää kauniissa naisessa/miehessä. Joku laulaja on joskus todennut, että he ovat niitä tunteiden tulkkeja...ehkä hyvä niin - suomalaisen miehen kun on usein vaikea tuoda esiin tuntemuksiaan...
Humalainen fani, oli sitten mies tai nainen ei ole mieluinen näky muulle yleisölle, saati sitten artistille. Ja varmaan muusikotkin jättävät sellaisen ihailijan omaan arvoonsa...Yhtä lailla kuin artistitsta on kiva olla ihailun kohteena, on niin varmaan yleisöstäkin. Ihan mielelläni otan vastaan artistin minulle suoman hymyn, lentosuukon tai silmäniskun...sellainen lämmin vuorovaikutus on aina paikallaan - ne kuolailut ja tyrkylleänkeämiset ovat asia erikseen...siitä on ihailu kaukana...ja hyvä maku...jokainen saa itsestään pellen, jos haluaa...- hymy
Itsekin menen keikalle unohtamaan arjen ja vaan rentoutumaan ja pitämään hauskaa!!Artistit,joiden keikoilla käyn ovat lähinnä Tomi Markkola,Taikakuu ja Mikko Mäkeläinen ja voin sanoa,että joka keikalla on ollut mahtava fiilis,niin lavan edessä olevilla faneilla kuin tanssijoilla!Ja kukapa ei ottaisi ilomielin vastaan näitä artistin lavalta suomia hymyjä ja silmäniskuja:)Ne saavat jokaisen varmasti hyvälle tuulelle!Ja todellakin,niistä jää ainakin minulle hyvä mieli ja kivat muistot moniksi viikoiksi eteenpäin!(Pienet on ilot elämässä:)!!)Siksi käynkin juuri näiden artistien keikoilla,koska hyvän soitto/laulutaidon lisäksi jokaisesta heistä on jäänyt minulle tosi positiivinen kuva,he ovat aina olleet ystävällisiä ja iloisia keikoilla eikä mitään tuppisuita ja jäykkiksiä:)
- kyyhkyslakka
hymy kirjoitti:
Itsekin menen keikalle unohtamaan arjen ja vaan rentoutumaan ja pitämään hauskaa!!Artistit,joiden keikoilla käyn ovat lähinnä Tomi Markkola,Taikakuu ja Mikko Mäkeläinen ja voin sanoa,että joka keikalla on ollut mahtava fiilis,niin lavan edessä olevilla faneilla kuin tanssijoilla!Ja kukapa ei ottaisi ilomielin vastaan näitä artistin lavalta suomia hymyjä ja silmäniskuja:)Ne saavat jokaisen varmasti hyvälle tuulelle!Ja todellakin,niistä jää ainakin minulle hyvä mieli ja kivat muistot moniksi viikoiksi eteenpäin!(Pienet on ilot elämässä:)!!)Siksi käynkin juuri näiden artistien keikoilla,koska hyvän soitto/laulutaidon lisäksi jokaisesta heistä on jäänyt minulle tosi positiivinen kuva,he ovat aina olleet ystävällisiä ja iloisia keikoilla eikä mitään tuppisuita ja jäykkiksiä:)
Kylläpä olisi oudot tarkoitusperät tanssi-illalla, jos sinne ei mentäisi hakemaan iloa elämään, vaan iskemään esiintyvä solisti/muusikko!! Kyllä niitä yhden illan juttuja voi hakea muualtakin! Miten kivaa onkaan aina aloittaa arki ja työviikko sen jälkeen kun on saanut lempparisolistiltaan kädeheilautuksen, hymyn, joskus myös halauksenkin , mutta rajansa kaikella. Ja miten kiva on muistella sitä iltaa silloin kun vähän masentaa...oi yeah, kiitos keikasta Kari Tapio...!
- samalla kannalla
Totta..huumorintajua on otettava mukaan sinne keikoille. Kivempi on artistejakin katsella ja kuunnella jos he pikkuisen huumorin kanssa esiintyy ja flirttailevat ihmisten kanssa.Hauskuttelun ei aina tarvitse tarkoittaa sen kummempia. Jos ei ihan olla kaksoismoraalisia:))niin on tapauksiakin jossa se huumorinraja on ylitetty.
Siis ihan totta puhuen, asioita kaunistelematta:))Molempia tilanteita on.
- Hurmio_
Yhdessä konsertissa keväällä Tapsa Kansa lauloi "Reissumiestä ja kissaa". Hän lähti kävelemään ympäri konserttisalia ja vihelsi, vihelsi ja vihelsi kokoajan. Sitten Tapsa pysähtyi takarivissä istuvan naisen taakse ja vislas ensin sen toisen korvan vieressä ja sitten toisen. Se naikkonen oli ihan hurmoksissaan. Sitten Tapsa lähti takasin sinne lavalle päin, katso vielä taakseen sitä naista ja iski sille silmää ja vihelsi edelleen kokoajan ( toiset muijat sinä sen naisen viedessä mulkoilivat vähän kateellisen näköisenä sitä naikkosta ). Sitten Tapsa sanoi ,kun oli takaisin siellä lavalla ,että: " Sinne se reissumies häipyi... " Naikkonen takarivissä oli ihan ekstaasissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797