Mun mielestä ne on sikahyviä, mutta noin yhden puraisun verran, sitten pitää pistää loput kaappiin odottamaan seuraavaa mieliteko-hetkeä
Reese's peanutbutter cups
8
3287
Vastaukset
- Sanna
taas aivan hirveitä! Mistä muuten niitä olet saanut, kun mielestäni niitä ei Suomessa myydä? Itse asuin USAssa, ja mieheni osteli niitä kun niistä tykkäsi kovasti (niinkuin kaikki amerikkalaiset).
- alkup kirjoittaja
Joo, minäkin USA:ssa asustellessani tutustuin niihin. Niitä saa nykyää Suomessakin. Hesassa on WTC:n tiloissa lafka joka myy kaikkea "jenkki"-safka värkkiä. Tosin hinnat on stratosfääristä
- mulle ei kukaan kerro mitää...
alkup kirjoittaja kirjoitti:
Joo, minäkin USA:ssa asustellessani tutustuin niihin. Niitä saa nykyää Suomessakin. Hesassa on WTC:n tiloissa lafka joka myy kaikkea "jenkki"-safka värkkiä. Tosin hinnat on stratosfääristä
Voihan..!!!
Saako niitä todellakin Suomesta?!! Tämä tyttö lähtee niitä metsästämään heti kun keskustaan on asiaa. Ne on niin hyviä!!! Niitä mulla on eniten ikävä USAn nameista!!!!
- keklekeke
no onhan reeses parempi kun fazerin ripulikarvamössö
- Reesespiecesfan
Ai vittu neon parhaita voi kun niitä löytyisi pohjosemmastakin.
- jflsdjdfldjllfj
Onhan niitä ollut esim. liidelissä ja muistaakseni myös c'ittarin amerikan tuotehyllyssä (jos k-ketjulla vielä jenkkituotteita...?) viime vuosina myynnissä. Olen nähnyt reesen pähkinävoi kuppipaloja suomessa nettikaupoissa myös mm. maxikarkilla ja behnfords'lla.
- kjkjkjkjkjkjk
Just eilen näin meidän lähiksuperissa ihan tavan karkkihyllyssä noita reesejä, 2-3 pähkinävoikuppia per oranssi pakkaus ja maksoi about egekuuskymmentäsenttiä.
- Anonyymi
Nyt on ihan uusi suomalainen nettikarkkikauppa avattu josta saa vähän harvinaisempiakin herkkuja, myös muita kuin amerikkalaisia: https://www.joeamericansnacks.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727