Olen aina tykännyt kovasti luonnossa liikkumisesta. Viime vuosina minua on alkanut vaivata nivelrikko jolle ei isompi rasitus sovi. En oikein voi liittyä mihinkään ryhmään, kun en selviä mukana, silti mieli tekisi retkille, vaeltamaan jopa ihan pienessä mittakaavassa. Jos joku minun laiseni olisi kaveria vailla? Voisi olla mies tai nainen, kunhan olisi rehti ja mukava ja utelias lähtemään kurkkaamaan maailmaa. Itse olen päälle 50 v. ja asun etelä-Suomessa, autoilen.
seuraa luontoretkille ja muuhunkin
nainen polun varresta
1
1321
Vastaukset
- Lapinhullu -68 lähtien
Mieheni on kesät töissä, talvet työttömänä, eikä voi kuvitellakaan autiotuvassa nukkumista. Haaveeksi taitaa jäädä minullakin, viimeksi vaelluksella -78. Sitten tuli perhe. Nelikymppisenä liikuntamotivaationi: sitten eläke-mummona jaksan Lapin vaelluksella. Jaetaan edes muistoja ja tutustutaan erämaan lumoa kaipaavat naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980