Eikö teidänkin mielestä Johnny Depp ollut ihana jalissa?? i love johnny
Jali ja suklaa tehdas
10
1036
Vastaukset
"suklaa tehdas" on muuten yhdyssana...
- unohdettu
ihQ leffa! Tänään tulee johnnylt päätön ratsumies.. Kannattaa kattoo!!
- Salppari
Ihan ykkös leffa!! Ihana leffa ja Johnny kyllä nii söpö jollain kummallisella tavallaan :D Mä olin ihan myyty kun sen näin tossa eilen XD Mut ihana. Suosittelen jos haluaa nähdä muutakin välillä kun sotimista ja muuta sekoilua.
- Yavanna
Salppari kirjoitti:
Ihan ykkös leffa!! Ihana leffa ja Johnny kyllä nii söpö jollain kummallisella tavallaan :D Mä olin ihan myyty kun sen näin tossa eilen XD Mut ihana. Suosittelen jos haluaa nähdä muutakin välillä kun sotimista ja muuta sekoilua.
... Olen käynyt kahdesti käynyt tuon leffan katsomassa ja smun suosikki hahmoks nousi taas Willy Wonkan isä. Ja sekin siksi, kun sitä näytteli Christopher Lee. :D
- myynnissä
jos Depp faneja kiinnostaa, niin mulla on myynnissä yli 100 Johnny Depp valokuvaa. Eri rooleina ja omana itsenään.
- Jensku007
Olisin kiinnostunut ostamaan Johnnyn kuvia, kun se on roolissa Willy Wonka, eli siis jali ja suklaatehtaassa, paljonko sulla on kuvia jalista ja suklaatehtaasta? Ja paljonko maksaa kappaleelta?
- leffa-friikki
Jensku007 kirjoitti:
Olisin kiinnostunut ostamaan Johnnyn kuvia, kun se on roolissa Willy Wonka, eli siis jali ja suklaatehtaassa, paljonko sulla on kuvia jalista ja suklaatehtaasta? Ja paljonko maksaa kappaleelta?
Johnny Depp on maailman ihanin mies (seksikkäin ainakin)
- "ronaldo"
Se oli liian meikattu....
- leffa-friikki
olen nähnyt kohta jali ja suklaatehtaan kolme ker´taa peräkkäin ja kaikki samalla viikolla!! repikää siit!!
- seksikäs tyttö
leffa-friikki kirjoitti:
olen nähnyt kohta jali ja suklaatehtaan kolme ker´taa peräkkäin ja kaikki samalla viikolla!! repikää siit!!
Se purukumii syövä kiiltäviin verkkareihin ja pirun hienoihin lenkkareihin pukeutuva tyttö oli paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997