Tämä ei liity roskapostiin, mutta sain puhelun amerikoista, jossa ilmoitettiin, että olen voittanut 10.000 dollaria ja matkan elokuvastudioon, en osaa englantia kovin hyvin, joten käytin poikaani apuna, joka tulkkasi minulle. Olen kuulema kirjautunut jollekin sivulle, ne tiesi minun mieheni nimen, sähköpostiosoitteeni ja näemmä puhelinnumeroni myös. Credit cardista siellä puhuttiin ja kiiteltiin, että olen kirjautunut, mitä en ole tehnyt. Olen ymmälläni asiasta. Mitä voin tehdä, voiko joku ottaa henkilötietoni ja kirjautua nimissäni ja ottaa jonkun cardin nimiinsä minun nimissäni ja minulle tulis laskut??? Pelottaa vähän ajatuskin.
Puhelu Amerikasta
Minä
3
702
Vastaukset
- Harski
antanut luottokorttinumerosi jollekin ? Jos et niin kaikki kunnossa. Jos olet niin sitten voit olla kusessa.
- Minä
En edes omista luottokorttia, pankkikortin kyllä, mutta solo pitäisi olla luotettava?
- voitto
oletko joskus kenties osallistunut johonkin nettikilpailuun, muistelisin että netissä oli joku kilpailu aivan samantyyppinen. Siinä kysyttiin vain nimi,sukunimi,osoite,puhelin numero. Eikä kyselty mitään pankki- ja luottokorttinumeroita, sähköpostiosoitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810