Lisää galluppia pukkaa...MP3

patu

Mitä mieltä ootte siitä kun DJt miksaa Depeche Moden piisejä uusiksi ja Mute on siitä nokka kierossa.
Täähän oli pahimmillaan/parhaimmillaan kovaa bisnestä kun sai ostaa joka indie liikkeestä remixbootlegeja joissa oli mitä upeimpia remixejä.

Nythän Exiterin julkaisun aikaan netistä sai kasapäin imutettua näitä samaisten tiskijukkien tai osaavien fanien tuotoksia.

Onko se teistä väärin, mikä on fanin/kuluttajan kanta tähän?
Aiotteko ostaa alkuperäis painoksen uutta levyä vai meinaatteks imuttaa sen jostain (saakohan tätä ees kysyä saatika sitten uskaltaako kukaan vastata).

Mä aion ostaa alkuperäis painoksen ja jopa ettiä käsiini mahdollista erikois painosta???

Nytkin on jo netissä impattavana uus piisi tulevalta levyltä; A Pain That I´m Used To. (kuulostaa ihan hyvältä, no kitaraa ja rumpua on mukana, aikas rokahtava, mutta ihan jees, Dead of Night tapainen paatos rallatus. Ei tietenkään millään lailla saman lainen mutta se piisi tuli ekaks mieleen kun ekaa kertaa kuuntelin.

Preciouksesta on jo saatavilla monia remixejä kunhan jaksaa vaan etsiä.

2

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SisterOfNight

Mä en vaan ole niin kovin innostunut remixeistä. Vain harvoin joukkoon eksyy todellisia helmiä (tai sellaisia, joista diggaa oikeasti). Mulle ehkä riittää se alkuperäinen paatos ja tuotokset. Mode teki alkuvuosina itse remixit, joista moni olikin mainio. Onko niin, että Mute ei anna lupaa miksauksen tekoon, vaikka sitä anoisi? Niin se kaiketi pitäisi mennä eikä niitä miksauksia vaan tehtäisi omin päin.

Imuroinnista olen kyllä sitä mieltä, että artistille ne rahat mitä artistille kuuluu. Mun mielestä vertaisverkot eivät ole sallittu "esikuuntelu"kanava enkä muutenkaan hyväksy kaupallisesti tarjolla olevan matskun ilmaisvälitystä. Bootlegremixien ja livebootlegien kohdalla olen sitten jo hiukan toista mieltä. Niin kauan kuin raha ei vaihda omistajaa, niistä ei oo haittaa. Jälleen artistin pitäisi saada päättää ja Modehan ei ole julkisesti tuominnut kuin virallisesti julkaistun matskun jakelua. Ikävää bootlegien osalta on, että niilläkin on kaupalliset markkinat olemassa ja imuroitavissa olevaa matskua on myös rahalla saatavissa. Se menee sallitun alueen ulkopuolelle. Jos olisin ite muusikko, kyllä vituttaisi.

• jo 21 v......

Deppareista omistan, oon ostanu!!!! Ja tulevaisuudessakin ostan. Yksinkertaista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe