Heissan!
Tuo Wolves Of The Callahan on ilmestynyt jo englannikielisenä ties kuinka kauan aikaa sitten. Mutta kuinka on suomennoksen laita? Onkohan jo ilmaantunut?
Musta Torni: Osa V ?
5
761
Vastaukset
- R.F.
14.10. kauppoihin...kuulemma.
- [Gina]
Kyllä, olen kyseistä teosta jo kaupoissa hypistellyt, joten pitäisi löytyä.Teki mieli ostaa, mutta kieltäydyin kun kerkesin jo hankkia englanninkielisen..:( :)
- Jake
Tammelta kertoivat, että osan VI käännös julkaistaan keväällä 2006 ja osan VII käännös syksyllä 2006.
- MetriMaria
Tuo oli kyllä Tosi hyvä uutinen!
Sain joku aika sitten luettua tuon viidennen osan, ja kyllä muuten jäi tyhjä/tyhmä tunne, kun se loppu eikä ollu mistä taas jatkaa!
On se vaan ihme mies tuo Stephen! Tämä osa tuntui minusta lähes irtonaiselta jaksolta tuossa sarjassa. Mutta silti se oli hyvin liitetty niihin aiempiin osiin. Taitaa kirjaillijalla olla aikamoinen laatikkovarasto pääkopassa!(Unensieppaajassa oli mun mielestä hyvin kuvailtu ns. unohtuneita muistoja!) MetriMaria kirjoitti:
Tuo oli kyllä Tosi hyvä uutinen!
Sain joku aika sitten luettua tuon viidennen osan, ja kyllä muuten jäi tyhjä/tyhmä tunne, kun se loppu eikä ollu mistä taas jatkaa!
On se vaan ihme mies tuo Stephen! Tämä osa tuntui minusta lähes irtonaiselta jaksolta tuossa sarjassa. Mutta silti se oli hyvin liitetty niihin aiempiin osiin. Taitaa kirjaillijalla olla aikamoinen laatikkovarasto pääkopassa!(Unensieppaajassa oli mun mielestä hyvin kuvailtu ns. unohtuneita muistoja!)Itse ahmin vasta kolmatta osaa, mutta nyt jo hieman harmittaa, kun viimeisten osien käännöksiä joutuu hieman odottamaan. Saa sitten nähdä jaksaako odotella vai pitääkö viimeiset osat lukea alkuperäiskielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510