Niin.... Noh olipas mukava päivä..... olin töissä...heh.... enkä muuten ole hymyillyt näin paljon pitkään aikaan......
Taidan todella vaihtaa alaa....
Niin ja puoskariiiiii..... teretulemast sumpille....=:0)))))))))
Hellou höpölit....
13
578
Vastaukset
- leidi_10
Olitsä töis??? Ja silti hymyilet?? Ei voi siitä ainakaan johtua..:))) Tai riippuu tietenkin,mitä hommii oot paiskinut....;)))
- Dr.Swan
vuotta oon vaan paimentanut.... Ja tää duuni oli ihan ok.....=:0)))))))tykkäsin juuh,,,,,
- Brune....evk...
Dr.Swan kirjoitti:
vuotta oon vaan paimentanut.... Ja tää duuni oli ihan ok.....=:0)))))))tykkäsin juuh,,,,,
olin puoskarin koneel...heh......=:0)))))
- leidi_10
Brune....evk... kirjoitti:
olin puoskarin koneel...heh......=:0)))))
Mä pihal.....?? Säks oot ollu puoskarina puoskarin paikalla? :) Täh?
- Brune...evk...
leidi_10 kirjoitti:
Mä pihal.....?? Säks oot ollu puoskarina puoskarin paikalla? :) Täh?
tänne kahville.... Enkä muistanut kirjata sit pellolle.....
Saan samal suolistohuuhtelun...heh....=:0)))) - leidi_10
Brune...evk... kirjoitti:
tänne kahville.... Enkä muistanut kirjata sit pellolle.....
Saan samal suolistohuuhtelun...heh....=:0))))kyl tajuu vieläkään..:((( Eiks sen pitäny tulla sulle..? Höh.. :)
- Brune...evk...
leidi_10 kirjoitti:
kyl tajuu vieläkään..:((( Eiks sen pitäny tulla sulle..? Höh.. :)
tänne yläkertaan.....=:0)))
- leidi_10
tänne yläkertaan.....=:0)))
no kait siel on sit hyvää kaffetta..? Ettei turhaa kulu kaloreita rapuis juoksenteluun..:)))
- Brune....evk...
leidi_10 kirjoitti:
no kait siel on sit hyvää kaffetta..? Ettei turhaa kulu kaloreita rapuis juoksenteluun..:)))
saa ihan hyvää kahvia.....=:0)))
- mitä vain
Vieläkö laulattaa?
- Brune...evk...
laulan joka päivä suihkussa.....=:0))
- mitä vain
laulan joka päivä suihkussa.....=:0))
Mielenkiintoista eihän naapurit häiriinny?
- Brune....evk...
mitä vain kirjoitti:
Mielenkiintoista eihän naapurit häiriinny?
ne vaan tykkää kun laulan niille....=:0)))))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969