Mitä sitten vaikka olette nettiriippuvaisia ja se vie kaiken aikanne? Itse ainakin olen oppinut elämään tämän kanssa ja olen täysin tyyväinen vaikken muuta teekkään vapailla kuin istun koneen ääressä.
Oppikaa elämään
3
805
Vastaukset
- annabel__
...sulta jää paljon kokematta...elämäsi on pakko olla köyhää.
- et kai
luule, että olet syntynyt tänne maailmaan sisällä olemaan ja netissä surffailemaan? Vapaaehtoistyötä on paljon tarjolla. Jos olet terve ja aikaa riittää, sen kun painut auttamaan muita. Netissä surffailu on ihan sama kuin katselisit elämäsi ohitse tv:tä.
Nimim. sairaslomalainen - mau
Ootko koskaan kuule miettiny nettiriippuvuuden vaikutusta elämääs? Vaikka sellanen asia ku opiskelu. Itelläni menee koulu ainakin päin.. mäntyä, koska kaikki aika menee koneella istumiseen. Kohta ois kirjotuksetki edessä..Ja pahinta on ehkä se ettei se oikeestaan kiinnostaa mua pätkääkään. Mikäs tässä koneella jumittaessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840